Het woord is aan jullie: wie wint de helitrip naar Canada?

• SPAM
    Advanced
    SPAM op 17 januari 2012 路 19:40
    Deze keer ga ik maar eens niet stemmen.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 17 januari 2012 路 20:19

Ik ben dat ook aan het overwegen :-X
  • DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 17 januari 2012 路 20:34

@SPAM Een wijs besluit van een dorpsgenoot 馃構

Aangezien ik toch niet ga winnen: Vondt het een superleuke contest, hoop geleerd over internet, maar nu leer ik nog meer dat je op veel mogelijkheden stemmetjes kan pakken. Dit zal ik eventueel na de contest uitleggen. @morris, ik zal een DM sturen. --> hoe werkt dat ik kan maar 140 tekens sturen, kan ik op een andere manier uitleg geven behalve in het forum?
    Vliegen doet geen pijn...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 januari 2012 路 20:43

[quote author=SPAM link=topic=3513.msg49354#msg49354 date=1326825640]

@SPAM Een wijs besluit van een dorpsgenoot 馃構

Aangezien ik toch niet ga winnen: Vondt het een superleuke contest, hoop geleerd over internet, maar nu leer ik nog meer dat je op veel mogelijkheden stemmetjes kan pakken. Dit zal ik eventueel na de contest uitleggen. @morris, ik zal een DM sturen. --> hoe werkt dat ik kan maar 140 tekens sturen, kan ik op een andere manier uitleg geven behalve in het forum?
    [/quote]

mailtje sturen naar morris [at] wepowder punt nl
    May the powder be with you.
  • famvermeent
    Tourist
    famvermeent op 17 januari 2012 路 20:53
    h脙漏 Sipke, alle niet stemmers zijn eigenlijk ook op jou stemmers. Met die gedachte zou je de contest met gemak winnen. De fam heeft wel op jou gestemd en de volgende keer ben je aan de beurt, want dan stemmen alle andere proriders ook. Keep up the stoke!
    feel like doin' it
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 januari 2012 路 21:01
    @all... leuk al die commotie en het wordt daarmee net de echte grote mensen wereld.
    Want overal waar gestemd wordt (en stemmen worden geworven), wordt met modder gesmeten.
    Voor je het weet mogen we met z'n allen naar national TV om uit te leggen hoe spannend deze strijd om Canadese poeder is... Allemaal prima... op 1 ding na..

Houd het netjes! En daarmee bedoel ik naar elkaar toe.. Een tevreden poederrijder is geen onruststoker...
    Dat dit soort stemmingen voor allerhande emoties zorgen begrijp, maar laten we ons niet verlagen tot het niveau van de tweede kamer en alle hijgerige journalisten daarom heen :馃槂 :馃槂

Reacties zijn prima, maar volgens mij snap je zelf dondersgoed wanneer je een stemverklaring afgeeft of wanneer je loopt te fucken. Want met een beetje tolerantie is het altijd vakantie ...

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 januari 2012 路 21:30
    @all,
    ik ben van de oude stempel en geloof meer in iemand aanspreken op zijn verantwoordelijkheid, dan alles doodregelen in regels (want die worden toch geschonden vroeg of laat), daarom hierbij de mail die ik daarnet aan alle deelnemers heb gestuurd.

Beste Sipke, Ralph, Menzo, Emil en Merijn

Het is een spannende strijd en van alles lijkt geoorloofd lijkt het.
    Toch wil ik jullie een aantal zaken op het hart drukken:

* we testen achteraf de stemmen (en bijbehorende gegevens).. blijkt er sprake van fraude dan ben je exit
    * gun de community het woord. Het heeft geen zin je vrienden je activeren als ze niets met poeder hebben... Het is WEpowder en niet ik en mijn facebook/kroeg/college/werkvrienden etc.. Bedenk dus goed wie je laat stemmen.

Want uiteindelijk heb je er meer aan op met opgeheven hoofd te verliezen dan tot in de lengte der dagen de toorn van de community over je heen te krijgen.. (hier of later). Dan is het heliplezier van korte duur.

Ik zou het prettig vinden als jullie je aan regel 2 houden. Regel 1 testen wij...
    Ik wens jullie nog een prettige strijd..

Grtzz Morris
  • JasperG
    Tourist
    JasperG op 17 januari 2012 路 21:37
    Hi everybody,

Lijkt mijn eerste post maar... mijn oude account met een stuk of 15 post (ok is niet veel maar ben wel lid van de club van 150馃槈 doet het niet en krijg hem ook niet meer aan de praat dus daarom maar even een nieuwe aangemaakt om toch op Emmel te stemmen want:

Humor +1                          zie

Wepowder gevoel +2        zie

Stoke + 3                          zie http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3504.0.html...

6 dagen powderchase na afspraak via Wepowderforum  +芒藛啪

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 januari 2012 路 21:40
    @JasperG, mooie stemverklaring!
  • kaspar
    Advanced
    kaspar op 17 januari 2012 路 21:53
    beetje raar om de regels aan te passen als de contest al bijna op zn einde is..

edit: met andere woorden. met een open poll laat je nooit alleen de community aan het woord. als het doel is om zoveel mogelijk stemmen te werven worden /natuurlijk/ die vrienden/familie/voetbalclub ingeschakeld. helemaal als er zoveel op het spel staat. dat is iets wat je van te voren weet, en dus 脙鲁f van te voren op in moet spelen, 脙鲁f gewoon toe moet laten. ja het is een populariteitscontest. zo werkt het met de voice ook. maar tijdens de stemronde of achteraf deelnemers daar op af te rekenen is een beetje raar.
  • dirksy
    Advanced
    dirksy op 17 januari 2012 路 21:55

...
    ik ben van de oude stempel en geloof meer in iemand aanspreken op zijn verantwoordelijkheid, dan alles doodregelen in regels (want die worden toch geschonden vroeg of laat), daarom hierbij de mail die ik daarnet aan alle deelnemers heb gestuurd.
    ...

Dat is niet van de oude stempel. Dat is leiderschap.
    THANK GOD SUMMER IS OVER!!!If it's too steep, you're too old!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 januari 2012 路 22:18

edit: met andere woorden. met een open poll laat je nooit alleen de community aan het woord. als het doel is om zoveel mogelijk stemmen te werven worden /natuurlijk/ die vrienden/familie/voetbalclub ingeschakeld. helemaal als er zoveel op het spel staat. dat is iets wat je van te voren weet, en dus 脙鲁f van te voren op in moet spelen, 脙鲁f gewoon toe moet laten. ja het is een populariteitscontest. zo werkt het met de voice ook. maar tijdens de stemronde of achteraf deelnemers daar op af te rekenen is een beetje raar.

Ik pas geen regels aan.. Ik heb het alleen over fatsoensregels..
    Iedereen weet donders goed wanneer hij over de grens gaat. Maar in het heetst van de strijd kan het geen kwaad daar nog even op te wijzen. Ik wijs ze er op, ze mogen zichzelf er op afrekenen 馃槈 En ik heb er het volste vertrouwen in dat dat goed komt.

• kaspar
    Advanced
    kaspar op 17 januari 2012 路 22:47

[quote author=kaspar link=topic=3513.msg49383#msg49383 date=1326833626]

Ik pas geen regels aan.. Ik heb het alleen over fatsoensregels..
    Iedereen weet donders goed wanneer hij over de grens gaat. Maar in het heetst van de strijd kan het geen kwaad daar nog even op te wijzen. Ik wijs ze er op, ze mogen zichzelf er op afrekenen 馃槈 En ik heb er het volste vertrouwen in dat dat goed komt.
    [/quote]

dat het goed gaat komen geloof ik wel, er gaat sowieso iemand met die heli omhoog =) maar ik zie in deze thread ook dat er voor iedere deelnemer wel iemand is die zich speciaal heeft ingeschreven om te stemmen (kijk maar naar de steunbetuigingen). zoals ik al eerder zei vind ik dat ook erg begrijpelijk. als ik zelf zo'n prijs zou winnen zou ik ook mijn familie/vrienden om steun vragen. en de moeder van jamai zal ook vast wel 100 smsjes gestuurd hebben voor de finale van idols. dat is hoe polls werken. maarja nu dat elke deelnemer zich dus al schuldig heeft gemaakt aan het inschakelen van vrienden van buiten het forum, hoe ga je dat nu dan nog terug draaien of stoppen? mensen aanspreken op hun fatsoen snap ik, maar als je dit van tevoren duidelijk had gemaakt gaat dat makkelijker dan als je het belang ervan pas benadrukt nadat er al 500 stemmen geplaatst zijn (ben benieuwd hoeveel procent daarvan van 'oude' leden is).

op het punt van fraude ben ik het natuurlijk wel met je eens. als er vals gespeeld wordt moet je dat aanpakken. ik hoop dat je een manier kan vinden om dat te checken.
  • funrulezz
    Tourist
    funrulezz op 17 januari 2012 路 22:56
    Nice filmpje Emil, goeie jump in de poeder! Had daar ook wel bij willen zijn en mee doen. Hoop dat je wint en dan veel plezier gaat beleven in Canada!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 januari 2012 路 23:04

maarja nu dat elke deelnemer zich dus al schuldig heeft gemaakt aan het inschakelen van vrienden van buiten het forum, hoe ga je dat nu dan nog terug draaien of stoppen? mensen aanspreken op hun fatsoen snap ik, maar als je dit van tevoren duidelijk had gemaakt gaat dat makkelijker dan als je het belang ervan pas benadrukt nadat er al 500 stemmen geplaatst zijn (ben benieuwd hoeveel procent daarvan van 'oude' leden is).

Thanks voor je antwoord. Ik zet liever geen hek om de community en vind dat iedereen die 'nieuw' is net zo veel recht heeft als iemand die 'oud' is. Sterker nog, als we dat hadden gedaan was het een vergrijzende bende geworden die alleen nog maar over the old days praat... 馃槈

En als iemand van die eendagsvliegen erdoor gaat poederrijden dan hebben we er weer een poedermaatje bij die ons scherp houdt en ons uiteindelijk het snot voor de ogen rijdt.. Het aanspreken op fatsoen is ook een signaal naar de oude garde dat er meer poederrijders zijn dan alleen zij.. Want als we zo gaan beginnen mogen alleen Arjen, Bart en ik beginnen omdat we ooit hiermee begonnen 馃槈 Volgens mij is het punt wel duidelijk.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 18 januari 2012 路 00:37
    Morris thumbs up.  Goeie actie!  Duidelijkheid hersteld met behoud van verantwoordelijkheid. Thx!  :-*

@newbies: nu je toch geregistreerd bent: blijf gezellig en neem de stap naar de andere kant van het pistepaaltje!
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • RP
    Advanced
    RP op 18 januari 2012 路 07:38
    @Morris, mooie reactie. Ik ben een relatieve newbie (half jaartje) maar zit iedere dag te checken waar de volgende dump gaat komen  馃槂

Het mooie aan deze contest is dat iedereen mag en kan stemmen waardoor eventuele ' old-school' vriendjespolitiek kan worden buitengesloten en ook de zogenaamde newbie's een kans krijgen. Fraude is natuurlijk een ander verhaal maar dat kunnen en gaan jullie tackelen.

Ik ken geen van de finalisten en kan dus met een 'open mind'  beoordelen en ik heb op Emmel gestemd omdat hij werkelijk zijn stinkende best doet en veel tijd investeert om in de Heli te klimmen, de passie & stoke druipt er werkelijk vanaf.

Voorts denk ik dat hij met prachtige beelden maar juist ook verhalen gaat komen waardoor we allemaal een beetje meedelen in het winnen van deze trip.......

Voor mij draagt Emmel op dit moment het meeste het Wepowder gevoel uit: to share the stoke!

Explore the Outdoor!
  • ffstemmen
    Tourist
    ffstemmen op 18 januari 2012 路 08:02
    Kies Ralph, kies Ralph, hij is de beste.
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 18 januari 2012 路 09:30

Ik ken geen van de finalisten en kan dus met een 'open mind'  beoordelen en ik heb op Emmel gestemd omdat hij werkelijk zijn stinkende best doet en veel tijd investeert om in de Heli te klimmen, de passie & stoke druipt er werkelijk vanaf.

Voor mij draagt Emmel op dit moment het meeste het Wepowder gevoel uit: to share the stoke!

x2
    Go to heaven, ski like hell!
  • Murky
    Advanced
    Murky op 18 januari 2012 路 10:08
    Op Emmel gevoted, Leuk verhaal, okee filmpje, maar geweldig die laatste post met antwoorden op de vragen  ;D Have fun dude!
    Skier turned Snowboarder turned Skier..
  • Freek2
    Tourist
    Freek2 op 18 januari 2012 路 10:15
    Ook voor mij een first post, maar om mijn stem op Emmel te motiveren.

Na 2 winterloze jaren was het dit jaar weer financieel weer mogelijk een weekje weg te gaan. 2 uur voordat we met ruim 100 man naar Frankrijk vertrokken besloten de heilige 3-eenheid te huren, beste keus ooit! Met Emil en 2 ski-maatjes de hele week naar nieuwe gave lijnen gezocht (was niet te moeilijk met zoveel sneeuwval). Dit was wel even iets anders dan de stukjes naast de piste die ik gewend was van eerdere wintersports. Na deze wintersport weer meer stoked dan ooit en dankzij Emil sluit ik tegenwoordig zelfs skien niet meer uit.

Misschien niet de meest ervaren van de vier, maar maar dan capable ik verzeker jullie dat deze jongen de komende jaren nog heel veel mooie dingen doen. Wat mij betreft is die heli trip nu al verdiend en een mooie opstap naar nog meer mooie afdalingen.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 18 januari 2012 路 10:36
    @ Freek: welkom op Wepowder!
  • Zwaluw
    Tourist
    Zwaluw op 18 januari 2012 路 10:40
    Wat spannend, nog 3,5 uur!

Emmel zelf is op dit moment bij een auditie met zijn contrabas en zit zich (durf ik jullie wel te garanderen) daar heel hard op te vreten van de spanning, en niet voor de auditie, dus hij heeft mijn verzocht hier even te kijken of er nog vraag was naar extra motivaties en filmpjes van/voor de late beslissers.

I.i.g., Pazz457, RP en Murky bedankt voor jullie stem 馃榾! Hij gaat zeker met bergen aan filmpjes terugkomen en in de verslagen zal het niet aan passie ontbreken!!

Voor de twijfelaars, of mensen die dit topic net binnen komen vallen, als je nog vragen hebt of verzoeknummers voor een laatste webcam-act: Emmel zal ze allemaal beantwoorden en uitvoeren!

Groetjes van een een skiester met wel veel offpiste langlauf-, maar (nog) weinig downhill poederervaring 馃槈 (en ik sluit zeker niet uit dat dat in de toekomst nog wel gaat gebeuren en ik hier dan nog wel terugkom)

(En @ moderators: ik zet dit even hier neer omdat de andere 5 topics wellicht niet meer zoveel gelezen worden in de laatste uren, maar als het onder Emmels eigen topic had gemoeten haal ik het direct weg!)
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 18 januari 2012 路 10:45
    Nu al zin in Emmel z'n feestje.

@Emmel: waar kan ik me opgeven?  ;D
    Waar het wit is, is een weg.
  • doov
    Advanced
    doov op 18 januari 2012 路 10:53

Volgens mij is het punt wel duidelijk.

Helemaal! Keep up the good work.

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 18 januari 2012 路 11:03

Volgens mij is het punt wel duidelijk.

Oh nee he beginnen we nu weer met die punten? 馃槷  Ik krijg er een punthoofd van..  :馃槂 

(heeft hoofdzakelijk te maken met alle plannen van iedereen voor aankomend weekend, het feit dat ik aankomend weekend in St Anton had moeten zitten (geplande trip die niet doorging), en dat ik nu niet weg kan vanwege Lawine 1 in Zoetermeer.  :-[ )  Ook leuk en zeker leerzaam, maar t knaagt.  >馃槥
  • moranius
    Tourist
    moranius op 18 januari 2012 路 11:19
    Deze man die ademt zn hele leven al ijle lucht, zet alles aan de kant voor een goeie shred met zn vrienden, kan tenminste bochtjes draaien, en weet wat het maken van motorgeluiden inhoud. Ralph leeft de sport en staat voor zn werk boards te verkopen. Deze knul verdiend het.

Go Ralphie
  • Flierp
    Advanced
    Flierp op 18 januari 2012 路 11:48
    de spanning stijgt!!! nog even doorbijten en dan weten we wie de grote winnaar is!! Ik ben iig heel benieuwd en verheug me enorm om te zien hoe de winnaar oa mij gaat gek maken met deeppowderturnsfaceshotshelihuddlessteeplinespillowdrops en heel veel euforisch geschreeuw!! Whooohoo..
    Suc6 nog even mensen en ik zou zeggen binnenharken die stemmen!
    If you're in control, you're going to slow! SFD...
  • chilo
    Tourist
    chilo op 18 januari 2012 路 11:49
    Ik had natuurlijk zelf moeten winnen, maar fuck it: GO EMMEL! Shred die poeder alsof het je laatste is!
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 18 januari 2012 路 12:18

Ook voor mij een first post, maar om mijn stem op Emmel te motiveren.

Na 2 winterloze jaren was het dit jaar weer financieel weer mogelijk een weekje weg te gaan. 2 uur voordat we met ruim 100 man naar Frankrijk vertrokken besloten de heilige 3-eenheid te huren, beste keus ooit! Met Emil en 2 ski-maatjes de hele week naar nieuwe gave lijnen gezocht (was niet te moeilijk met zoveel sneeuwval). Dit was wel even iets anders dan de stukjes naast de piste die ik gewend was van eerdere wintersports. Na deze wintersport weer meer stoked dan ooit en dankzij Emil sluit ik tegenwoordig zelfs skien niet meer uit.

Misschien niet de meest ervaren van de vier, maar maar dan capable ik verzeker jullie dat deze jongen de komende jaren nog heel veel mooie dingen doen. Wat mij betreft is die heli trip nu al verdiend en een mooie opstap naar nog meer mooie afdalingen.

Ook welkom geheten bij de poederfamilie  馃槈

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro