Droomreis..

• telemikey
    Advanced
    telemikey op 12 januari 2012 路 08:08

Ligt het aan mij? Of ben ik de enige die vindt dat er zo weinig mensen aan deze wedstrijd meedoen? Deze contest werd vet gehyped en de reacties waren super enthousiast.
    Tussenstand: slechts [s]12[/s] 13 filmpjes tot nu toe?! Met nog een kleine 3 dagen te gaan om views te scoren....
    Of zitten er nog wat filmpjes in het vat? 馃槂

Tja, ik was zelf super enthousiast hierover. Natuurlijk wil ik een droomreis winnen. En een droomreis dat is het. Echt waanzinnig. Het eerste berichtje was dan ook nog geen dag oud en ik dacht al na over een mooie tekst/ verhaallijn en welke plaatjes ik evt kon gebruiken. Ondanks dat ik weet dat er hier mensen zijn die waanzinnig expressief zijn, vol positieve stoke zitten en echt vette lijnen rijden zag ik het al helemaal zitten en wilde er desondanks keihard voor gaan. En toen kwam deel twee van de wedstrijd binnen... Dat veranderde de zaak nogal:

[grumpy old man modus]Naast dat ik niet/ nauwelijks filmmateriaal van mezelf heb en al helemaal nog nooit heb gemonteerd dus wat dat betreft bij voorbaat al kansloos ben, hou ik niet zo van het concept dat je met het meest ruk filmpje toch nog kunt winnen zolang je maar alles en iedereen spamt om op facebook je filmpje te like-en. Prima voor de bekendheid van CMH en erg web2.0 maar gezien het feit dat ik er zelf een hekel aan heb om op een dergelijke manier benadert/ gebruikt te worden, is dit niet voor mij. Dan maar niet... Wel erg jammer.

En als de zure ouwe lullen modus dan toch aan staat: wat betreft die newbie posters/ lurkers... Natuurlijk is stoke prima. Natuurlijk mag iedereen van de poeder genieten. En natuurlijk mag iedereen deel uitmaken van de WePowder community. Het komt alleen op mij wat 'profiteurderig' over als ik het even gechargeerd zeg (en ondanks dat het geen NL woord is begrijp je hopelijk wel wat ik bedoel) dat 'ze', de uitzondering daargelaten, al maanden meelezen en niets bijdragen aan de community maar precies nu, als er een snoepreisje te winnen valt, deze lurkers spontaan uit de kast komen. Ik ben benieuwd wat we hierna nog van ze gaan zien. Nogmaals: ik gun het dan eerder een WePowderaar die hier al eerder wat heeft bijgedragen. Prima als je er anders over denkt trouwens. [/grumpy old man modus]

PS Excuses maar ik ben vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt. Dat maakt het hierbovenstaande niet minder waar maar ik had het anders misschien wel wat positiever opgeschreven. Of niet (opgeschreven).
    White room,Pillow lines,I rule
  • poling
    Beginner
    poling op 12 januari 2012 路 08:44
    niks met het verkeerde been zo af en toe  馃槈 maar im digging your point! anyway, had me er al lang bij neer gelegd. Is stoke altijd te vangen in beelden en gelikte presentaties...? De introverte types delven sowieso hierbij het onderspit.
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 12 januari 2012 路 09:35
    Hoop gewoon dat de leukste wint. Kan zelf toch die periode niet.  :'(

(en heb van mijzelf geen mooi filmmateriaal)
  • skiester
    Advanced
    skiester op 12 januari 2012 路 10:07
    niet iedereen hoeft nieuw te zijn: er zijn een hoop "locals" waarbij de omgang naar nieuwe website niet goed is gegaan waardoor de teller weer op 0 is begonnen....
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 12 januari 2012 路 10:24
    @telemikey...

Hoe graag wil je een reis hebben van ettelijke duizenden euro's?
    We hebben gezegd dat je er je best voor moet doen..
    Het argument dat je niet van web 2.0 bent vind ik persoonlijk nogal zwak.
    Je schrijft zelf dat je al een verhaallijn en beelden had.. had er dan een geschreven filmpje van gemaakt..
    of iets anders creatiefs.. Brengt dat dan naar het doek.

Ik vind het nogal verwend dat je begint te miemelen over de voorwaarden. Je had je ook in 3 dagen tijd het editten van een filmpje eigen kunnen maken, een oproep kunnen plaatsen voor hulp in je vriendenkring rond kunnen kijken.. Het is maar hoe graag je wilt en hoeveel vertrouwen je in jezelf hebt. En zou je dan niet gewonnen hebben, dan heb je wel ervaring opgedaan met het maken van filmpjes.

Als je iets wilt moet je er iets voor doen. Dat geldt voor poeder, een droomreis en het verwezenlijken van je eigen droom. Je bent nog veel te jong voor dit grumpy gedoe.. 馃槈

Bij de weg.. je hebt nog een paar dagen 馃槈
    En stap 3 volgt daarna. Je kunt nog meedoen..

May the powder be with you.
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 12 januari 2012 路 10:31

@telemikey...

Hoe graag wil je een reis hebben van ettelijke duizenden euro's?
    We hebben gezegd dat je er je best voor moet doen..
    Het argument dat je niet van web 2.0 bent vind ik persoonlijk nogal zwak.
    Je schrijft zelf dat je al een verhaallijn en beelden had.. had er dan een geschreven filmpje van gemaakt..
    of iets anders creatiefs.. Brengt dat dan naar het doek.

Ik vind het nogal verwend dat je begint te miemelen over de voorwaarden. Je had je ook in 3 dagen tijd het editten van een filmpje eigen kunnen maken, een oproep kunnen plaatsen voor hulp in je vriendenkring rond kunnen kijken.. Het is maar hoe graag je wilt en hoeveel vertrouwen je in jezelf hebt. En zou je dan niet gewonnen hebben, dan heb je wel ervaring opgedaan met het maken van filmpjes.

Als je iets wilt moet je er iets voor doen. Dat geldt voor poeder, een droomreis en het verwezenlijken van je eigen droom. Je bent nog veel te jong voor dit grumpy gedoe.. 馃槈

Bij de weg.. je hebt nog een paar dagen 馃槈
    En stap 3 volgt daarna. Je kunt nog meedoen..

LOL, ik mag jou postieve stoke verhogende enthousiasme wel. Dat doe je goed maat!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 12 januari 2012 路 10:50
    You ski? wePowder!
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 12 januari 2012 路 12:59

Go Markie!!! Steun deze ski-bum en check z'n filmpje 馃槂

Wbt de post van Telemikey: imo gaat het 2.0 verhaal niet zozeer om het leren editen van een filmpje (daar heb je vrienden voor), maar vooral dat de oma van het nichtje van de buurman van je scharrel die het liefst alleen maar in de zon ligt te bakken in Spanje (met draadloos internet) en niets met poeder heeft, er wel voor kan zorgen dat jouw filmpje veel bekeken wordt en in de top 5 eindigt. Aan de andere kant begrijp ik die heli-club wel. Hun doel heeft niet zoveel te maken met dat de Wp-er met de grootste poeder-ambities wint, het gaat erom dat hun boodschap/reclame kenbaar wordt gemaakt bij een zo groot mogelijk publiek. Maar goed, zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal 馃槈. Gelukkig ga ik in maart naar Canada (helaas niet heli-ski脙芦n, nog f sparen) 8). Had ik al gezegd dat je het filmpje van Markie nog moet checken 馃槈?
  • doov
    Advanced
    doov op 12 januari 2012 路 14:03
    Dat er newbies posten en meedoen: prima. De stoke is er voor ons allemaal.

Dat er strax mogelijk newbies mee mogen kiezen die bijvoorbeeld  de nick moeder van doov hebben en dan op doov stemmen , vind ik persoonlijk minder geslaagd.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 12 januari 2012 路 20:32

Ik zie trouwens dat ik ook weer een newbie ben, met maarliefst 5 berichten. Zeker iets verkeerd gedaan, of gaan ze bij 500 automatisch weer op 0?

Ach what the heck.  8)

Das wel een fout filmpje: geen helm en geen 3 eenheid!! 馃榾

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Markie
    Advanced
    Markie op 12 januari 2012 路 23:31

Go Markie!!! Steun deze ski-bum en check z'n filmpje 馃槂

Wbt de post van Telemikey: imo gaat het 2.0 verhaal niet zozeer om het leren editen van een filmpje (daar heb je vrienden voor), maar vooral dat de oma van het nichtje van de buurman van je scharrel die het liefst alleen maar in de zon ligt te bakken in Spanje (met draadloos internet) en niets met poeder heeft, er wel voor kan zorgen dat jouw filmpje veel bekeken wordt en in de top 5 eindigt. Aan de andere kant begrijp ik die heli-club wel. Hun doel heeft niet zoveel te maken met dat de Wp-er met de grootste poeder-ambities wint, het gaat erom dat hun boodschap/reclame kenbaar wordt gemaakt bij een zo groot mogelijk publiek. Maar goed, zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal 馃槈. Gelukkig ga ik in maart naar Canada (helaas niet heli-ski脙芦n, nog f sparen) 8). Had ik al gezegd dat je het filmpje van Markie nog moet checken 馃槈?

Thanks Nicky!
    Ik heb ook nog nooit een filmpje gemaakt zoals je kunt zien aan het simpele filmpje. Zonder ook maar een shot van heupdiepe pow 馃槂 Deel je gevoel wel tele maar gewoon proberen en iets crea verzinnen. En ja dat kost tijd en moeite. Heb met Iphone met Imovie zitten knutselen, heb met mn phone zelfs beelden van mn computerscherm gefilmd omdat ik die bummer anders niet kon toevoegen. Ja voel me ook te oud voor al die moderne edit programma's waar ik gewoonweg geen tijd en zin in heb die eigen te maken. Ik ben afgelopen weekend alvast naar canada gevlogen en heb de voorbereiding en trip vast gelegd en onderweg tijdens het reizen in elkaar zitten te knutselen. Lukt mij zelfs!
    Want zeg nu zelf, een trip van 芒鈥毬4500 kunnen winnen door slechts 1.5min film te knutselen.... Je mag best wat moeite doen voor poeder 馃槈
    Eniewee ik vond het leuk om te doen alleen wat kort dag voor die 10.000 hits 馃槂
    En als de community beslist is het toch wepowder?!
    Oh en kijken jullie wel even mijn vette Fart of Light Movie!!

Grtz from Revelstoke... I'm stoked!

Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 13 januari 2012 路 07:57

Hrrrmmmpf.
    [Dirty Harry voice modus]I don't like what you're implying son [/Dirty Harry voice modus]

Looks around, picks up gauntlet with certain amount of trepidation...

• telemikey
    Advanced
    telemikey op 13 januari 2012 路 10:27

Ik zie trouwens dat ik ook weer een newbie ben, met maarliefst 5 berichten. Zeker iets verkeerd gedaan, of gaan ze bij 500 automatisch weer op 0?

Ach what the heck.  8)

'tuurlijk... chilo = newbie...  :馃槂.

'Newbie' heeft IMHO weinig met je huidige postcount te maken. Maar laten we de newbie discussie snel laten voor wat het is (namelijk alleen mijn mening, niets meer; dus ook geen verwijt naar de newbies/ rookies/ jongs/ of hoe je ze wilt noemen noch naar de WP boys die het toch maar weer voor elkaar boksen).

@chilo: check de telemark thread voor geprikte datum. Zou cool zijn als je er bij kunt zijn.
  • Steef
    Advanced
    Steef op 13 januari 2012 路 11:18
    @Telemikey Het is nog niet te laat! Maak nog effe snel een simpele video en maak gebruik van onderstaande 'aanbieding'. 馃槂. Uiteraard geen 100.000 nemen want dat valt op.... 馃槈

http://bit.ly/zxZPh6
    [size=5pt]Als de link van bovenstaande image niet klopt, klik dan http://www.getmoreyoutubeviews.com/service...馃槂[/size]

Anyway...Ik zit al op [s]6500[/s]  65 http://bit.ly/zxZPh6! Echt wicked! 1866 views verwijderd van de finale! En dat zonder te sharen op Hyves, Google+, Plaxo of Myspace! wePowder only dus!
    Every turn is a sign of weakness
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 13 januari 2012 路 12:52

Is inderdaad wel prima natuurlijk; binnen notime voor 15 dollar een tripje geboekt naar Canada! 馃槷

edit: Niet doen natuurlijk... Spammen werkt trouwens best goed!

Dat werkt inderdaad. Tot +/- 300 views. Dan wordt er een soort stop op de realtime viewcount gezet.

Iedereen die nu denkt nog ff snel een videotje up te loaden en te spammen, zal dus niet verder dan 300-320 gaan komen.
  • chilo
    Tourist
    chilo op 13 januari 2012 路 13:16
    Ben benieuwd! Tot nu toe loopt de teller op... Spmmen die shit! 馃榾

En dankzij Bart is mijn account weer up and running! THANKS!
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 13 januari 2012 路 13:17
    ik klik wel een keertje dan 馃槂
  • chilo
    Tourist
    chilo op 13 januari 2012 路 13:29
    Thanks!  ;D
  • Tim1
    Advanced
    Tim1 op 13 januari 2012 路 18:36
    Komop jongens even mijn filmpje kijken  馃榾

Anders heb ik voor niks een paspoort aangevraagd, zit nog in Kaprun tot half april en tegen de tijd dat ik terug ben in Nederland is die vernietigd...
  • chilo
    Tourist
    chilo op 13 januari 2012 路 21:45
    Ik denk dat ik spammer wordt, als ik groot ben. Tjemig zeg, iedereen zal me wel haten, maar het werkt wel!  馃榾

• telemikey
    Advanced
    telemikey op 14 januari 2012 路 15:41

Als is het maar om je ongelijk te geven 馃槈

[url=
    ]

Heb er uiteindelijk veel te veel tijd in gestopt maar wel lol gehad...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 14 januari 2012 路 16:00
    @Telemikey... LIKE!!!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 14 januari 2012 路 16:03
    Goed, dan de 5 personen die door gaan naar de eindronde

#

Jullie krijgen via een DM je vervolgvraag binnen...
    Vanaf maandag is de community aan het woord
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 14 januari 2012 路 16:08
    Waaaat? Ik zit er niet bij. Hoe kan dat nou  ;D
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 14 januari 2012 路 16:18

Waaaat? Ik zit er niet bij. Hoe kan dat nou  ;D

Haha...wel lekker geknutseld Mikey 馃槂. Ook van mij een LIKE!
  • Tim1
    Advanced
    Tim1 op 14 januari 2012 路 17:08
    :o馃槷馃槷馃槷馃槷

Hoe kan dit nou?
    Toen ik vanmorgen om half 9 keek had ik er al meer dan frontflip to heaven en Wepowder powder footage, helitrip er nu hebben, namelijk 1180?
  • Tim1
    Advanced
    Tim1 op 14 januari 2012 路 17:14

馃槷馃槷馃槷馃槷馃槷

Hoe kan dit nou?
    Toen ik vanmorgen om half 9 keek had ik er al meer dan frontflip to heaven en Wepowder powder footage, helitrip er nu hebben, namelijk 1180?

Ow fuck, als ik op die filmpjes klik zie ik een groter aantal views dan er staan bij suggesties, fack hey, ik dacht dat ik erbij zat  :'(
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 14 januari 2012 路 18:11
    Lullig voor je. Ik ken het gevoel...  馃構
  • rvanwesten
    Tourist
    rvanwesten op 14 januari 2012 路 18:48
    WOOOOHUUUUW!
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 14 januari 2012 路 19:16
    Gefeliciteerd allen.
    Van wie zijn deze filmpjes? Graag postcount en aantal jaren pro-riderschap vermelden 馃槈

Just kidding, heb geen recht van spreken want ik heb zelf niks ingestuurd.
    Ondanks het voornemen om wel mee te doen, niet de tijd ervoor (willen) nemen. Blijkbaar is heliskien niet mijn ultieme droom....

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro