Carpool gezocht : 17 Februari richting Courmayeur (Ripstar BC reis)

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 2 februari 2012 路 09:57
    Ik ga een weekje met Ripstar op pad maar zou graag met iemand willen meerijden. Verblijf is in Courmayeur, maar vanuit Bourg st. Maurice of Aosta kom ik er ook wel denk ik. Mocht iemand die kant op gaan en een plekje over hebben hoor ik het graag.

Ik heb op dit moment zelf geen auto, wel een rijbewijs dus kan evt. een deel van de rit rijden.

Ik moet (helaas) trouwens ook nog weer terug, dat zou dan de 26e zijn. Ook voor die rit zoek ik nog vervoer.

PS. Mochten er trouwens meer mensen zijn die met die reis mee gaan en nog geen vervoer hebben laat het me even weten. Misschien kan ik een auto regelen en kunnen we alsnog samen reizen.

Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • buhian
    Beginner
    buhian op 2 februari 2012 路 13:29
    He, daar ga ik ook heen (gezien die powderhunt van de week ervoor waarschijnlijk niet door gaat). Kan ik je niet overhalen toch naar die week te gaan? 馃槈

Stijn
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 2 februari 2012 路 14:53
    Ben bang dat mijn baas dat niet op prijs gaat stellen. Zo'n paar dagen rond een weekend kan ik vaak wel op korte termijn fixen, maar volle weken willen ze hier toch wel wat langer van te voren weten.

Maar Courmayeur wordt volgens mij ook wel prima, beetje mijn nieuwe sneeuwschoenen inlopen op zoek naar de laatste restjes pow  ;D

... Ben jij trouwens Stijn van de Stubai tour vorig seizoen?
  • buddie
    Beginner
    buddie op 2 februari 2012 路 19:50
    Ha gezellig, ik zit die week ook met ripstar in Courmayeur. Helaas geen carpoolmogelijkheden...
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 2 februari 2012 路 20:52
    Hmm, interesting... Misschien krijg ik mezelf die week nog wel vrij... Even over nadenken 馃槈
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 4 februari 2012 路 19:58
    Ewel, ik ga ook nog een lastminutje naar Courmayeur boeken sie 馃槈 De winter is maar zo lang...

Er zijn nog 4 zitjes in de auto vrij 馃槈
  • buddie
    Beginner
    buddie op 4 februari 2012 路 20:33
    Gaat gezellig worden zie ik al.

@Johan, ik heb in feite al vervoer met een maatje. Mocht je uiteindelijk geen medereizigers hebben geef even een brul op buddiebubba bij gmail en proberen we wat samen te voegen. In je eentje rijden is ook niks aan en gezelschap, tol & brandstof delen is altijd fijn.
  • Fontio
    Tourist
    Fontio op 5 februari 2012 路 12:23
    Ik ga dezelfde week met ripstar mee, alleen de freeride trip! Dat moet met vervoer niet uitmaken!

Verder ben ik opzoek naar vervoer, het is altijd fijn om met meerdere mensen te zoeken. Een eigen auto heb ik niet tot mijn beschikking helaas.

Wel rijbewijs overigens.

Ik houd dit in de gaten. Eventueel kan ik aan me pa vragen of ik ze auto kan lenen, de kans is ongeveer 50/50 dat het mag. Dat is een oude mercedes station diesel, dan kan er 3 man in incl spullen.

Wat zou jij eventueel kunnen regelen Willem?

Of mail anders naar mark_vd_hout at hotmail punt com,
    ''The guy in the orange jacket!''
  • buddie
    Beginner
    buddie op 5 februari 2012 路 12:36
    Ah, ik doe de Backcountry die week, om de verwarring minder groot te maken.
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 5 februari 2012 路 13:01
    Hey Fontio,

Ik doe ook de freeride. Je kan bij mij steeds terecht voor een zitje. Ik heb er voorlopig nog steeds 4 vrij 馃槈 Moet je wel in belgisch limburg geraken.

mail: jpoelmans bij gmail punt com
  • Fontio
    Tourist
    Fontio op 5 februari 2012 路 13:22
    @ Johan P, You've got mail!

Er zijn dus een aantal mensen die gaan naar de Courmayeur:

Freeride:

Johan (3 plekken vrij als ik mee ga)
    Fontio (misschien met Johan, of anders nog geen vervoer)

BC

Buddie (vervoer geregeld)
    Willem2K (niet duidelijk gezegd) (geen vervoer)

Buhian???

Verder Johan, hoe laat wil je vertrekken vrijdag de 17e? Ik heb namelijk nog niet helemaal begrepen hoe laat we daar moeten zijn de 18e..
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 5 februari 2012 路 13:36
    Ja dat laatste heb ik ook nog niet helemaal begrepen (moet nog een bevestiging krijgen van mijn inschrijving en dus ook de reisdetails), maar voor mij staan alle opties open.
  • buddie
    Beginner
    buddie op 5 februari 2012 路 14:40
    Zaterdag is aankomstdag, in de loop van de middag inchecken.

Bij mijn laatste trip kwamen we om half acht savonds aan doordat er nogal wat sneeuw viel. 20:00 briefing.

Zondag tot donderdag op pad met gids, spraken meestal om half negen af bij het dalstation.
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 5 februari 2012 路 15:06
    Aha 馃槈

Hoe zit dat dan met die dag 'inboarden' waarover ripstar het heeft? Dat is eveneens die zaterdag?
  • buddie
    Beginner
    buddie op 5 februari 2012 路 17:05
    Correctie:

Zaterdag aankomst.
    Zondag inboarden.
    Maandag tot vrijdag gidsdagen.

Ik was even in verwarring mijn excuses.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 6 februari 2012 路 13:36
    Ik heb nog geen vervoer, ik zou eventueel met buhian rijden maar die heeft geloof ik al een lift.

Maar ik zou evt. vanuit Utrecht naar Johan kunnen komen en dan wil ik van daaruit wel meerijden. Hoe ga jij bij johan komen fontio? En johan, mag ik bij deze dan een plaatsje reserveren?  :馃槂
  • Fontio
    Tourist
    Fontio op 6 februari 2012 路 13:55
    Het plan dat er nu ligt is het volgende:

Ik pak vrijdag om half 6 de trein naar Heusden (vanuit Tilburg) (Heusden-Zolder)
    Dan ben ik rond half 9 in Heusden
    Daar pikt Johan me op.
    Dan rijden we door de nacht naar de Courmayeur.
    Gaan we lekker boarden op zaterdag.
    Voor de rest het Ripstar programma.

We willen er het maximale uit halen, dus zaterdag al boarden!
  • buddie
    Beginner
    buddie op 6 februari 2012 路 14:00
    Die zondag is ook nog gidsloos boarden he! In tegenstelling wat ik gisteren om 14:40 postte. Ik was in de war met de dagen.
  • buhian
    Beginner
    buhian op 6 februari 2012 路 14:20
    Bij mij was het tot dusverre altijd zaterdag aankomen en eventueel zelf boarden. 1e keer verder zondag t/m donderdag gids en vrijdag zelf boarden (materiaal mag dan nog wel gebruikt worden), en de 2e keer dat ik met ripstar was hebben we de laatste dag gids van donderdag naar vrijdag gelegt ivm het weer.

Qua vervoer ben ik nu aan't kijken of ik met iemand anders nog mee kan (die reageerde op een mailtje van mij). Zou het wel fijn vinden zaterdag ochtend al aan te komen, dus als hij dat niet van plan is zou ik misschien ook wel mee willen rijden met Johan (gaat wel druk worden. Kun je wel 4 man kwijt incl. allerlei materiaal?  ;D)
  • Fontio
    Tourist
    Fontio op 6 februari 2012 路 14:25
    Om even voor mijn beurt te reageren, johan heeft een bus met 5 zitplaatsen. Past makkelijk dus, verder lijkt 4 man totaal wel de max voor een lange rit.

Johan zal straks wel reageren.
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 6 februari 2012 路 19:33
    Hey Buhian, Willem2k: hoe meer zielen hoe meer vreugd. Het is een Opel Vivaro busje, lange versie met cabine voor 5 personen, dus plaats zal geen probleem zijn.

Ik hou jullie wel op de hoogte van mijn inschrijfbevestiging. Morgen even tijd proberen te maken om naar ripstar te bellen 馃槈 Vandaag was het hectisch..
  • buhian
    Beginner
    buhian op 7 februari 2012 路 09:24
    Ik heb ondertussen al een andere lift. Had ik al eerder contact mee gehad, vandaar. We zien elkaar in Courmayeur!

Stijn
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 7 februari 2012 路 19:18
    Net even gebeld naar Ripstar, en ik kan mee. Dus wie mee wil mail me maar om af te spreken. emailadres hierboven.

Groetjes,
    Johan
  • buddie
    Beginner
    buddie op 8 februari 2012 路 08:39
    Zie net op facebook:

LAST-MINUTE ACTIE: Ben je nog op zoek naar een vette freeride trip in de krokus? We geven nu 芒鈥毬100,- korting op onze Freeride trip naar Courmayeur van 18 t/m 25 februari! (vermeld last_minute_actie bij de opmerkingen in het boekingsformulier) https://www.facebook.com/ripstareurope
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 8 februari 2012 路 09:36
    Ik had precies nog even moeten wachten met inschrijven 馃槈
  • buddie
    Beginner
    buddie op 8 februari 2012 路 10:03
    Weet ik niet. Als er te weinig deelnemers zijn moeten ze de trip laten vervallen.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 8 februari 2012 路 10:16
    Als er te weinig deelnemers zouden zijn hadden ze dat toch al wel laten weten lijkt me? ???
    Denk eerder dat ze gewoon nog niet vol zitten.
  • pvreman
    Tourist
    pvreman op 8 februari 2012 路 15:37
    Hoi allemaal,

Ik ga ook in die week naar Courmayeur, maar dan als skier met powderplay.

Ik zoek ook nog een carpooler(s) die mee willen rijden of anders iemand die nog een plekje vrij heeft waar ik mee kan rijden. Ik heb zelf een auto met 2 plekken vrij (incl. materiaal) en vertrek vanuit Naarden.

Groet,
    Peter
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 8 februari 2012 路 16:08
    Oeh, Naarden zou voor mij wel een stuk makkelijker zijn dan eerst naar Belgi脙芦 rijden.

Wanneer wil jij gaan rijden dan Peter? Ook de vrijdagavond?
  • pvreman
    Tourist
    pvreman op 8 februari 2012 路 17:56
    Hoi Willem,

Meerijden is prima.
    Zelf was ik er nog niet uit wanneer te vertrekken op vrijdag avond, zaterdag, vrijdag tot karlsruhe en dan zaterdag ochtend de andere helft om zo in de middag nog wat inskie tijd te hebben.

Peter

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro