Het woord is aan jullie: wie wint de helitrip naar Canada?

• AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 18 januari 2012 · 12:19
    Oh ja, my vote went to Emmel.
  • Fluim
    Tourist
    Fluim op 18 januari 2012 · 13:43
    Webcam-verzoek: Eerste reactie!
  • freek
    Beginner
    freek op 18 januari 2012 · 13:55

Ook voor mij een first post, maar om mijn stem op Emmel te motiveren.
    ....

Wel gek dat iemand onder dezelfde naam kan posten ?!
  • Fluim
    Tourist
    Fluim op 18 januari 2012 · 14:01

[quote author=Freek link=topic=3513.msg49444#msg49444 date=1326878153]
    ....

[/quote]

Hoofdletter?
  • Marco
    Advanced
    Marco op 18 januari 2012 · 14:01
    Emmel! You lucky bastard!
    Gefeliciteerd... Wel focking jaloers! 😃
  • freek
    Beginner
    freek op 18 januari 2012 · 14:04

[quote author=freek link=topic=3513.msg49507#msg49507 date=1326891322]
    [quote author=Freek link=topic=3513.msg49444#msg49444 date=1326878153]
    ....

[/quote]

Hoofdletter?
    [/quote]

I know maar niet iedereen is case-sensitive 😉
  • Steef
    Advanced
    Steef op 18 januari 2012 · 14:07
    Congratz Emmil!!!! Enjoy!
    Every turn is a sign of weakness
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 18 januari 2012 · 14:17
    Beste Sipke, Ralph, Menzo, Emil en Merijn
    en iedereen die heeft meegeleefd, gestemd, zijn verbazing heeft geuit, kritisch is geweest etc..

Allereerst dank voor jullie inzet, enthousiasme en strijdvaardigheid.
    Ten tweede ook dank voor het karakter dat jullie getoond hebben.
    Ten derde wil ik alle finalisten feliciteren.

Want hoewel Emil er met de hoofdprijs vandoor gaat belonen we alle finalisten met een wePowder-shirt en mag je een van je stemmers bedanken door ze een wePowder boek toe te laten sturen.

Eens verloren, altijd verloren?
    Nee.. gooi je beeldmateriaal niet weg. CMH Benelux gaat zijn best doen om volgend jaar weer een trip weg te mogen geven. Daarnaast gaan wij Philip eens lief aankijken of hij niet een mooie deal kan maken voor jullie.

May the powder be with you!
    May the powder be with you.
  • mr_tanis
    Advanced
    mr_tanis op 18 januari 2012 · 14:40
    Allereerst Emil gefeliciteerd!!! Je hebt een mooie campagne gevoerd man en je hebt wat mij betreft terecht gewonnen! Ken je niet persoonlijn, alhoewel je levensverhaal inmiddels aardig compleet op dit forum te lezen is volgens mij! We komen elkaar vast nog wel tegen in de poeder... je kan me herkennen aan de stempel met newbie op mijn voorhoofd  😉 Daar heb jij na deze trip vast geen last meer van! Enjoy!

WePowder, tof dat jullie iedereen de kans hebben gegeven aan deze contest mee te doen! Ook jullie een supervette trip toegewenst naar Canada! En ben benieuwd wat voor deal daar uit komt rollen.. die heli gaat er echt nog een keer komen namelijk!

Tot in de Powdertijd... Grtz Menzo

• Emmel
    Advanced
    Emmel op 18 januari 2012 · 14:41
    HOLYMOLY!ECHTOOKWTF!@!@@!!!!!!!!

YESSWOOOHOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry dat het even duurde voordat ik reageerde maar toen ik hoorde dat het daadwerkelijk zo was heb ik meteen al mijn gegevens maar even doorgenomen met CMH, en dan wordt het ineens heel erg heel echt allemaal! Wow! Dit zou ik dus echt nooit geloofd hebben als je me het een tijdje geleden verteld had.

Momentje, even een beetje tot rust komen...

Yes. Allereerst wil ik nog even zeggen dat de afgelopen dagen voor mij, begrijpelijk waarschijnlijk, echt super spannend zijn geweest, en dat ik ook maar weinig nuttigs heb kunnen doen behalve het forum verversen. Ook al is het nooit mijn bedoeling geweest om ook mensen van buiten de community er bij te betrekken ben ik deze mensen erg dankbaar en hoop ik dat ze nog lang hier rond zullen hangen (van een aantal weet ik gelukkig dat het zo is). Toch wil ik vooral ook even aangeven dat de steun, de overweldigende steun, van een heel erg groot aantal wePowder leden me de laatste dagen echt wat heeft gedaan; als je me een aantal dagen had gevraagd hoe ik had willen winnen dan was het wel zo: op de schouders van wePowder. Ik vind het moeilijk onder woorden te brengen maar dit gaat heel diep! Bedankt mensen!!!

En nu heel erg snel aan de slag, voorbereidingen treffen, ski's waxen, GoPro Canada ready krijgen en werken aan het inlossen van al mijn beloften! Het gaat gebeuren!

p.s. zo nog een filmpje van mijn tweede eerste reactie, eerst nog een beetje verder alles weer onder controle krijgen. STOKED!!!!!!

YESSSSSS!!!!!!!!
    Skiing combines outdoor fun with knocking down trees with your face.
  • Emmel
    Advanced
    Emmel op 18 januari 2012 · 14:43

Allereerst Emil gefeliciteerd!!! Je hebt een mooie campagne gevoerd man en je hebt wat mij betreft terecht gewonnen! Ken je niet persoonlijn, alhoewel je levensverhaal inmiddels aardig compleet op dit forum te lezen is volgens mij! We komen elkaar vast nog wel tegen in de poeder... je kan me herkennen aan de stempel met newbie op mijn voorhoofd  😉 Daar heb jij na deze trip vast geen last meer van! Enjoy!

WePowder, tof dat jullie iedereen de kans hebben gegeven aan deze contest mee te doen! Ook jullie een supervette trip toegewenst naar Canada!

Tot in de Powdertijd... Grtz Menzo

Bedankt Menzo!! Na de goede verhalen die ook over jou heb gehoord lijkt me dat samen rijden een heel erg goed plan! Het was een mooie wedstrijd!

Nog veel poeder gewenst ook!

p.s. Je ging toch nog een SSC praktijk-cursus doen dit jaar? Wanneer precies? Misschien zien we elkaar daar wel namelijk  😉
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 18 januari 2012 · 14:44
    Gefeliciteerd! Dit gaat heel vet worden. Als ik zo naar buiten kijk is dit het perfect weertje om een frisse duik in de Schie te nemen, kan je meteen een beetje afkoelen 😉
  • serge.michilsen
    Tourist
    serge.michilsen op 18 januari 2012 · 14:48
    groeten van serge aan emil
  • mr_tanis
    Advanced
    mr_tanis op 18 januari 2012 · 14:49
    Haha Emmel, wat een reactie..!! ik ga idd nu een SSC cursus doen, mijn heli-ski plannen gaan namelijk niet door in diezelfde periode  😉

Maar dat rijden komt er vast een keer! ltr

[quote author=mr_tanis link=topic=3513.msg49527#msg49527 date=1326894007]

Bedankt Menzo!! Na de goede verhalen die ook over jou heb gehoord lijkt me dat samen rijden een heel erg goed plan! Het was een mooie wedstrijd!

Nog veel poeder gewenst ook!

p.s. Je ging toch nog een SSC praktijk-cursus doen dit jaar? Wanneer precies? Misschien zien we elkaar daar wel namelijk  😉
    [/quote]
  • nataspunt
    Tourist
    nataspunt op 18 januari 2012 · 14:52
    go ralph van westen!!!!
  • freek
    Beginner
    freek op 18 januari 2012 · 15:16

go ralph van westen!!!!

goed lezen 😉
  • poling
    Beginner
    poling op 18 januari 2012 · 15:27
    congrats Emil!! Heel tof, enjoy en zorg dat je met materiaal terug komt!
  • famvermeent
    Tourist
    famvermeent op 18 januari 2012 · 15:47
    gefeliciteerd Emil en feed the stoke!
    feel like doin' it
  • skiester
    Advanced
    skiester op 18 januari 2012 · 16:03
    ik heb zo'nidee dat er vanavond iemand niet kan slapen!!

Gefeliciteerd en heeeeel veeeeel plezier, Emil!
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • waxman1975
    Tourist
    waxman1975 op 18 januari 2012 · 16:13
    Damn jammer Ralph... had je t gegund..!!! Congrats Emil 'n enjoy!
  • Murky
    Advanced
    Murky op 18 januari 2012 · 19:16
    Gefeliciteerd Emmel! Geniet ervan  😃 En een feestje voor de stemmers geloof ik he  😉 Enjoy!
    Skier turned Snowboarder turned Skier..
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 19 januari 2012 · 00:29
    Gefeliciteerd Emmel! Gaat een onvergetelijke ervaring worden!  8)

[size=8pt][size=8pt]Voor mij 4 jaar geleden dat ik nabij Whistler in de heli zat en ik kan me zowat nog elke minuut herinneren van het vliegen, het geluid van de heli, de uitzichten, het gebukt uitstappen op een bergtop / col met het groepje, de 8 afdalingen door heerlijke poeder etc.... ;D 😃[/size][/size]
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • Emmel
    Advanced
    Emmel op 19 januari 2012 · 02:04
    @Skiester: Ik heb zo'n idee dat jouw idee klopt 😃

@Murky: dat feestje komt er zeker, want beloofd is beloofd. Alleen het tijdstip moet nog bepaald worden maar dat komt tzt zeker goed!  8)

@allen: bedankt voor de felicitaties, mijn aanvankelijke ongeloof is inmiddels compleet omgeslagen in nog meer ongelofelijke stoke en ongelofelijke zin in wat komen gaat!
  • Echo
    Advanced
    Echo op 19 januari 2012 · 07:40

@Skiester: Ik heb zo'n idee dat jouw idee klopt 😃

@Murky: dat feestje komt er zeker, want beloofd is beloofd. Alleen het tijdstip moet nog bepaald worden maar dat komt tzt zeker goed!  8)

@allen: bedankt voor de felicitaties, mijn aanvankelijke ongeloof is inmiddels compleet omgeslagen in nog meer ongelofelijke stoke en ongelofelijke zin in wat komen gaat!

Het is je gegund, man! Ongelooflijk veel plezier daar en laat ons meedelen.... Ik heb deze keer niet meegedaan vanwege mijn kaPOW ongelukje maar de volgende keer is het mijjn beurt  😉 (dat iedereen dat ook even weet  ;D )
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 19 januari 2012 · 08:22
    Gefeliciteerd Emmel!
    No risk, no fun...No limit, no life
  • doov
    Advanced
    doov op 19 januari 2012 · 09:27

[Ik heb deze keer niet meegedaan vanwege mijn kaPOW ongelukje maar de volgende keer is het mijjn beurt  😉 (dat iedereen dat ook even weet  ;D )

Kijk, dat is campagne voeren. Meteen beginnen  😃
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro