Bataleon off piste board

• Jolijn
    Jolijn op 8 januari 2023 · 22:03
    Een super fijn en mooi poeder board. Bataleon “Camel Toe Special Edition Bill Steward” 152cm.

De Bataleon Camel Toe is een “daily driver” met voorliefde voor verse poeder. De Directional shape, brede lange nose met een korte smallere tail, laten het snowboard drijven op de poeder. De shape gecombineerd met de Triple Base Technology maken dat het rijden in de verse poeder nog nooit zo makkelijk is geweest. Dit board is ontworpen door de legendarische shaper Bill Steward.

Reden van verkoop is dat ik hem simpelweg te groot heb gekocht, ben maar 162 cm.

Hij is niet meer te koop (special edition) anders had ik dezelfde gekocht. Hij is mega fijn in de poeder, tussen de bomen, op de piste en zelfs even voor de grap door het park over een kicker, rail of box! Echt een hele fijne plank zonder schade, ben er altijd super zuinig op geweest.

Ik hoop dat hij bij iemand terecht komt die er super veel plezier aan gaat beleven. Doe een reëel bod, nieuw was hij € 675,-

https://cdn.wepowder.com/forum/15/e71f9d67bd7d38fe983c1f6c270d2715_7f7...

bericht aangepast door Jolijn op 8 jan 2023 22:06

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro