WINTER12

• koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 20 juni 2012 · 13:33
    sbs roelz
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 20 juni 2012 · 14:01
    Doet het niet. :'(
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 20 juni 2012 · 14:52
    "Deze video bevat inhoud van Believe..."

You 'got that right!
    Jammer dat 'ie 't hier ook niet doet Koen. Zou 't fixbaar zijn?
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • coen
    Advanced
    coen op 20 juni 2012 · 15:15
    Youtube suxxxx, Vimeo FTW!11
    Earn your turns...
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 20 juni 2012 · 15:31
    "Jouw video is geblokkeerd in de volgende 29 landen :
    Amerikaans-SamoaBoliviaBraziliëCanadaChiliColombiaCosta RicaDominicaEcuadorEl SalvadorGuamGuatemalaHeilige Stoel (Vaticaanstad)HondurasItaliëMexicoMontserratNicaraguaNoordelijke MarianenPanamaParaguayPeruPuerto RicoSan MarinoSurinameUruguayVenezuelaVerenigde StatenVerenigde Staten Maagdeneilanden"

Er staan nog veel landen NIET bij ; vind ik 😮
    sbs roelz
  • coen
    Advanced
    coen op 20 juni 2012 · 15:50
    Maar even serieus, gewoon even op Vimeo zetten dus 😉
    Earn your turns...
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 20 juni 2012 · 21:52
    @coen en/of andere vimeo-kenners : 1. Omdat het filmpje te groot was om te kunnen opslagen heb ik het in 3 moeten snijden ; bij YouTube kan je dat via hun Video Editor naadloos terug aan elkaar plakken zonder dat iemand dat ziet ; kan dat ook met Vimeo??? Zo ja ; waar : vind ik niet zo direct 😮  2. Het tweede stukje van die drie is 725MB groot en je kan maar maximum 500MB downloaden bij Vimeo als je niet die 50dollar betaald voor vimeo Plus  😞
    sbs roelz
  • coen
    Advanced
    coen op 21 juni 2012 · 10:51
    Hoe lang duurt je filmpje?

Je kan het sowieso wel onder 500mb krijgen door wat te spelen met verschillende codecs en compressies. Het kan zijn dat er dan kwaliteit verloren gaat, maar tenzij je filmpje een uur duurt zal dat opzich wel meevallen.

Zie ook deze link:
    en check dan een tutorial voor jouw software aan de rechter kant!
    Earn your turns...
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 21 juni 2012 · 13:54
    Het filmke is zo'n 6 minuten ... Maar om dat in vimeo nog in andere resoluties te moeten gaan omzetten  😮 én je krijgt ze dan niet naadloos aan mekaar geplakt 😮 Vimeo toch ook niet zo gebruiksvriendelijk dan ...  :😃
    Ik heb mailtje gestuurd met wat argumenten en stoke naar de artiesten van dat nummer (Make the Girl Dance) én die hebben onmiddellijk gereageerd dat ze het TeGek vonden én dat ze hun manager opdracht gingen geven het in orde te brengen... Ging een paar dagen duren... Ben benieuwd...
    sbs roelz
  • coen
    Advanced
    coen op 21 juni 2012 · 14:02

Het filmke is zo'n 6 minuten ... Maar om dat in vimeo nog in andere resoluties te moeten gaan omzetten  😮 én je krijgt ze dan niet naadloos aan mekaar geplakt 😮 Vimeo toch ook niet zo gebruiksvriendelijk dan ...  :😃
    Ik heb mailtje gestuurd met wat argumenten en stoke naar de artiesten van dat nummer (Make the Girl Dance) én die hebben onmiddellijk gereageerd dat ze het TeGek vonden én dat ze hun manager opdracht gingen geven het in orde te brengen... Ging en paar dagen duren... Ben benieuwd...

Haha ook een manier, tof! 😀
    Earn your turns...
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 10 september 2012 · 20:33
    finally !!!

enjoy
    Met dank aan Make The Girl Dance om tot in amerika te moeten gaan smeken om hun muziek vrij te geven  8)
    sbs roelz
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 10 september 2012 · 20:42
    Top, maar waarom zet je m niet op vimeo? Die doen minder moeilijk over muziekrechten en andere onzin!
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 10 september 2012 · 22:05
    :o😮😮 vette edit hoor Koen, als je de volgende keer weer die kant op gaat, ga ik mee 😋
    Go to heaven, ski like hell!
  • Echo
    Advanced
    Echo op 10 september 2012 · 22:07
    Dit is zooooo gaaf! Ik heb gelijk geen last meer van m'n knie, STOKE. STOKE, STOKE!!!! THNX Koen  😉
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 10 oktober 2012 · 22:22
    sbs roelz

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro