Tips voor zomervakantie in Oostenrijk met baby

• 3zel
    Advanced
    3zel op 13 juli 2022 · 12:06
    Wij vertrekken dit weekend met de camper naar de alpen.
    Vorige winters hebben we niet zo veel in de bergen kunnen zijn en dat willen we nu in de zomer een beetje goedmaken.
    We zijn 2 weekjes op pad en sinds september 2021 zijn we met drie. Onze jonge spruit Mina mag al voor de tweede keer in haar 10 maanden bestaan naar de alpen.
    Hebben jullie goede aanbevelingen voor een zomervakantie met kinderen in Oostenrijk?
    Een leuke camping of activiteiten?
    Een leuke (gratis) camperplaats?

thx,
    Dries, Mieke en Mina
    knowledge is powder
  • vasco
    Advanced
    vasco op 17 juli 2022 · 20:12
    Wij gaan met zijn drieen (zelfde leeftijd) met de nachttrein die kant op. De afgelopen twee skievakanties deze winter beviel dat prima. Ik houd me ook aanbevolen voor tips.
  • dimsum
    Advanced
    dimsum op 18 juli 2022 · 21:41
    Have fun! Ik ga met de (al wat grotere) kids kamperen in de buurt van Zell am See, camping Woferlgut. Zwemmeertje, zwembad en activiteiten voor kids op de camping. En daarbuiten de liften, hiken in de bergen, Kitzsteinhorn, het meer, Krimml waterval,…
  • dimsum
    Advanced
    dimsum op 18 juli 2022 · 21:41
    Have fun! Ik ga met de (al wat grotere) kids kamperen in de buurt van Zell am See, camping Woferlgut. Zwemmeertje, zwembad en activiteiten voor kids op de camping. En daarbuiten de liften, hiken in de bergen, Kitzsteinhorn, het meer, Krimml waterval,…
  • alexsvw
    Advanced
    alexsvw op 21 juli 2022 · 13:40
    Je kan eens kijken naar Karintie. Lekker weer, mooie meren en genoeg te beleven. Als je de KärntenCard neemt ben je een stuk goedkoper uit met uitstapjes. Als ze nog een plekje hebben is Camping Anderwald aan de Faker See een aanrader. Als je klein maar fijn wilt Camping Gauglerhof in Matzelsdorf.
    Fijne vakantie!
    Walking down a mountain is a waste of gravity
  • boendertjuh
    Advanced
    boendertjuh op 24 juli 2022 · 00:11
    Jo Dries,

Vergeet de je reserve wiel niet te eruit te halen en het gat op te vullen met duvveltjes 😉

Greez René
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 1 augustus 2022 · 08:39
    Jo Dries,

Vergeet de je reserve wiel niet te eruit te halen en het gat op te vullen met duvveltjes 😉

Greez Renéboendertjuh op 24 jul 2022 00:11

Thx voor de tip René!
    Dat is idd de standaard ondertussen 😉
    knowledge is powder

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro