wepowder camper?

• skiester
    Advanced
    skiester op 6 mei 2012 · 21:16
    Hello!

Misshien is het al te laat, maar je kunt als vereniging of club een camper winnen...  Mss poederbak voor wepowder?

http://www.winjouwmarktplaatscamper.nl/
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 6 mei 2012 · 21:28
    Is wePowder niet gewoon een bedrijf? of een merk/product binnen het portfolio.
    Toerisski
  • skiester
    Advanced
    skiester op 6 mei 2012 · 22:01
    Waarsch wel, maar de forumleden zijn dat niet, want die worden niet betaald.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 6 mei 2012 · 23:08
    De timing is een beetje slecht, want nu zijn er niet zo veel mensen op het forum. Ik zie al verenigingen met nu al 3000 stemmen, dus ik betwijfel of we dat gaan halen.

Nu weet ik hoegenaamd niets van facebook twitter enzo dus ik kan het mis hebben...je kan het altijd proberen toch?

splitfest.nl
  • skiester
    Advanced
    skiester op 6 mei 2012 · 23:17

De timing is een beetje slecht, want nu zijn er niet zo veel mensen op het forum. Ik zie al verenigingen met nu al 3000 stemmen, dus ik betwijfel of we dat gaan halen.

Nu weet ik hoegenaamd niets van facebook twitter enzo dus ik kan het mis hebben...je kan het altijd proberen toch?

Idd, was al bang dat we te laat zijn.. Idee was wel leuk!
  • buhian
    Beginner
    buhian op 7 mei 2012 · 09:43
    Verder staat er in de algemene voorwaarden niet dat de nr 1 wordt gekozen, maar er wordt een goed doel uit de top 10 uitgekozen.

Dan wordt het lastig winnen van goede doelen die dingen voor gehandicapten doen 😃
  • Bazz
    Beginner
    Bazz op 7 mei 2012 · 09:59
    Wij hebben toch ook een kneuzenhoekje?
  • skiester
    Advanced
    skiester op 7 mei 2012 · 11:47

rofl ;D
  • Echo
    Advanced
    Echo op 7 mei 2012 · 13:43

Precies! ;D Ik zeg, stuur mijn filmpje in en dan begrijpen ze best dat wij een groot transportmiddel nodig hebben... ;D
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • doov
    Advanced
    doov op 7 mei 2012 · 15:09
    Nu we het toch over een camper hebben.

Wepowder koopt/huurt/leent een camper.
    Wepowderaars zorgen bij toerbeurt dat de camper daar staat waar de vlokken vallen.
    Powderchasers overnachten tegen betaling in de camper.
    Vette reclame op de camper van Rossi, K2, Dynastar etc met footage op internet en de kosten voor een seizoen zijn al bijna betaald.

Simpel toch?
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 8 mei 2012 · 00:42

Nu we het toch over een camper hebben.

Wepowder koopt/huurt/leent een camper.
    Wepowderaars zorgen bij toerbeurt dat de camper daar staat waar de vlokken vallen.
    Powderchasers overnachten tegen betaling in de camper.
    Vette reclame op de camper van Rossi, K2, Dynastar etc met footage op internet en de kosten voor een seizoen zijn al bijna betaald.

Simpel toch?

Alleen nog een student of zoiets vinden die een seizoen lang de camper rijdt naar de juiste plek en vooral ook schoonhoudt....  Beats toch wel een seizoen lesgeven op een kinderwei... ;D
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 8 mei 2012 · 07:33
    Maar waar gaat die student dan weer overnachten?
  • skiester
    Advanced
    skiester op 8 mei 2012 · 08:50

Maar waar gaat die student dan weer overnachten?

Ook in de camper.  Of in een tentj erbovenop!  ;D
  • Allart
    Beginner
    Allart op 8 mei 2012 · 09:31
    Een oplegger van 13 meter ombouwen tot megacaravan en dan door poederaanbiddende vrachtwagenchauffeurs laten verplaatsen? 😋
    Het is pas gevaarlijk als het misgaat... ;-)
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 8 mei 2012 · 09:46
    Ik rijd dat ding volgend jaar lachend van vlok naar vlok. Laat maar weten waar ik hem kan ophalen!
  • nebukadnezzar
    Advanced
    nebukadnezzar op 8 mei 2012 · 09:49
    Als je een bus om bouwt wil ik em wel rijden... ;D
    I just happen to have a split personality.
  • doov
    Advanced
    doov op 8 mei 2012 · 15:11

en vooral ook schoonhoudt.... 

de jongens hoor je daar niet over.....  ;D
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 8 mei 2012 · 20:02
    Hiero ook een rijbewijsje C, dus kan em ook wel verplaatsen 😉

Zeg, maar zijn er hier eigenlijk fervente winter-camperaars? Ik anders wel, en zou volgend jaar wel eens een weekje (of misschien 2?) willen roadtrippen door de alpen. Voordeel van die camper is dat je je snachts of savonds van de ene naar de andere kant van de alpen kan verplaatsen als de sneeuwval dat dicteert? zo een beetje zoals de beelden van de nachtelijke ritten met amerikaanse Winnebago's in de film G.N.A.R. 😉
  • ieism
    Tourist
    ieism op 8 mei 2012 · 20:30
    Een ex lijnbus kost rond de €3000,- en ze zijn vaak te koop. Ik ken iemand die er één gekocht heeft om een mobiele keuken/restaurant in te bouwen, die dingen echt veel groter dan je denkt als alle stoelen eruit zijn.

Allemaal €25 euro inleggen?
    splitfest.nl
  • skiester
    Advanced
    skiester op 8 mei 2012 · 23:42
    neem dan een zwitserse postbus, die zijn volgens mij iets korter en dan weet je dat je de passen over kunt...  😋
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 9 mei 2012 · 08:17
    Waarom zou je met een full size bus de passen niet over kunnen? 😀 Voor de brenner autoweg lag ging de vrachtwagens ook gewoon de bergpas over ipv door de tunnel

(
    #)

Nee serieus, sinds de brennerautoweg ligt, en nog een aantal andere verbindingswegen beter gemaakt zijn mag je gewoon niet meer overal door met de vrachtwagen.. Zeker niet in oostenrijk. Het kan wel dat er een aantal uitzonderingsregels gelden voor recreationele voertuigen in die gewichtsklasse (zoals het feit dat je in belgie voor een zware camper geen tachograafschijf moet steken ondanks dat ie toch onder rijbewijs C valt.), en dat er dus wegjes zijn die je wél mag doen, maar dat zal land-afhankelijk zijn.
    Maar langs de andere kant hebben de passen op de hoofdkam toch een wintersperre wanneer wij daar zijn? 😀 fernpas en dergelijke zijn een ander paar mouwen, maar dan val je dus in bovenstaande regels.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 9 mei 2012 · 11:58
    Passen of niet: sommige wegen naar wintersportdorpen hebben enorm scherpe hairpins.  Daar kom je met een standaard bus volgens niet door.  Ik denk bijv aan Andermatt?
  • nebukadnezzar
    Advanced
    nebukadnezzar op 9 mei 2012 · 14:39
    gaat niet zo zeer om de lengte van het voertuig, maar eerder om de lengte van de wielbasis dat een korte draaicirkel mogelijk maakt. Een gemiddelde stadsbus heeft dat ook al nodig om fatsoenlijk tussen het verkeer door te kunnen manoeuvreren, dus dat moet niet echt een probleem zijn 😀

Allemaal €25 euro inleggen?

Ik doe mee!!! 😋
    I just happen to have a split personality.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 9 mei 2012 · 15:24
    De tussenstand is: nog €2950,-  8)
    splitfest.nl
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 9 mei 2012 · 16:05
    €2925, -
  • Allart
    Beginner
    Allart op 9 mei 2012 · 16:38
    Is het niet makkelijker om hem voor 20€ per persoon per nacht te verhuren? Dan ben je er, stel dat er 10 bedden zijn met 15 poederdagen uit...
  • sanno
    Tourist
    sanno op 9 mei 2012 · 16:48

Is het niet makkelijker om hem voor 20€ per persoon per nacht te verhuren? Dan ben je er, stel dat er 10 bedden zijn met 15 poederdagen uit...

Lijkt mij en en te zijn. ment met 3000 ben je er nog lang niet.

Lijkt mij wel mooi nieuw zomerproject voor roelano
    Toerisski
  • Allart
    Beginner
    Allart op 9 mei 2012 · 16:49
    Ik zag trouwens zo'n oude engelse dubbeldekker 😋 da's nog 2x zoveel ruimte!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 9 mei 2012 · 17:02
    Nog steeds €2925,-. De inrichting timmeren we er gezamelijk wel in, daar zijn genoeg handige mensen voor te vinden hier. Andere praktische bezwaren gooien we gewoon even overboord, anders gaat het nooit wat worden.

splitfest.nl
  • Bazz
    Beginner
    Bazz op 9 mei 2012 · 19:03
    2900

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro