Nieuw: poeder en where to go advies op maat

• Wietje
    Wietje op 19 januari 2023 · 21:11
    Twijfel jij ook bij ieder poeder alert waar je naar toe moet? Zie jij door de bomen de poeder niet meer? Of heb je gewoon geen zin om een beetje te verdiepen in de weerberichten en gebieden?

Dan heb ik de oplossing voor je! Voor slechts 25 euro geef ik je de top tip van de dag. Ik beveel je een gebied aan waar jij zo je navigatie op kunt instellen. Hoe ideaal is dat?! Lekker alles voorgekauwd.
    Dus voor 75 euro heb je een heel weekend geen gestress waar je naar toe moet gaan. Iedere dag persoonlijk advies en een gebied in je inbox.

Interesse? Neem contact met mij op via een PM. Betaal per tikkie, en we houden via WhatsApp contact.

TIJDELIJKE AANBIEDING: 4 DAGEN HALEN=3 BETALEN

• AlexSki
    Beginner
    AlexSki op 19 januari 2023 · 21:17
    When life gets too complicated.... SKI
  • AlexSki
    Beginner
    AlexSki op 19 januari 2023 · 21:17
    .
    bericht aangepast door AlexSki op 19 jan 2023 21:17 (98% bewerkt)
    When life gets too complicated.... SKI
  • Rudolph Peters
    Rudolph Peters op 19 januari 2023 · 21:46
    Goedenavond, dat lijkt mij wel interessant. Hoe kan ik contact opnemen met je?
  • Arnie777
    Advanced
    Arnie777 op 20 januari 2023 · 00:00
    Troll post van de maand is ook weer gemaakt! Lekker bezig 😉
    Freeride = Life
  • Niels
    Advanced
    Niels op 20 januari 2023 · 20:45
    Ik biedt 50 euro als je het alleen tegen mij zegt en de rest naar Landquart stuurt.
  • Wietje
    Wietje op 20 januari 2023 · 23:30
    Niels, dat heb jij toch helemaal niet nodig. Jij weet de pareltjes tijdens en na een dump wel te vinden inmiddels...toch?!

Voor iedereen die mij een PM gestuurd heeft: je krijgt snel antwoord. Ik ga iedereen af op volgorde van binnenkomst. Het is druk, geen angst, komt allemaal goed!
  • ieism
    Expert
    ieism op 21 januari 2023 · 08:40
    Jij stuurt natuurlijk iedereen ver bij 4 Vallées uit de buurt ouwe schooier!
    Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
  • BasV
    Beginner
    BasV op 21 januari 2023 · 11:39
    Ik biedt 50 euro als je het alleen tegen mij zegt en de rest naar Landquart stuurt.Niels op 20 jan 2023 20:45

Nou bedankt he... Bijzonder weinig sneeuw hier.

• Wietje
    Wietje op 21 januari 2023 · 13:34
    BasV. Zit je in Landquart Noord of Zuid. Wel goed het advies lezen he?!
  • RemcoMensinck
    Beginner
    RemcoMensinck op 21 januari 2023 · 21:26
    Niet goed, geld terug? voor 23:59 besteld, morgen in huis?

Kunnen we voor een tientje gebieden op de zwarte lijst zetten?
  • Lubo
    Advanced
    Lubo op 24 januari 2023 · 14:41
    Twijfel jij ook bij ieder poeder alert waar je naar toe moet? Zie jij door de bomen de poeder niet meer? Of heb je gewoon geen zin om een beetje te verdiepen in de weerberichten en gebieden?

Dan heb ik de oplossing voor je! Voor slechts 25 euro geef ik je de top tip van de dag. Ik beveel je een gebied aan waar jij zo je navigatie op kunt instellen. Hoe ideaal is dat?! Lekker alles voorgekauwd.
    Dus voor 75 euro heb je een heel weekend geen gestress waar je naar toe moet gaan. Iedere dag persoonlijk advies en een gebied in je inbox.

Interesse? Neem contact met mij op via een PM. Betaal per tikkie, en we houden via WhatsApp contact.

TIJDELIJKE AANBIEDING: 4 DAGEN HALEN=3 BETALEN

Wietje op 19 jan 2023 21:11
    Lubo
  • Lubo
    Advanced
    Lubo op 24 januari 2023 · 14:42
    A typical Dutch offer 😃)
    Lubo
  • P T 7 3
    P T 7 3 op 24 januari 2023 · 17:06
    is het incl. of excl. BTW 😀

bericht aangepast door P T 7 3 op 24 jan 2023 17:06 (5% bewerkt)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro