Surface ski's

• Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 30 maart 2011 路 16:44
    afgelopen week op roadtrip door Noorwegen geweest, een Noorse vriend van mij reed op ski's van het (voor mij) onbekende Amerikaanse merk Surface (model "live life"馃槈.

Helaas niet kunnen testen aangezien mijn schoenen een flink stuk groter waren, maar hij reed er als een waanzinnige op zei dat hij zelden zulke fijne ski's heeft gehad. Ondank de flinke rocker en flinke breedte hadden ze namelijk nog een vrij normale radius (22M) en vrij veel kantengrip waardoor ze zelfs op de piste gingen alsof het super g ski's waren...

iemand ervaring met deze ski's??
    Waarom ligt de noordzee niet aan de alpen, waarom liggen de alpen niet aan de noordzee?
  • joepchinees
    Advanced
    joepchinees op 30 maart 2011 路 19:42
    Surface is een 'klein' merk wat de afgelopen jaren razendsnel gegroeid is. Zeer populair aan de andere kant van de oceaan en wil er graag zelf ook eens op skien..

Faberge kan je vast meer vertellen over dit model..
  • Remco
    Tourist
    Remco op 30 maart 2011 路 22:31
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 30 maart 2011 路 23:17
    Verkrijgbaar bij Ski Junkie (moi)
    Mail me even; info@ski-junkie.nl
    Er zijn nog aardig wat modellen van dit jaar die een passend baasje zoeken en met korting weg mogen..
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 31 maart 2011 路 12:46
    Ik wil je handel niet wegnemen Faberge, maar je kan ze ook in Europa kopen. Site ga ik niet noemen.

Support Ski Junkie!

Ze zijn erg goedkoop (zelfs hier in Europa na invoer) en het zijn erg goede ski's, super klantenservice (ik heb goede verhalen gehoord) en bomb-proof. Ik zou ze ook graag een keer ski脙芦n. Die Live Life's is volgens mij echt de ideale one quiver ski.
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 31 maart 2011 路 13:51
    Haha, enige wat ik doe is zulke merken beschikbaar maken.. Ik hoef er niet van te leven, het is de passie die ik deel met die 'kleinere' merken met goede en vaak ook net wat specialere ontwerpen. Omdat ze kleiner zijn en ook geen modellen hoeven te ontwerpen voor de massa hebben ze vaak ontwerpen die je nergens anders ziet. Daarnaast drink ik graag Grolsch en dus bekend met de uitspraak ''vakmanschap is meesterschap''  馃槈, erg toepasbaar op Moment maar ook 4FRNT. Surface wordt wel net als veel grote merken zoals K2 in china gemaakt, maar de kwaliteit is ook zeker niet minder. Het is geen geheim dat Surface op meerdere plekken verkrijgbaar is hoor Tijmen maar zeker bedankt voor de support!
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro