Carpool gezocht : 17 Februari richting Courmayeur (Ripstar BC reis)

• Fontio
    Tourist
    Fontio op 9 februari 2012 路 09:34
    Mochten we de kosten helemaal zo laag mogelijk willen houden dan kunnen we ook met zijn 4-en reizen...

Aangezien er in de bus van johan meer dan genoeg plek is.

Mocht dat niet wenselijk zijn kan dat natuurlijk, maar wat betreft de kosten is dat het goedkoopst.
    ''The guy in the orange jacket!''
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 9 februari 2012 路 12:20
    Das ook een mogelijkheid.

Of omgekeerd he, maar de Vivaro is echt wel ruim 馃槈

Groetjes,
    Johan
  • pvreman
    Tourist
    pvreman op 9 februari 2012 路 13:01
    Dat klinkt nog beter, want de kosten gaan wel hard omdat er ook vignetten (of tol in frankrijk) en tol voor een tunnel (mt. blanc of gr. bernard) is.

Ik kan Willem in Utrecht ophalen en dan naar Johan rijden. Waarvandaan we dan met gezamelijk in de Vivaro verder reizen.

Peter
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 9 februari 2012 路 13:43
    klinkt goed, hoef ik ook geen auto te lenen 馃槂
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 9 februari 2012 路 17:43
    Van de week eens opruimen dan, kwestie van plaats te hebben  8)
  • Fontio
    Tourist
    Fontio op 9 februari 2012 路 18:04
    Hmm, zou het dan mogelijk zijn dat ik ook naar utrecht centraal/den bosch of eindhoven kom en dat jullie me daar oppikken? Met de trein vanuit mij (tilburg) naar heusden/zolder duurt namelijk 3 uur....

Was je van plan willem op het station op te halen of bij zijn thuis adres?
  • pvreman
    Tourist
    pvreman op 9 februari 2012 路 20:24
    Het ligt er aan waar Willem in Utrecht woont. Waarschijnlijk is in Den bosch afspreken sneller.

Willem, kan mailen naar peter at cooldown dot xs4all dot nl om te kijken waar we het beste kunnen afspreken.

Peter
  • kikkerindekou
    Tourist
    kikkerindekou op 10 februari 2012 路 09:37
    Gents, de zaterdag dat jullie rijden/aankomen krijgen de regios parijs en bordeaux vakantie. De peage zal drukker zijn dan normaal, vooral het laatste stuk tussen geneve en chamonix. (2 tolpoorten)
    tijd om te gaan
  • pvreman
    Tourist
    pvreman op 10 februari 2012 路 10:32
    Naar chamonix ben ik gewent om via zwitserland (basel,bern,martigny) te rijden. Naar Basel kan op verschillende manieren, via frankrijk (straatsburg) of via duitsland (A5 - karlsruhe).  Volgens mij hebben we op die routes niet veel last van parijs of bordeaux.

Peter
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 15 februari 2012 路 16:27
    Hallo allemaal,

Ik heb net ook de backcountry reis geboekt, ik heb echter nog geen vervoer. Is er hier iemand met wie ik kan meerijden?

• buddie
    Beginner
    buddie op 15 februari 2012 路 16:36
    Welkom! Gezellig.

Mogelijk mij kennen wij elkaar al? (Niels, GM Lelystad destijds) Misschien heb ik de verkeerde voor me.

Ik wil niet voor mn beurt spreken maar volgens mij heeft Johan nog wel plek? Ik meen dat ik zn mailadres in dit topic voorbij heb zien komen.
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 15 februari 2012 路 16:42
    Hallo Niels, ja dat klopt, wij kennen elkaar al! Gezellig!

Bedankt, ik zal even contact met johan opnemen.
  • Fontio
    Tourist
    Fontio op 15 februari 2012 路 16:57
    We zitten momenteel met zijn 4-en bij johan in de bus, er waren 5 plekken had hij het over.

Wie weet, misschien tot vrijdag al! of anders tot zaterdag!
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 15 februari 2012 路 18:14
    Moet lukken. Morgen wel ladder eruit halen dan 馃榾

Dan ga ik de rest wel even vragen wat ze allemaal meenemen, voor de zekerheid.

Groetjes,
    Johan
  • buddie
    Beginner
    buddie op 17 februari 2012 路 08:38
    Iedereen alvast een goede reis. Wij vertrekken morgenochtend om 03:00 uit Amstelveen. Zie jullie daar!
  • Fontio
    Tourist
    Fontio op 17 februari 2012 路 17:24
    Jullie ook een goede reis!

We wilde via zwitserland rijden, maar met die sneeuw daar misschien geen goed idee....

Tot morgen!
  • buddie
    Beginner
    buddie op 17 februari 2012 路 17:33
    Hoi gaan jullie rijden dan? Ik ben nog steeds van plan om de Karlsruhe - Basel - Martigny route te rijden.
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 17 februari 2012 路 19:45
    Wij hebben hetzelfde plan. Autowegen zullen wel open zijn. Meteen eens checken anders...

Update: http://www.tcs.ch/main/fr/home/verkehrsinfo/strassenzustand.html... zegt niets alrmerends over die route...
  • buddie
    Beginner
    buddie op 17 februari 2012 路 20:06
    Ik had ook niks kunnen vinden. In tegenstelling tot de route via Frankrijk...   馃槷

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro