De nieuwe site is live (dank voor alle complimenten!).<br />Natuurlijk is nog niet alles af en we gaan de komende weken de boel nog een stuk mooier maken, maar we hebben ervoor gekozen om nu live te gaan, zodat we samen met jullie de site verder kunnen verbeteren. Schroom dan ook niet op je problemen, bugs waar je tegen aan loopt, je vragen en opmerkingen hier te delen. <br /><br />Onderstaande een eerste start met een FAQ's lijst. Deze heeft betrekking op bugs, functies en vernieuwingen. Wanneer bugs opgelost zijn zullen deze verdwijnen.<br /><br />
Bekende dingen<br />
* Help ik kan niet meer inloggen. Wat moet ik doen?<br />
http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3177.0.html<br... /><br />
* Help, mijn content is verdwenen!?<br />[s]Rustig maar, er is niks weg, maar door de conversie is een aantal karakters niet goed overgekomen en daardoor struikelt hij een beetje. Het probleem is op de korte termijn de lossen door je post te 'veranderen' en de rare karakters even te fixen. Voor de langere termijn wordt aan een fix gewerkt.[/s] fixed.<br /><br />
Functies<br />*
Help, waar zijn mijn PM's gebleven?<br /><br />[size=14pt]Update: ze zijn niet weg, je kan ze alleen niet meer verzenden. Je kan naar je inbox door
http://www.wepowder.nl/forum?action=pm.[/size]<br... /><br />
Korte uitleg: Om ervoor te zorgen dat je straks via 1 systeem op alle kanalen (Lines, Powfinder, wePowder.nl en wePowder.com) straks je DM's/PM's kunt lezen hebben we ervoor gekozen alles onder het DM systeem te hangen. Dat verbeterd de integratie en zorgt voor eenduidigheid in de functies. En een betere beleving.<br />
Wat gaan we doen: Je oude PM's hebben we bewaard en gaan we binnen een week weer voor je beschikbaar maken. Het zal dan een 'dood archief' worden. Je kunt dan nog wel je oude PM's lezen, maar nieuwe PM's vind je dan onder je DM's (onder het kopje updates).<br />
Wat wordt er van jou verwacht? Niets. Als je PM-archief weer beschikbaar is laten we dat weten.<br /><br />*
Hoe verstuur ik PM's/DM's vanuit het forum?<br />
Korte uitleg: Deze functie is er tijdelijk uitgehaald vanwege de te verwachten migratieproblemen (zie login-problematiek). <br />
Wat gaan we doen: Loginproblematiek tackelen en daarnaast het forum verder stylen. Dit kan iets langer duren. Dus een beroep op je geduld.<br />
Wat wordt er van jou verwacht? Voorlopig even je DM's via de updates versturen.<br /><br />*
Waar is mijn freeridepaspoort?<br />
Korte uitleg: Deze functie is er tijdelijk uitgehaald vanwege de te verwachten migratieproblemen (zie login-problematiek). <br />
Wat gaan we doen: Loginproblematiek tackelen en daarnaast het freeridepaspoort verder stylen. Dit kan iets langer duren. Dus een beroep op je geduld.<br />
Wat wordt er van jou verwacht? Even niets.<br /><br />*
Waar zijn mijn volgers?<br />
Wat gaan we doen: Loginproblematiek tackelen en daarna kijken hoe we de volgers terugzetten.<br />
Hoe kan ik iemand volgen?<br />
Korte uitleg: Op dit moment even alleen via Powfinder<br />
Wat gaan we doen: Volgen van je vrienden mogelijk maken op wepowder.nl.<br />
Hoe kan ik een gebied favoriten?<br />
Wat gaan we doen: Favoriten van je favoriete resorts mogelijk maken op wepowder.nl.<br />
Waar vind ik mijn mentions (@...) ?<br />
Wat gaan we doen: Deze timeline toevoegen op wepowder.nl.<br />
Wat wordt er van jou verwacht? Even niets.<br /><br />
Vernieuwingen<br />Er is veel vernieuwd en geoptimaliseerd. Even de belangrijkste zaken voor je.<br /><br />
Hoe wijzig ik mijn avatar<br />Ga naar de quick links (linksboven op de site), klik op 'mijn profiel' en daar kun je een nieuwe avatar toevoegen.<br /><br />
Hoe wijzig ik mijn password<br />Ga naar de quick links (linksboven op de site), klik op 'mijn profiel' en daar kun je je password wijzigen.<br /><br />Zoals gezegd.. Meld ons je bugs, vragen etc.. dan gaan we ze de komende maanden oplossen.<br />Dank!<br /><br /><br /><br /><br />