Freeride trainings mogelijkheden in Warth-schrocken / Damuls?

• AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 5 januari 2012 路 09:48
    Ondanks het feit dat de doekoe op is gegaan aan een nieuwe voiture heb ik toch nog een mogelijkheid gekregen om een weekje te vertoeven in het Bregenzerwald. Het is wel geen 'Knallen als ze vallen', maar beter iets als niets  ;D

Weet iemand of er goede leraren / gidsen zijn om een paar dagen een freeride klasje te begeleiden? Ik ben zelf ook al zoekende, maar misschien zijn er hier mensen die iets weten.
  • ErwinMalolo
    Beginner
    ErwinMalolo op 5 januari 2012 路 12:13
    De skischool van Damuls heeft prima leraren die zelf ook graag freeriden.

Heb zelf goede ervaringen.

Heel veel plezier.
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 5 januari 2012 路 14:15
    In Warth zijn die ook te vinden bij de skischool, ik ken alleen de namen van enkele oudere gidsen, die zijn nu met pensioen.. Enkele zonen lopen daar wel nog rond..
    Gebied is niet heel groot, maar genoeg te spelen, zeker met gids.. De dingen die ik daar vroeger met ski klas heb gedaan.. 馃槷
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 8 januari 2012 路 13:29
    Dank voor de suggesties so far. Zijn er nog meer mensen met tips?
  • psd
    Tourist
    psd op 8 januari 2012 路 15:02
    In Wart ook voldoende mogelijk heden kom er ieder jaar toch wel een paar keer. Van uit Wart kun je het hele gebied van de Arlberg benutten. Heb je wel een gids nodig want je moet wel in lech komen en er voor zorgen dat je oprijd de Stienmarder lift neemt anders moet je een hotel boeken in Lech. De verbinden Wart Lech is zoals gewoonlijk gesloten :-[

Veel plezier
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 10 januari 2012 路 18:46
    Goede ervaringen met "Lothar" van de ski school in Dam脙录ls. Gewoon overleggen daar, ze zijn wel wat gewend.
    powpowwowjippiajippieee
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 11 januari 2012 路 11:01
    Dank voor alle reactie. Ik ga er mee aan de gang.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro