Eerste hulp bij inlogproblemen

• LUCK
    Advanced
    LUCK op 7 december 2011 · 23:52
    Hoi Bart,

Ik kan wel inloggen maar schijn niet meer bij mijn freeride paspoort te kunnen.Kan jij mij vertellen wat ik verkeerd doe?

Groeten
    Luck
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 8 december 2011 · 21:01

Hoi Bart,

Ik kan wel inloggen maar schijn niet meer bij mijn freeride paspoort te kunnen.Kan jij mij vertellen wat ik verkeerd doe?

Groeten
    Luck

Komt er aan, kan nog wel een paar weken duren.
    May the powder be with you.
  • mitely
    Expert
    mitely op 8 december 2011 · 22:08
    Ook ik hen een paar keer geprobeerd , geen succes. 
    Had een account bij Wepowder.nl en .com. Logde me ook direkt via deze site aan met twee verschillende accounts/username. (waarom ik twee gebruiken moest , begreep ik niet..en niet functioneert had met slechts 1.)
    Heb mij wachtwoord gereset, een email van jullie gekregen met een nieuw wachtwoord. Opnieuw ingelogd enz.
    Probleem:
    Log me in met nieuwe wachtwoord en mijn email, krijg melding dat ik ben ingelogd met mijn wepowder.com username.
    Schrijf ik een antwoord in het forum, sta ik vermeld met mij Avatar en usename van Wepowder.nl.
    Kan ik ook niet veranderen in mijn Profiel.
    Help..?
    mijn email:  milo-telemark@kabelmail.de
    Mitely
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 8 december 2011 · 22:26

Ook ik hen een paar keer geprobeerd , geen succes. 
    Had een account bij Wepowder.nl en .com. Logde me ook direkt via deze site aan met twee verschillende accounts/username. (waarom ik twee gebruiken moest , begreep ik niet..en niet functioneert had met slechts 1.)
    Heb mij wachtwoord gereset, een email van jullie gekregen met een nieuw wachtwoord. Opnieuw ingelogd enz.
    Probleem:
    Log me in met nieuwe wachtwoord en mijn email, krijg melding dat ik ben ingelogd met mijn wepowder.com username.
    Schrijf ik een antwoord in het forum, sta ik vermeld met mij Avatar en usename van Wepowder.nl.
    Kan ik ook niet veranderen in mijn Profiel.
    Help..?
    mijn email:  milo-telemark@kabelmail.de

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar uit de laatste 2 zinnen blijkt dat de koppeling goed is gegaan. Je kan inloggen met je nieuwe wepowder-account, je kan posten met je originele account.

Uitgebreide profielopties komen later, eerst nog een heleboel andere zaken op de prioriteitenlijst afwerken..
    You ski? wePowder!
  • mitely
    Expert
    mitely op 9 december 2011 · 06:47
    Hi Bart, Danke voor je snelle reactie.
    Probeer het nog een keer...
    Vroeger had ik, twee verschillende usernames/wachtworden bij Wepowder.nl en Wepowder.com (nooit via FB ingelogd)
    Nieuwe situatie:
    -  ik kan me inloggen met een nieuw wachtwoord.(met email wat hetzelfde is en nieuw wachtwoord, omdat oude niet meer
    funktioneerde.)
    na het inloggen,
    - zie mijn oude usernaam van Wepowder.com
    - schrijf ik in het forum, zie ik mijn oude avatar en oude usernaam van Wepowder.nl
    - kan dit ook niet in mijn profiel veranderen.
    geloof niet dat dat goed is..?
    nogmaals danke,
    Mitely
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 9 december 2011 · 08:57

Hi Bart, Danke voor je snelle reactie.
    Probeer het nog een keer...
    Vroeger had ik, twee verschillende usernames/wachtworden bij Wepowder.nl en Wepowder.com (nooit via FB ingelogd)
    Nieuwe situatie:
    -  ik kan me inloggen met een nieuw wachtwoord.(met email wat hetzelfde is en nieuw wachtwoord, omdat oude niet meer
    funktioneerde.)
    na het inloggen,
    - zie mijn oude usernaam van Wepowder.com
    - schrijf ik in het forum, zie ik mijn oude avatar en oude usernaam van Wepowder.nl
    - kan dit ook niet in mijn profiel veranderen.
    geloof niet dat dat goed is..?
    nogmaals danke,

Ja, maar dat is dus wel goed, je account van wePowder.com wordt nl gekoppeld aan je wePowder.nl account. Dat je je profiel nog niet kan wijzigen, klopt ook: dat komt later.
    You ski? wePowder!
  • LUCK
    Advanced
    LUCK op 9 december 2011 · 09:11

[quote author=LUCK link=topic=3177.msg45638#msg45638 date=1323298351]
    Hoi Bart,

Groeten
    Luck

Komt er aan, kan nog wel een paar weken duren.
    [/quote]

OK, ik wacht rustig af. Geen enkel probleem.
  • mitely
    Expert
    mitely op 9 december 2011 · 22:59
    @ Bart,
    Ok.. dankjewel.
    Mitely
  • neorej2
    Tourist
    neorej2 op 11 december 2011 · 17:58
    @Bart

Het koppelen lukt niet echt. Heb al je instructies gevolgd, kan echter het koppel knopje niet vinden 😃. Is het mogelijk dit account te koppelen met het account "neorej" ?
  • koningwoning
    Tourist
    koningwoning op 12 december 2011 · 00:41

Met de nieuwe site zijn ook alle accounts gemigreerd naar 1 systeem. Dat betekent dat je nu met 1 account op al onze sites en services kan inloggen. Gezien de wildgroei aan verschillende login-systemen en de onduidelijkheid die dat veroorzaakte was dit een noodzakelijke stap. Door de migratie zijn alle wachtwoorden van de oude wepowder.nl accounts gedeactiveerd. Je kan dus niet meer inloggen met je oude gegevens!

Gezien de complexiteit van de migratie kan het zijn dat er een aantal gevallen is, waarbij niet alles automatisch gaat. Daarom in dit topic een aantal scenarios die kunnen plaatsvinden als je probeert in te loggen op de nieuwe site.

1. Je hebt geen account bij wePowder
    Registreer je dan http://http:/www.wepowder.nl/register

2. Je had wel een account op wepowder.nl, maar niet op wepowder.com of Powfinder
    Je kan niet meer inloggen met je oude account. Om te kunnen inloggen moet je een http://www.wepowder.nl/register. Na het inloggen kun je je gegevens koppelen door in je profiel de optie Koppel wePowder account te kiezen en daar het emailadres van je oude wepowder.nl-account in te voeren.

3. Je had wel een account op wepowder.com of Powfinder, maar niet op wepowder.nl

3a. Je logde in via facebook
    Als je normaal gesproken via Facebook inlogde op wepowder.com of Powfinder, moet je eerst je http://www.wepowder.nl/resetpass, voordat je kan inloggen op wepowder.nl. Ga naar http://www.wepowder.nl/resetpass en voer daar je gebruikersnaam of je emailadres in waarmee je bent geregistreerd bij wePowder (in dit geval is dat dus je Facebook emailadres of je Facebook naam!)

3b. Je logde niet in via facebook
    Je kan met je accountgegevens van wepowder.com/Powfinder ook inloggen. http://www.wepowder.nl/user/login. Er hoeven verder geen gegevens gekoppeld te worden.

4. Je had zowel een account op wepowder.com/powfinder, als op wepowder.nl

4a. Je logde bij wepowder.com/powfinder in via facebook
    Als je normaal gesproken via Facebook inlogde op wepowder.com of Powfinder, moet je eerst je http://www.wepowder.nl/resetpass, voordat je kan inloggen op wepowder.nl. Ga naar http://www.wepowder.nl/resetpass en voer daar je gebruikersnaam of je emailadres in waarmee je bent geregistreerd bij wePowder (in dit geval is dat dus je Facebook emailadres of je Facebook naam!). Daarna kun je inloggen met je nieuwe wachtwoord en je bestaande username of emailadres. Als je emailadres hetzelfde was op wepowder.com/powfinder als op wepowder.nl, dan worden je gegevens automatisch gekoppeld. Is dit niet het geval, dan kun je na het inloggen je gegevens koppelen door in je profiel de optie Koppel wePowder account te kiezen en daar het emailadres van je oude wepowder.nl account in te voeren.

4b. Je logde niet in via facebook
    Je kan met je accountgegevens van wepowder.com/Powfinder ook inloggen. http://www.wepowder.nl/user/login. Als je emailadres hetzelfde was op wepowder.com/powfinder als op wepowder.nl, dan worden je gegevens automatisch gekoppeld. Is dit niet het geval, dan kun je na het inloggen je gegevens koppelen door in je profiel de optie Koppel wePowder account te kiezen en daar het emailadres van je oude wepowder.nl account in te voeren.

Ik heb er nog een voor je - je logde in met je "Username" in plaats van je emailadres.... omdat er naar je "Username" gevraagd werd en niet je emailadres.

HINT- verander anders het woord Username met Emailadres.
    Ik heb al een keertje of 4 dat probleem gehad
    No, I will NOT calm down
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 12 december 2011 · 09:27

Ik heb er nog een voor je - je logde in met je "Username" in plaats van je emailadres.... omdat er naar je "Username" gevraagd werd en niet je emailadres.

HINT- verander anders het woord Username met Emailadres.
    Ik heb al een keertje of 4 dat probleem gehad

Je kan met zowel je username als je emailadres inloggen. Maar dat is dan wel de username die je op powfinder/wepowder.com had, niet met je oude wepowder.nl-username (tenzij dat natuurlijk dezelfde was).
    You ski? wePowder!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 12 december 2011 · 09:31

@ Bart

Ik log in zonder facebook te gebruiken en heb voordat de migratie plaatsvond al zowel een account op Wepowder.nl als .com met dezelfde gebruikersnaam: Nielsie (ik weet niet 100% zeker of ook hetzelfde emailadres heb gebruikt). Ik weet nu niet of mijn accounts al gekoppeld zijn, ik denk het niet aangezien mijn postcount weer op 0 is gezet. Valt dit terug te draaien?

Je had niet hetzelfde emailadres, vandaar.. ff opnieuw inloggen zou het probleem moeten oplossen.
    You ski? wePowder!
  • pauldob
    Advanced
    pauldob op 12 december 2011 · 20:24
    Inloggen op de site en powfinder is geen probleem. Ik had overal hetzelfde pw en inlog. Ik heb alleen een probleem om via tapatalk op het forum te komen. Zit daar ergens een probleem??
  • Nielsie
    Tourist
    Nielsie op 12 december 2011 · 20:26

[quote author=Nielsie link=topic=3177.msg46014#msg46014 date=1323649541]
    @ Bart

Ik log in zonder facebook te gebruiken en heb voordat de migratie plaatsvond al zowel een account op Wepowder.nl als .com met dezelfde gebruikersnaam: Nielsie (ik weet niet 100% zeker of ook hetzelfde emailadres heb gebruikt). Ik weet nu niet of mijn accounts al gekoppeld zijn, ik denk het niet aangezien mijn postcount weer op 0 is gezet. Valt dit terug te draaien?

Je had niet hetzelfde emailadres, vandaar.. ff opnieuw inloggen zou het probleem moeten oplossen.
    [/quote]

Superbedankt!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 12 december 2011 · 20:35

Inloggen op de site en powfinder is geen probleem. Ik had overal hetzelfde pw en inlog. Ik heb alleen een probleem om via tapatalk op het forum te komen. Zit daar ergens een probleem??

tapatalk wordt nu niet ondersteund..
    staat op de lijst, maar heeft nu geen prioriteit.
    May the powder be with you.
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 13 december 2011 · 16:51

Ik kwam er net bij het checken van mijn inbox achter dat mijn oude account nog niet gekoppeld is, terwijl ik dacht alles goed te hebben gedaan. Misschien moet dit nog handmatig gebeuren?

was niet gekoppeld, omdat je twee verschillende emailadressen voor dezelfde username hebt gebruikt. Is inmiddels gelijk getrokken. Even opnieuw inloggen en dan zou het goed moeten zijn.
    You ski? wePowder!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 14 december 2011 · 08:05
    Bart = Koning handmatig problemen oplossen & Mr Geduld.

Gracias Bart!
    White room,Pillow lines,I rule
  • LUCK
    Advanced
    LUCK op 15 december 2011 · 23:36
    Beste Bart,

Op de wepowder site kan ik inloggen, maar krijg op geen enkele manier wepowderlines gedownload op0 mijn PC.
    Kom wel op de pagina maar kan nergens het programma downloaden. Kan jij aangeven waar ik moet zoeken, want waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd.

Groeten,
    Luck
  • rob
    Advanced
    rob op 20 december 2011 · 21:41
    Beste Bart,

Ik kan niet meer inloggen onder mijn oude account rob.
    Ok, maar wel als robbie2 met eenzelfde password.
    Echter als ik mijn profiel bekijk dan heb ik als robbie2 geen avator.
    Als ik een bericht post, dan wordt deze met mijn oude account "rob" en bijbehorende avator geplaatst.
    Ook kan ik geen PM maken naar anderen.
    ik krij dan de melding

"Er is een fout opgetreden!
    Je hebt geen toegang tot dit gedeelte van het forum"

Doe ik iets fout ?  ;D

Rob
  • MissBliss
    Advanced
    MissBliss op 21 december 2011 · 10:03
    Hoi Bart,

waar kan ik mijn profiel aanpassen? Ik heb een nieuwe account gemaakt (MissBliss) maar mijn oude naam komt steeds in beeld (voornaam achternaam, qua privacy etc. liever gewoon MissBliss). En ik zie in de Android app dat mijn e-mailadres nu openbaar is, maar kan nergens vinden hoe ik dat moet afschermen. Can you help?

• Miggel
    Beginner
    Miggel op 23 december 2011 · 09:31
    [s]Hey Bart, het is me met wat moeite gelukt om een account aan te maken.
    Alleen zie ik nergens de optie Koppel WePowder Account.

Graag wil ik weer door het leven als Miggel. Kan jij helpen met de koppeling?[/s]

[edit]Huh, waarom zie ik in mijn profiel mijn volledige naam en hier niet?

[edit2] Waarschijnlijk heb ik een ander email adres gebruikt. Kan jij de emailadressen van de users Miggel gelijk trekken? Ze komen van het zelfde domein, maar hebben andere naam voor de @.
    What goes around comes around
  • tjeerd
    Expert
    tjeerd op 24 december 2011 · 00:19
    Hi Moderators,

Ik heb min of meer braaf de faq doorgeworsteld maar kom nu bij t punt dat ik mijn meerdere moet erkennen in het inlog scherm oid... Ik kan mijn wepowder account via facebook wel in, maar kan deze niet koppelen aan mijn .nl account Ik heb geprobeerd mijn oude wachtwoord te resetten maar dat lukt niet. dat scherm vindt en mijn inlog naam en mijn email adres niet leuk ... als jullie nog ergens tussen door tijd hebben 😃

mijn .nl account naam is "tjeerd"
  • wierema
    Tourist
    wierema op 30 december 2011 · 00:35
    Hi Moderators,

Hoe kan ik mijn account naam veranderen? Ik heb geprobeerd een nieuwe login te maken, maar dat werkt niet met hetzelfde e-mail adres. Zouden jullie anders dit account kunnen cancelen, zodat ik een nieuwe aan kan maken?

Thanks!
  • Thaisie2
    Tourist
    Thaisie2 op 30 december 2011 · 10:06
    Ik snap het weer even niet..

Ik heb nu oppeens weer een ander account. Zie als voorbeeld dit topic wat ik gestart heb:
    http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3233.0.html...

En het laatste bericht is ook van mij maar dat is weer met een ander profiel..

Kunnen jullie het koppelen want nu heb ik of 14 of 63 berichten gepost en twee verschillende profielen..
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 3 januari 2012 · 16:08
    Ik kan wel het forum bekijken en threads plaatsen, maar ik kan niet andermans profiel bekijken of PM's sturen.

Als ik dan wil inloggen, gebeurt er niets. Ik krijg dan na inlloggen gewoon weer het inlogscharm te zien.

Wat is er loss?
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 9 januari 2012 · 08:18

Beste Bart,

Op de wepowder site kan ik inloggen, maar krijg op geen enkele manier wepowderlines gedownload op0 mijn PC.
    Kom wel op de pagina maar kan nergens het programma downloaden. Kan jij aangeven waar ik moet zoeken, want waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd.

