Te koop: Rome sds 390 bindingen

• Pepe
    Advanced
    Pepe op 8 januari 2012 · 10:57
    Rome SDS 390 bindingen zwart/wit (black wild style) maat l/xl Perfecte bindingen, maar ivm nieuwe schoenen andere bindingen nodig. De bindingen zijn zgan ik heb er 2 weken op gereden, hier en daar wat gebruikelijke krasjes maar kwalitatief nog helemaal goed. Erg goed instelbaar.

Zie verder de link naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/517529420

Ik vraag er €100,- voor. Ik heb nu een bod van €85,- het liefst verkoop ik ze aan een wepowderaar.
  • Simon
    Tourist
    Simon op 8 januari 2012 · 11:50
    Wat is je schoenmaat? en wat is er dan anders aan je nieuwe schoenen? (breder/groter?)
    Ben zelf op zoek naar een nieuw setje bindingen, maar weet niet echt op wat ik moet letten...
    Heb een 45 qua schoenmaat.
    En zijn deze meer Freestyle gericht of meer Freeride?
    Talk less, ride more
  • Pepe
    Advanced
    Pepe op 13 januari 2012 · 17:35
    Hey Simon,

45 kan met deze bindingen. Ik heb zelf een kleine maat, maar met de schoenen die ik had ging het goed, nu heb ik nieuwe schoenen die qua buitenschoen net weer compacter zijn en alleen als ik alles op zijn strakst zet pas het net en dan nog heb ik soms dat ik in mijn binding schuif, niet relaxt dus! Rome 390's zijn echt breed inzetbaar,  mid flex, freestyle geöriënteerd maar echt breed inzetbaar en ook prima voor freeride, alles hangt toch ook samen met je binding en natuurlijk ook board in dat verband. Belangrijk bij bindingen is wat mij betreft het gemak en de verstelbaarheid van de straps (geen gepruts en zeker niet als je ergens in de dikke poeder staat en er snel bij wilt zijn!) en een directe overbrenging naar je board en duurbaarheid --> aluminium basis heeft dat.  Deze binding hebben een stijve voorwaartse flex maar zijwaarts (belangrijk bij freestyle) is de flex juist iets soepeler. Wat mij betreft mag je ze voor €75,- hebben.

• poling
    Beginner
    poling op 13 januari 2012 · 22:41
    msschn wel interesse, pas ik met een salomon F24 In denk je? salomon valt klein! hoe breed zijn aan de binnenkant aan toe side?
  • jefrem
    Beginner
    jefrem op 14 januari 2012 · 10:30
    hey pepe heb je ze nog?

voor 75 eurie kom ik ze vandaag nog bij je halen als dat kan.
  • Simon
    Tourist
    Simon op 14 januari 2012 · 10:38
    how how, ik ben ook wel geïnteresseerd (en first comes first gets ofzoiets?)
    Als je ze nog niet verkocht hebt (en je wilt ze aan mij verkope), mail me maar (desimon09 [at] hotmail.com) wat ik moet doen voor betaling etc.
    Talk less, ride more
  • jefrem
    Beginner
    jefrem op 14 januari 2012 · 11:18
    hahaha zo bedoelde ik het ook niet  😉

maar interesse heb ik dus wel.ik wacht het af
  • Pepe
    Advanced
    Pepe op 14 januari 2012 · 20:07
    Dudes,

Wat mij betreft het volgende: Simon was eerste die reageerde maar niet zo concreet als Jefrem. Die heeft concreet direct een bod gedaan en vandaag naar mij gereageerd per mail en telefoon, Poling ik ga niet zitten puzzelen mbt wel of niet  passendheid van jouw schoenen. Now we have "this situation" In pricipe heb ik Jefrem vandaag aan de telefoon beloofd dat we er qua prijs wel uitkwamen als hij ze begin van de week op komt pikken. Daar hou ik mij graag aan tenzij iemand nu direct de vraagprijs van 100 biedt. (graag per mail/marktplaats of telefoon)

Enjoy the ride!

Jim
  • Simon
    Tourist
    Simon op 14 januari 2012 · 21:23

hahaha zo bedoelde ik het ook niet  😉

maar interesse heb ik dus wel.ik wacht het af

Was helemaal niet agressief bedoeld hoor, 'k was gewoon ff verschoten dat er ineens 2 andere geïnteresseerd waren (wss door de scherpe prijs 😋 )
    Talk less, ride more
  • poling
    Beginner
    poling op 14 januari 2012 · 22:26
    no worries
  • jefrem
    Beginner
    jefrem op 15 januari 2012 · 10:58
    hahah geeft ook niks snap het wel Simon.
    tis ook een scherpe prijs voor die bindingen.ik heb ze hier op me eviltwin zitten en ga volgende week kijken voor een nieuw board (jones waarschijnlijk) en zou er graag een setje bij hebben.

ik wil die 100 euro wel geven voor die bindingen.zijn gewoon fijne bindingen en wil ze graag hebben voor me nieuwe board.

ik hoor wel wie het gaat worden hahahaha
  • Pepe
    Advanced
    Pepe op 15 januari 2012 · 11:11
    Ok Guys,

Jefrem haalt ze maandag op voor die €100,- Tenzij Simon 125 betaalt.....Geintje! Bedankt mannen!

Groet,

Jim
  • Simon
    Tourist
    Simon op 15 januari 2012 · 12:43

hahah geeft ook niks snap het wel Simon.
    tis ook een scherpe prijs voor die bindingen.ik heb ze hier op me eviltwin zitten en ga volgende week kijken voor een nieuw board (jones waarschijnlijk) en zou er graag een setje bij hebben.

ik wil die 100 euro wel geven voor die bindingen.zijn gewoon fijne bindingen en wil ze graag hebben voor me nieuwe board.

ik hoor wel wie het gaat worden hahahaha

huh, koop jij nu bindingen die je al hebt? Is het niet gemakkelijker die gewoon op je ander board te zetten?  ;D
    Talk less, ride more

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro