Kapow pic verzamel topic

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 19 december 2011 路 11:24
    Omdat ik het toch niet kan laten om tussen de bedrijven door even wat kiekjes online knallen! Helaas niet echt veel foto's kunnen maken omdat de techniek me in de steek liet... En omdat ik te druk was met snowboarden  8) Maar bij deze toch wat sfeerbeelden.

{option}
    Pr脙漏 Kapow Party in St. Anton met Niels en Ivar. De wind verziekte het een beetje, maar toch best een dikke dag gehad.

{option}
    Wat groepjes we-powderaars vanuit de lift... Sorry voor de onduidelijke foto, maar het sneeuwde een beetje  馃槈

{option}
    Wazige smile waar ik waarschijnlijk de rest van de week nog wel mee rond loop ;D
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 19 december 2011 路 12:32
    Ik heb even een dropbox gemaakt waar iedereen zijn foto's in kan plaatsen. Leuk om ook de foto's van een ander te zien.

[size=10pt][size=14pt]Als je alleen alle foto's van Kapow wil kijken ga je naar:[/size][/size][size=12pt][/size]
    http://www.dropbox.com/gallery/53874197/1/KaPow?h=f35add...
    Je kan door de albums bladeren en ook foto's opslaan.

Als je ook je foto's online wilt zetten zodat iedereen ze kan bekijken, download dropbox (als je het nog niet hebt):
    https://www.dropbox.com/
    En log in met de bestaande account:
    email:          wijpoeder apenstaartje gmail.com
    password:    heupdiep
    De installatie spreekt voor zich, kies voor een gratis account want er is al 10gb beschikbaar.

Er komt dan een map "Dropbox" op je computer te staan met alle foto's er automatisch al in. Je kan je eigen foto's hierbij zetten in de map Wepowder. Maak het liefst mapjes aan met datum, naam, en clinic of beschrijving. Dan kan iedereen makkelijk foto's van zichzelf zoeken.

hoop dat dat zo lukt, anders hoor ik het wel.
    splitfest.nl
  • Echo
    Advanced
    Echo op 19 december 2011 路 16:56

Ik heb even een dropbox gemaakt waar iedereen zijn foto's in kan plaatsen. Leuk om ook de foto's van een ander te zien.

Als je alleen wil kijken ga je naar:
    http://www.dropbox.com/gallery/53874197/1/KaPow?h=f35add...
    Je kan door de albums bladeren en ook foto's opslaan.

Als je ook je foto's online wilt zetten zodat iedereen ze kan bekijken, download dropbox (als je het nog niet hebt):
    De installatie spreekt voor zich, kies voor een gratis account want er is al 10gb beschikbaar.

Er komt dan een map "Dropbox" op je computer te staan met alle foto's er automatisch al in. Je kan je eigen foto's hierbij zetten in de map Wepowder. Maak het liefst mapjes aan met datum, naam, en clinic of beschrijving. Dan kan iedereen makkelijk foto's van zichzelf zoeken.

hoop dat dat zo lukt, anders hoor ik het wel.

goed bezig man, leuk dat ik ook nog op de foto sta, een uurtje later hing ik niet achter de sneeuwscooter maar zat erop onderweg naar de ambulance.... :'(
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Easy
    Advanced
    Easy op 19 december 2011 路 17:19
    @ Echo: Beterschap & sterkte!

Ik zag het vervelende nieuws ook al op lines en in nieuwe gear, echt balen! Wat is er gebeurt?
    Built for Speed
  • Murky
    Advanced
    Murky op 19 december 2011 路 17:39
    Liep in Kopenhagen van het weekend, kwam ik dit tegen op een lantaarnpaal!

8)
    Skier turned Snowboarder turned Skier..
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 19 december 2011 路 18:01
    yess, kom maar door met die foto's  ;D

Kan ik nog ff nagenieten van de mooie momenten van dit weekend. [size=7pt](En de minder mooie zo snel mogelijk vergeten)[/size]
  • Echo
    Advanced
    Echo op 19 december 2011 路 18:47

@ Echo: Beterschap & sterkte!

Ik zag het vervelende nieuws ook al op lines en in nieuwe gear, echt balen! Wat is er gebeurt?

THNX, voorzover ik het nog kan reconstueren: een klein ( 40cm) sprongetje van een pad af de piste/losse sneeuw in, tijdens de landing been strekken en een met gestrekt been proberen te remmen, draaien om iemand te ontwijken...krakend/knappend geluid in mijn knie en daar ging mijn voorste kruisband....en de rest van het seizoen :'(
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 19 december 2011 路 19:59
    @echo

Ik heb de grote versie van die foto's in de dropbox gezet. Kleine troost misschien ...

@ murky

Ik denk dat ze het niet gehaald heeft, ik heb in ieder geval geen getatoe脙芦erde kapow groepies gezien ... helaas  :馃槂
  • Easy
    Advanced
    Easy op 19 december 2011 路 20:04

THNX, voorzover ik het nog kan reconstueren: een klein ( 40cm) sprongetje van een pad af de piste/losse sneeuw in, tijdens de landing been strekken en een met gestrekt been proberen te remmen, draaien om iemand te ontwijken...krakend/knappend geluid in mijn knie en daar ging mijn voorste kruisband....en de rest van het seizoen :'(

Damn, een onbenullig oorzaak dus. Het is wel herkenbaar, de paar keer dat ik mijn knie licht verdraaid heb was altijd door te vallen bij lage snelheden. Ik hoop iig voor je dat het spoedig en goed herstelt, zodat je volgend seizoen de schade in kan halen (ik heb weinig verstand van medische zaken, maar knieblessures zijn altijd vervelend).
    Built for Speed
  • doov
    Advanced
    doov op 19 december 2011 路 20:07
    We zouden toch ook ergens vids kunnen plaatsen?
    Al bekend waar?
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Flow
    Advanced
    Flow op 19 december 2011 路 20:26
    Nog een paar foto's.
    Middagsessie met Irian
    Alleen de series staan niet op volgorde  :-\
  • ieism
    Tourist
    ieism op 19 december 2011 路 20:33
    Vet, de foto's stomen binnen in de dropbox!

@Doov. Nog niet bekend denk ik. wat mij betreft mag iedereen ze ook wel tijdelijk in de Kapow map gooien, er is nog ruimte zat.
    splitfest.nl
  • Sjoerd2
    Advanced
    Sjoerd2 op 19 december 2011 路 22:03
    zodra we weer ergens goeiekoop internet kunnen scoren komen onze foto's en video's er ook aan!
    Whitetracks | Distributie & Marketing: Icelantic & Freeride Map
  • Rob64
    Advanced
    Rob64 op 19 december 2011 路 22:10
    Mooie dagen, gezellige riders, prima Powder!  ;D ;D    Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik ben benieuwd of er nog leuke filmpjes van de zaterdag zijn gemaakt.
    groet,
    Rob
  • doov
    Advanced
    doov op 19 december 2011 路 22:27
    Vids gepost van dag 1. Praatje van Wolfgang en shots van Rob, Marieke en Wouter uit de clinic van Han.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Rob64
    Advanced
    Rob64 op 19 december 2011 路 22:44

Vids gepost van dag 1. Praatje van Wolfgang en shots van Rob, Marieke en Wouter uit de clinic van Han.

THX, ik kan zie de video alleen niet staan in dropbox. Enig idee wat ik fout doe?

PS ik zie wel de foto's
  • ieism
    Tourist
    ieism op 19 december 2011 路 22:44
    Voor de duidelijkheid, de video's zijn in de "photo gallery" niet te zien. Ze zijn alleen te bekijken of downloaden als je ingelogd bent.

Je kan hier rechtsbovenin inloggen: 

Om alleen de video's te zien hoef je dropbox niet per se te downloaden, als je zelf foto's wilt delen/uploaden wel.
    splitfest.nl
  • Rob64
    Advanced
    Rob64 op 19 december 2011 路 23:08

Voor de duidelijkheid, de video's zijn in de "photo gallery" niet te zien. Ze zijn alleen te bekijken als je ingelogt bent.

Je kan hier rechtsbovenin inloggen: 

Om alleen de video's te zien hoef je dropbox niet per se te downloaden, als je zelf foto's wilt delen/uploaden wel.

gelukt, dank voor de uitleg en het posten.
  • martijnmvf
    Advanced
    martijnmvf op 20 december 2011 路 10:09
    Heb ook ff een paar foto geplaatst van de freeride+ clinic met sjoerd op zondag 18 dec.
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 20 december 2011 路 10:56
    Is het niet de bedoeling dat die foto's dan vervolgens hier worden gepost?  馃槈
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • ieism
    Tourist
    ieism op 20 december 2011 路 11:04
    Niet echt, het is makkelijker om ze via de link de bekijken. Anders krijg je een heel lang topic met veel te veel foto's hier.
    splitfest.nl
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 20 december 2011 路 17:21
    Oh..ik wou wel even wat stoke zien, maar of ik doe het fout..of ik moet heel vaak heen en weer klikken?
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 20 december 2011 路 22:24
    Iemand vroeg om stoke?  8)

• bergenzee
    Beginner
    bergenzee op 21 december 2011 路 07:07
    Ik loop nog steeds met een glimlach op mijn gezicht rond: wat een geweldige dagen in Kaprun! Ik heb genoten van de relaxte sfeer, prima clinics en flexibele en professionele organisatie. En dat jullie zelfs voor de fantastische sneeuw hebben gezorgd, vind ik geweldig!
    Ik meld me vast aan de volgend jaar  馃槂
  • Cornee
    Tourist
    Cornee op 21 december 2011 路 09:59
    Hierbij mijn Kapow (GoPro) edit.

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 21 december 2011 路 10:24
    Tof filmpje, toch ook maar eens met zo'n chest mount experimenteren. Als je af en toe een stukje van je board ziet wordt zo'n filmpje toch interessanter imo.  ???
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 21 december 2011 路 15:19
    Heerlijk filmpje!
    WeRookie
  • poling
    Beginner
    poling op 21 december 2011 路 20:13
    lekker! wie is die gast met dat sir float a lot board. ben er benieuwd naar!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 21 december 2011 路 21:01
    Vet. Precies 2 filmpjes van de 2 dagen die ik het leukste vond.
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 22 december 2011 路 09:12
    Irian zou ook nog foto's van die dag op facebook zetten, zou iemand met een FB account die tzt hier nog een keer kunnen droppen?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro