Je kunt er gewoon naar toe rijden, ik bel meestal even van te voren om te checken of ze tijd hebben.er gewoon langs. Neem er wel even de tijd voor, want soms zijn ze nog met een andere auto bezig maar ik heb nog nooit langer dan 10min hoeven wachten. En dan idd gewoon kopje koffie en je bent zo weer weg! Ik bedenk me dat het trouwens normaal 7,50p/band is. (Ik krijg korting omdat ik er redelijk vaak kom :😃) Nog steeds een stuk goedkoper dan de 20euro die ik andere garages heb horen vragen!
Het is geen enkel probleem om daar je eigen spul mee naartoe te nemen, ik doe niet anders. Dino (zo heet hij) heeft me zelfs op autobandenmarkt gewezen toen ik daar was voor iets anders. ;D Je kunt ook je banden daar laten afleveren door autobandenmarkt als je geen zin hebt om er mee te sleuren. Hij heeft ook 2e hands banden, en dat is echt erg goedkoop en ook prima. Ik heb er zelf ook een keer 2e hands winterbanden gehaald (Falken) en daar ben ik zeer tevreden over. Het was geloof ik 160 euro totaal (inc monteren) voor 205/65/15 banden.
Jij hebt wel een iets minder gangbare maat, dus dan moet je geluk hebben, even bellen zou ik zeggen. Je zou ook even kunnen vragen voor velgen, die kan hij misschien ook voor je regelen.
Website (vrij geniaal 😀)
http://www.kostweinig.nl/index.html