Scarpa freedom RS

• RogierKoppejan
    Tourist
    RogierKoppejan op 7 maart 2022 · 12:31
    Te koop: Scarpa Freedom RS maat 27 in goede staat. Incl zooltjes voor alpine bindingen. Te passen en af te halen in Rotterdam.
    Vraagprijs 75,-

• Geerts17
    Geerts17 op 4 april 2022 · 11:12
    Hey Rogier
    Ik heb wel interesse in deze , is het voetmaat 43?
    als dat zo is wil ik ze graag volgende week passen en kopen , wat is je adres?

ik hoor het graag , grt Alfons
  • Geerts17
    Geerts17 op 4 april 2022 · 11:13
    PS , wat is de stijfheid van deze? zoek iets van minstens 100 , liever wat meer
  • RogierKoppejan
    Tourist
    RogierKoppejan op 4 april 2022 · 14:23
    Hallo Alfons, het is ongeveer maat 41, met 43 gaat het gegarandeerd niet passen helaas
    Gr Rogier
  • Alfons Geerts
    Tourist
    Alfons Geerts op 4 april 2022 · 17:02
    hmmm jammer , heb zelf 42,5 en meestal schoen 27,5 , dat zit dan wel ruim afentoe , met dunne sokken..?? ik wil t gokje wel wagen om ze evt volgende week te komen passen als dat mag? kom vlgde donderdagochtend= de 14e langs rotterdam, komt dat toevallig uit? lijkt mij verder prima schoen, hoe stijf is deze? -staat ergens getal tussen 90-130 op oid , ik zie dat niet op fotos terug
  • RogierKoppejan
    Tourist
    RogierKoppejan op 4 april 2022 · 17:21
    ik heb zelf maat 41,5 en bij mij waren ze al erg krap ook met dunne sokken. De flexindex van de schoen is 130. Je mag ze best passen hoor maar ik denk niet dat het nut heeft.
  • Alfons Geerts
    Tourist
    Alfons Geerts op 4 april 2022 · 22:13
    Hey Rogier , als je donderdag de 14e in de gelegenheid bent kom ik ze toch graag ff passen tussen 11-13u , ik bel je dan als ik onderweg ben , komt dat uit voor jou?
  • RogierKoppejan
    Tourist
    RogierKoppejan op 5 april 2022 · 06:31
    Hallo Alfons, ik weet nu nog niet of ik de 14e aanwezig ben om die tijd dat hangt van mijn werk af. Stuur me begin van die week nog ff een berichtje dan weet ik het. Gr Rogier
  • Alfons Geerts
    Tourist
    Alfons Geerts op 7 april 2022 · 10:34
    Hey Rogier , is goed , mag ik dan je 06nr? dan kan ik je bellen of PB sturen
  • RogierKoppejan
    Tourist
    RogierKoppejan op 7 april 2022 · 16:01
    Hallo Alfons, de 14e kan ik niet zag ik net ik moet dan werken. De 12e kan ik wel vanaf 12:00. Als je evt een andere datum in de buurt bent laat me ff weten aub. Gr Rogier

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro