Jones flagship 172 vervanger

• Jeroenvonnie
    Beginner
    Jeroenvonnie op 27 februari 2022 · 09:31
    Goede morgen,

Ik rij nu al een jaar of 6 op een Jones flagship 172
    Heb er al 3 versleten.

Gisteren heb ik weer een board gebroken.

Dus ben opzoek naar een nieuw model
    Nu twijfel ik of ik gewoon weer een flagship moet kopen.

Of toch veder moet kijken voor iets anders

Hébben jullie nog tips voor een ander board.
  • Robert1968
    Beginner
    Robert1968 op 27 februari 2022 · 10:42
    Je kunt een rad air tanker halen of Arbor A frame.
    Kijk maar even voor de specs en reviews.
    GR Robert
    Snowboarder
  • lean3000
    Advanced
    lean3000 op 27 februari 2022 · 22:23
    Die-cut bases zijn eigenlijk zinloos, zie zo vaak dat ze precies daar kapot gaan. :S Powfinder?
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 28 februari 2022 · 12:27
    @lean3000 wat is dat voor onzin? Je krijgt geen breuk in je kern door een die-cut belag. Als je goed kijkt, dan zie je dat @jeroenvonnie eerder al eens een dikke coreshot heeft gehad. Er is namelijk een stuk nieuw belag erin gezet en een paar krassen zijn opgevuld.
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 28 februari 2022 · 12:37
    Mijn tip: nieuw board kopen en vooral ook een cursus rijtactieken boeken als je zoveel boards sloopt. „Sometimes it's too thin to shine.“
  • lean3000
    Advanced
    lean3000 op 1 maart 2022 · 10:41
    Oh, ik snap het, iemand wordt gesponsord door Jones en begeeft zich in damage control gebied en haalt een forum lid zijn langjarige, ervaring gebaseerde mening onderuit met een onzin verklaring. Scherp. Non-biased ook.