Groeten,
    Luck

http://www.wepowder.nl/over/lines, onder het kopje 'download nu' staat de flash-installer. Als je die niet ziet heb je waarschijnlijk een ad-blocker of een iOS-apparaat?
    You ski? wePowder!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 9 januari 2012 · 08:20

Beste Bart,

Ik kan niet meer inloggen onder mijn oude account rob.
    Ok, maar wel als robbie2 met eenzelfde password.
    Echter als ik mijn profiel bekijk dan heb ik als robbie2 geen avator.
    Als ik een bericht post, dan wordt deze met mijn oude account "rob" en bijbehorende avator geplaatst.
    Ook kan ik geen PM maken naar anderen.
    ik krij dan de melding

"Er is een fout opgetreden!
    Je hebt geen toegang tot dit gedeelte van het forum"

Doe ik iets fout ?  ;D

Rob

1) je nieuwe account is aan je oude account gekoppeld (op het forum heb je je oude username), dus dat klopt.
    2) pm's kun je niet meer versturen via het forum, maar via http://www.wepowder.nl/updates/inbox. Deze zijn nu gekoppeld aan powfinder/lines/etc. Voor meer info daarover, zie http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3152.msg44376.html#msg443....
    You ski? wePowder!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 9 januari 2012 · 08:27

Hallo Bart,

Een vraagje over "het nieuwe inloggen". Voorheen logde in op WePowder met de gebruikersnaam steffen. Naar aanleiding van het bericht dat het inloggen zou gaan veranderen heb ik een account aangemaakt op WePowder.com en ik logde in op PowFinder met mijn facebook account. Ik kan nu niet inloggen op deze .nl site met het account dat ik aangemaakt had op wepowder.com en mij oude account dus niet koppelen zoals hierboven beschreven. Wel kon ik een wachtwoord resetten voor mijn facebook account waarmee ik nu ben ingelogd. Maar nu zijn mijn geposte berichten en profiel verdwenen. Is het nog mogelijk om mijn oude account te herstellen?

Groeten,
    Steffen.

1) zowel het emailadres (fb@ vs steffen@) als de username (steffen op oude wepowder) kwamen niet overeen, daarom is je account niet gekoppeld.
    2)  ik heb je oude forum account gekoppeld aan je nieuwe account. Als je opnieuw inlogt zouden je oude berichten gekoppeld moeten zijn.
    You ski? wePowder!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 9 januari 2012 · 08:33

Hoi Bart,

waar kan ik mijn profiel aanpassen? Ik heb een nieuwe account gemaakt (MissBliss) maar mijn oude naam komt steeds in beeld (voornaam achternaam, qua privacy etc. liever gewoon MissBliss). En ik zie in de Android app dat mijn e-mailadres nu openbaar is, maar kan nergens vinden hoe ik dat moet afschermen. Can you help?

1) uitgebreide profielpagina is in de maak.
    2) oude naam die steeds in beeld komt was je oude account
    3) in Powfinder staan de gegevens van mensen in principe op 'friends only'. Ik heb even gecheckt en zie dat jouw settings op 'self' staan, waardoor alleen jij je gegevens kan zien. Dat kun je bij de profielsettings aanpassen (menu -> settings).
    You ski? wePowder!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 9 januari 2012 · 08:34

Hi Moderators,

Ik heb min of meer braaf de faq doorgeworsteld maar kom nu bij t punt dat ik mijn meerdere moet erkennen in het inlog scherm oid... Ik kan mijn wepowder account via facebook wel in, maar kan deze niet koppelen aan mijn .nl account Ik heb geprobeerd mijn oude wachtwoord te resetten maar dat lukt niet. dat scherm vindt en mijn inlog naam en mijn email adres niet leuk ... als jullie nog ergens tussen door tijd hebben 😃

mijn .nl account naam is "tjeerd"

Hi Tjeerd,

het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt, ook niet omdat je hier nu post onder de account-naam tjeerd. Ik heb dan ook het gevoel dat je account al gekoppeld is.
    You ski? wePowder!

Reageer

Dit topic is gesloten.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro