Seizoen in Ischgl

• thijnvanheijnsbergen
    Advanced
    thijnvanheijnsbergen op 14 september 2022 · 10:52
    Net zoals afgelopen 3 jaar ben ik van plan om komende winter het hele seizoen in Oostenrijk door te brengen. Ik heb samen met 2 vrienden in Kappl, in de buurt van Ischgl een mooi appartement op het oog om de hele winter te huren (dec t/m apr). Het is een gerenoveerd appartement met 4 slaapkamers, 2 badkamers en gedeelde woonkamer/keuken. We zijn nu met 3e en daarom zoeken we nog een 4e persoon om dit appartement mee te delen. Is er iemand die hier interesse in heeft?

Wij hebben alle drie een remote-job, ik werk zelf als zelfstandige, dit betekend bijna iedere dag skiën en in de avonduren werken. Wij zijn 2 mannen 1 vrouw, Duits en Nederlands, 28 tot 31 jaar oud en allemaal ex ski en snowboard leraren met Landes 1 + alpinkurs. Daarom van plan om ook komend seizoen veel te freeriden en tourtjes te maken!

Is dit iets voor jou, let me know!
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 15 september 2022 · 16:13
    Mocht je niemand vinden en het wel leuk vinden om tijdelijke bewoning te krijgen (uiteraard tegen betaling), dan ben ik daar mogelijk wel in geïnteresseerd.
  • Arnie777
    Advanced
    Arnie777 op 16 september 2022 · 21:57
    @thijnvanheijnsbergen ik stuur je even een pb. Ik ben zeker geïnteresseerd!
    Freeride = Life

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro