wepowder camper?

• Echo
    Advanced
    Echo op 14 mei 2012 路 21:41

[quote author=skiester link=topic=4137.msg56372#msg56372 date=1336823808]
    Het enige probleem is dat er kennelijk 14 zitplaatsen zijn dus dat je een bus-rijbewijs nodig hebt.  Hun buschauffeur 3 maanden huren gaat natuurlijk nogal in de papieren lopen...

Misschien moeten we dan een collecte starten om iemand zijn D rijbewijs te laten halen? 馃構
    [/quote]
    Heb ik...... maar ik verdom het om die l;oodzware sneeuwkettingen om die grote wielen te leggen... heb dat jaren moeten doen in Noorwegen (en dat waren zelfs legervoertuigen, 4x4 dus...) Ik ga daar mijn mooie WP-gloves niet aan vuil maken 馃槈 Dus er moet wel een ervaren bijrijder bij...  ;D
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 15 mei 2012 路 08:46

[quote author=Allart link=topic=4137.msg56373#msg56373 date=1336824904]
    [quote author=skiester link=topic=4137.msg56372#msg56372 date=1336823808]
    Het enige probleem is dat er kennelijk 14 zitplaatsen zijn dus dat je een bus-rijbewijs nodig hebt.  Hun buschauffeur 3 maanden huren gaat natuurlijk nogal in de papieren lopen...

Misschien moeten we dan een collecte starten om iemand zijn D rijbewijs te laten halen? 馃構
    [/quote]
    Heb ik...... maar ik verdom het om die l;oodzware sneeuwkettingen om die grote wielen te leggen... heb dat jaren moeten doen in Noorwegen (en dat waren zelfs legervoertuigen, 4x4 dus...) Ik ga daar mijn mooie WP-gloves niet aan vuil maken 馃槈 Dus er moet wel een ervaren bijrijder bij...  ;D
    [/quote]
    Hey Echo, sneeuwkettingen omleggen met een hoger doel? Met alle plezier. Mijn ervaring beperkt zich tot de kleine variant, maar veel dingen kun je leren. 馃槂 Dus als je vaste bijrijder verhinderd is, dan Ben ik.  馃槈
  • poling
    Beginner
    poling op 15 mei 2012 路 09:12

Ik doe mee!!

2850

;D

Laat ik ook eens beginnen met een to do list;
    - stapelbedden timmeren - 3 hoog
    - chemisch toilet inbouwen
    - gordijnen voor de ramen
    - minikeuken inbouwen....
    - standkachel
    - loungehoek inbouwen (met verlaagbare tafel ook in te zetten als reserve bedden)
    - opslagruimte (verwarmd) voor ski's en schoenen.

Weet er iemand wat de regels zijn van het in een camper meerijden, moeten alle stoelen gordels hebben?  Hoeveel stoelen moeten erin?

bedden niet nodig, hangmatten
    minikeuken niet nodig, gewoon een BBQ buitenkeuken erin rijden

;D
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 20 mei 2012 路 16:40
    @skiester: Om je sanitair te legen moet je niks betalen, maar op campings betaal je enerzijds voor je staplaats, anderzijds per persoon, en dan nog eens voor stroom per kWh (zeker in de winter, ze weten goed genoeg dat je je camper anders elektrisch verwarmt 馃槈).

In oostenrijk zit het meestal rond de 7 euro per nacht voor de staplaatst, en dan nog eens 7 per persoon, en dat in dalseizoen. Dus dat tikt aan.... Tenzij je langs autowegen overnacht, en de bus smorgensvroeg verplaatst naar de liftparking 馃槈
  • froukski2
    Advanced
    froukski2 op 23 mei 2012 路 11:39
    Haha, mooi idee. Ik bied me aan als chauffeur.  馃構 Geen bus (D), wel BCE  馃榾. Denk wel aan de Maut ivm gewicht en Euro 0-1-2-3-4-5 dinges. En in Oosternrijk mag je met een vrachtwaggel niet van za.middag tot zondag bep. tijd niet rijden.
    Ski毛n in de verse peuf maakt mij zo blij als een oeuf
  • Allart
    Beginner
    Allart op 24 mei 2012 路 07:55

Haha, mooi idee. Ik bied me aan als chauffeur.  馃構 Geen bus (D), wel BCE  馃榾. Denk wel aan de Maut ivm gewicht en Euro 0-1-2-3-4-5 dinges. En in Oosternrijk mag je met een vrachtwaggel niet van za.middag tot zondag bep. tijd niet rijden.

Ook niet 'recreatief'?
    Het is pas gevaarlijk als het misgaat... ;-)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro