Waar te verblijven in piemonte of omgeving.

• GerritA
    Advanced
    GerritA op 16 maart 2011 · 17:20
    Ik ga graag van weekend richting Piemonte. Moet wel even D-tour maken om me spullen op te halen in Ehrwald.

Maar vroeg me wel af hoe doen jullie dat met verblijf e.d. zijn er jeugdherbergen, goedkope pensionnetjes etc.?

Zit niet te wachten op een hotel a € 150 per nacht bij aankomst.
    And snow it is.....
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 16 maart 2011 · 18:30

Ik ga graag van weekend richting Piemonte. Moet wel even D-tour maken om me spullen op te halen in Ehrwald.

Maar vroeg me wel af hoe doen jullie dat met verblijf e.d. zijn er jeugdherbergen, goedkope pensionnetjes etc.?

Zit niet te wachten op een hotel a € 150 per nacht bij aankomst.

Door de weeks is er altijd plek. In het weekend even zoeken. Is het dicht bij de lift te duur, rijd dan wat lager de vallei in. Ervaring leert dat de lokale VVV's altijd erg behulpzaam zijn met het vinden van goedkoop onderdak.
    May the powder be with you.
  • poling
    Beginner
    poling op 16 maart 2011 · 22:52
    geen probleem nabij bv sestriere, 45e pp incl ontbijt bv. hadden geen zin om verder te zoekenn of lager te  rijden..
  • powderzone
    Tourist
    powderzone op 17 maart 2011 · 12:48
    limonette of limone piemonte zat plek te vinden. 45 eoro per nacht incl ontbijt.
    al stelde het ontbijt niet veel voor.

iets verder weg kan je zeker goedkoper en beter ontbijt vinden, maar dichtbij waar je zijn moet is ook wat waard 😉

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro