Alle CoreUPT ski's 99€ bij Sport-Conrad!

• TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 20 april 2011 · 22:28
    Nou-nou luitjes... Ik dacht niet dat het kon, maar wel dus... Mij hoor je niet klagen. Ook al ben ik een achterlijke mongool van 198, die véél langere poeder ski's nodig heeft: ik kan dit gewoon niet laten liggen: wat zullen we bestellen?

Candide Pow: http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/18269...
    Richard Permin pro model: http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/18270...
    Guerlain Chicherait pro model: http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/18272/2/1...

Alle ski's onder de 99€:
    http://www.sport-conrad.com/Coreupt/709/pid_223/
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 20 april 2011 · 22:29
    Pff bizar!!
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 20 april 2011 · 22:52

Pff bizar!!

Ja toch?! Als expert, zou je even dit topic voor me kunnen bekijken?
    http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,2631.0.html...
  • thesnow-plough
    Tourist
    thesnow-plough op 21 april 2011 · 08:07
    Inderdaad bizar, zojuist dus maar de Richard Permin 09/10 besteld.
    I live for this shit.
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 21 april 2011 · 09:20

Inderdaad bizar, zojuist dus maar de Richard Permin 09/10 besteld.

Ik ook 😃
    Dit echt de beste deal die ik ooit heb gezien...
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 21 april 2011 · 11:26
    Hmm ik was nog op zoek naar een ragbakje voor erbij voor volgend seizoen.. Dus maar de Candide Pow besteld, voor deze prijs kan ik dat echt niet laten  😀
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 21 april 2011 · 11:39

Hmm ik was nog op zoek naar een ragbakje voor erbij voor volgend seizoen.. Dus maar de Candide Pow besteld, voor deze prijs kan ik dat echt niet laten  😀

Een maatje van me heeft hem ook al besteld (zo ben ik er in eerste instantie op gekomen), echt een gave ski. Ik vind de graphics ook echt mooi.

Ik zit nu alleen te denken of ik niet een TJ/Colby wil als reserve park ski, voor als m'n huidige het begeeft!
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 21 april 2011 · 11:59
    Ik vraag me af of dit wel goed gaat.. Hoeveel setjes zouden ze hebben staan die voor 99 euro weg mogen?
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • Bobo
    Advanced
    Bobo op 21 april 2011 · 12:03
    Kort vraagje,

wellicht wil ik de cancide pow bestellen, echter twijfel over de lengte....175 of 186...

gewicht:73/74 kg
    Lengte 179/180 cm

Ik ben benieuwd wat jullie denken...
  • TomDV
    Beginner
    TomDV op 21 april 2011 · 12:07
    enkel nog beschikbaar in 175, maakt het makkelijk 😉
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 21 april 2011 · 12:09

enkel nog beschikbaar in 175, maakt het makkelijk 😉

Oeh dan had ik een van de laatste 186 denk ik, lucky me  😀
  • Bobo
    Advanced
    Bobo op 21 april 2011 · 12:10
    dan de volgende vraag... kan ik de 175 beter laten schieten dan?
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 21 april 2011 · 12:16

Denk dat met jouw gewicht de 175 gewoon prima is hoor.
  • Bobo
    Advanced
    Bobo op 21 april 2011 · 12:23

[quote author=Bobo link=topic=2630.msg36024#msg36024 date=1303380649]

Denk dat met jouw gewicht de 175 gewoon prima is hoor.
    [/quote]

Ze zijn besteld!
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 21 april 2011 · 12:50
    Gaat snel zo! Mooi dat ik dit op tijd van een vriend te horen kreeg!

Ik heb m'n Permin's besteld, heel erg stoked. Eerste keer dat ik een échte poeder bak ga skiën!

99€ doen m'n handen echt jeuken. Ik wil eigenlijk gewoon nog een reserve park ski. Voor 99€ lijkt het me nooit een slechte investering!
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 21 april 2011 · 15:57
    "Sehr geehrter Herr Infernus

leider müssen wir Ihnen mitteilen, dass die von Ihnen bestellte Ware nicht mehr verfügbar ist.
    Ihre Bestellung wurde aus diesem Grunde storniert."

gadverdamme!  >😞
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 21 april 2011 · 16:05

"Sehr geehrter Herr Infernus

leider müssen wir Ihnen mitteilen, dass die von Ihnen bestellte Ware nicht mehr verfügbar ist.
    Ihre Bestellung wurde aus diesem Grunde storniert."

gadverdamme!  >😞

Ga dan voor de Chicherit? Écht beuken! In 179 of 188:
    http://www.sport-conrad.com/page/product-detail-shopinshop/pid_223/__/...

Wel iets meer poeder georiënteerd dan de Candide's denk ik. Wel kut man! 😞 Echt balen!
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 21 april 2011 · 16:06
    Meh teveel overlap met mijn Obsethed's, zit nog wel te twijfelen over een TJ Schiller voor plankje erbij op slechte dagen.
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 21 april 2011 · 16:31

Meh teveel overlap met mijn Obsethed's, zit nog wel te twijfelen over een TJ Schiller voor plankje erbij op slechte dagen.

Doen! Die graphics alleen al zijn genoeg wat mij betreft. Ik moet altijd al kiezen tussen 3 ski's en of ik nog een snowboard ga meenemen, dan kunnen 2 ski's in je quiver wat mij betreft ook wel!
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 21 april 2011 · 17:03
    Wil volgend jaar gaat toeren:

dat kan op mn obsetheds:

dan is het een toerbinding kopen en vellen

Of ik kan kijken naar een wat klassiekere shape bijv de adrien Coirier en daar dan een paar dukes op gooien.

lastig lastig

wat zouden jullie doen
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 21 april 2011 · 17:24

Wil volgend jaar gaat toeren:

dat kan op mn obsetheds:

dan is het een toerbinding kopen en vellen

Of ik kan kijken naar een wat klassiekere shape bijv de adrien Coirier en daar dan een paar dukes op gooien.

lastig lastig

wat zouden jullie doen

Mij opslag geven 8)

Ik heb geen idee Vin, zit zelf met een beetje dezelfde vraag. Wil ook graag toeren, maar me eigenlijk niet te veel vastleggen aan een traditionele shape als de Coirier. Zat eerst nog te denken om de Candide in 186 te kopen, maar die is er dus ook niet meer...

Zijn, buiten toer setups, stijgski's of van die tennisrackets ongeveer even efficient? Het lijkt mij altijd wel makkelijk gewoon je ski's op je rug te gooien, met tennisrackets omhoog te lopen en dan te wisselen: rackets op je rug en knallen. Of gaan toerski's dan echt veel sneller?
  • coen
    Advanced
    coen op 21 april 2011 · 18:23
    Kort antwoord; ja.

Bovendien kan je zo goed als niet traverseren met sneeuwschoenen. Heb dit jaar een stukkie gelopen met skischoenen op sneeuwschoenen en dat echt geen pretje omdat ik steeds van de stijghulp afgleed.
    Earn your turns...
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 21 april 2011 · 18:45

Kort antwoord; ja.

Bovendien kan je zo goed als niet traverseren met sneeuwschoenen. Heb dit jaar een stukkie gelopen met skischoenen op sneeuwschoenen en dat echt geen pretje omdat ik steeds van de stijghulp afgleed.

Ok dan... Moeten we toch maar eens overwegen wat we gaan doen. Ik ben toch niet van plan úren te gaan lopen, dus zit nu aan een Duke te denken.

EDIT: De Candide Pow's zijn al uitverkocht - zowel de 175 als 186!
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 21 april 2011 · 23:26
    Sneeuwschoenen zijn echt drie keer kut. Niet doen dus
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 21 april 2011 · 23:27
    Trouwens toch maar die TJ Schillers gedaan  😀
  • riquardh
    Advanced
    riquardh op 22 april 2011 · 10:34
    Jongens ben jammerlijk genoeg net terug en zie dit dus wat laat maar damn wat een aanbieding:
    Wat vinden jullie wil altijd al paar obsethed hebben en dan komen de Chicherit goed in de buurt alleen 179cm is denk ik wat klein ben zelf 90kg en 188cm.. wat vinden jullie? of toch als leuk extra'tje voor de TJ 183 gaan?
    Snow Gives Pleasure, Freeriding Is Pleasure!!
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 22 april 2011 · 13:40
    Thanks Tijmen! Ben benieuwd hoeveel paar CoreUPTs ik volgend jaar tegen ga komen 😃. Laten we iig vast de Richard Permin fanclub oprichten...
  • joepchinees
    Advanced
    joepchinees op 22 april 2011 · 16:05
    Ja Tijmen dit is een top post! Heb straks een Richard Permin en Candide tegen de muur staan om naar te kijken.
    Ik voel me wel een beetje schuldig aan obsessief koopgedrag, maargoed, wellicht dat we met die Richard Permin fanclub dit enigszins kunnen verzachten...
  • doov
    Advanced
    doov op 22 april 2011 · 17:38
    Ik heb ook nog een maatje getipt en die probeert ook een setje te scoren. Kan ie eindelijk hier eens posten  ;D
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Yugooo
    Tourist
    Yugooo op 22 april 2011 · 21:40

Thanks Tijmen! Ben benieuwd hoeveel paar CoreUPTs ik volgend jaar tegen ga komen 😃. Laten we iig vast de Richard Permin fanclub oprichten...

meld mij hierbij aan als clublid!(gisterenavond besteld) 😉
    heb in maart per toeval kennis gemaakt met coreupt, mocht een paar poederruns doen op TJ schiller pro; een licht en levendig skietje; ben zeer benieuwd naar de performance van richard permin.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro