2 x Abs vario lawineairbag L met carbon patroon en drie-eenheid.

• Balboa
    Tourist
    Balboa op 8 januari 2023 · 23:22
    Ik verkoop twee ABS Vario lawineairbags. Beide met de originele zip-on en een extra zip-on, waarvan eentje van Evoc. Rugzakken zijn weinig gebruikt. Bij deze complete set zitten per set twee oprits rugzakken. Een 20 liter zip-on van Evoc met helmet, of een Vario 15 liter zip-on met helmnet en bij beide - indien gewenst - een 8 liter zip-on van ABS.

Vorig jaar heb ik de stalen patronen nog geupgraded naar lichtere carbonnen exemplaren bij MK skiservice. Daar zijn ook de piepers gecheckt.

Eventueel ook één pieper, sonde en schep te koop. Kortom, een complete 3-eenheid.

Rugzakken zijn eventueel ook te huur, maar zo lang ze niet verhuurd zijn, zijn beide rugzakken te koop.

Vraagprijs per rugzak inclusief een extra zip-on €325

Vraagprijs per drie-eenheid €125

Vraagprijs rugzak met drie-eenheid €400

Kortom, doe een goed bod en wellicht heb jij snel deze mooie set in huis en ben je klaar voor de wintersport om veilig offpiste te kunnen snowboarden of skiën.

Bij voorkeur afhalen, dan kan ik je gelijk een uitleg geven.

2 x Abs vario lawineairbag L met carbon patroon
    € 325,00
    https://link.marktplaats.nl/m1930118950?utm_source=android_social&...
  • powderforce
    Beginner
    powderforce op 9 januari 2023 · 08:11
    Interesse in 2x drie-eenheid. Zou je me een combiprijs daarvoor kunnen sturen?

Thanks!
  • Balboa
    Tourist
    Balboa op 9 januari 2023 · 08:41
    In principe verkoop ik alleen de rugzakken en is er 1 drie-eenheid eventueel te koop bij aanschaf van een rugzak. Helaas kan ik hier mijn advertentie niet aanpassen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro