Wat zijn de must-see ski en snowboard DVD's?

• Anon
    Tourist
    Anon op 21 januari 2013 · 13:56
    Ordinary Skier, gaat over seth Morrison en veel over Cham. 44 days gratis freeride/freestyle ski film. Tempting Fear ook erg goed, alleen als je al zijn blog edits al gezien hebt niet heel veel nieuwe footage
  • Anon
    Tourist
    Anon op 21 januari 2013 · 14:32
    see! luuk999 op 9 okt. 2012 10:30

Mooi dat een chick hier verre weg de bruutste lijn neerlegt op 9:24. Echt hele nare lijn...(5.3 expo 4 ??)
    en Idea natuurlijk, de film die de hele generatie aan playfull rockered skis heeft gestart.

Full Film
  • Dio
    Advanced
    Dio op 21 januari 2013 · 20:26
    Ik mis Push in dit rijtje.

Life is what happens the moment you put your phone away.
  • jriph
    Tourist
    jriph op 22 januari 2013 · 10:04
    Etoile Filante , Marco Siffredi

REQU :Echt hele nare lijn...(5.3 expo 4 ??)

wat verneukeratief is dat je niet altijd kan zien of die lijn niet achter die rots door gaat. Het ziet er nu zo uit alsof het daar ophoudt maar dat zal wel niet, want dat is dan een 120 meter rappel..

Ik schat 5.1/5.3 expo 3 ( Expo is altijd wat lastig. mijn inziens is 3 of 4 beetje moot point (95% dood/100 % dood). maar couloir en Y (waar Fransson bijna dood ging is b.v. ''nog maar'' een 3, Nant Blanc een 4, maar de relatief veel gereden Eugster ook (ook zo'n nee dank je lijn)).
    we demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty !
  • Scarabeo
    Tourist
    Scarabeo op 22 januari 2013 · 15:31
    Ski movie, nummers 1 tot en met het einde der nummers, Msp.

vanuit mijn sneeuwplanktijd.
    TB5 en verder, whaaa die had ik nog op vhs, Transworldsnowboarding 5, daar zit een een klein kind genaamd Shaun White in geloof ik. jaartal 1996 ?
  • Anon
    Tourist
    Anon op 22 januari 2013 · 17:19
    @jriph tsja, snap verschil tussen expo 3 en 4 ook niet helemaal. Blijft altijd lastig inschatten. Ze moet wel naar lookers rechts kunnen gaan, 120 m rappel is wel erg veel van het goeie. Misschien meer 5.2 in die condities inderdaad.
  • jago
    Advanced
    jago op 23 januari 2013 · 18:17
    Niet goed gezien of ze al genoemd zijn....maar ik vond Deeper en Further van Jeremy Jones geweldige film
  • Mikey
    Beginner
    Mikey op 24 januari 2013 · 20:33
    Mijn favo nummer 1 is toch wel Twelve. Die gasten doen echt zieke dingen te bizar voor woorden en dat ook die vette muziek erbij, ik krijg er al kippenvel van als ik er aan denk gheghe 😃 . Inderdaad zoals Jago zojuist zij Deeper van Jeremy jones op mijn 2e plaats.

Verlangslijst: candide thovex - Few words!!
  • degrr
    Tourist
    degrr op 11 september 2013 · 18:06
    Ik kan me nog vaag herinneren dat er een film is over een jongen die een persé een bepaalde afdaling wil maken. De afdaling overleeft hij niet. Vervolgens gaat zijn zus ofzo ook de afdaling maken. Zoiets was het in ieder geval. Iemand enig idee over welke film ik het heb?
  • ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 12 september 2013 · 14:39
    Ik kan me nog vaag herinneren dat er een film is over een jongen die een persé een bepaalde afdaling wil maken. De afdaling overleeft hij niet. Vervolgens gaat zijn zus ofzo ook de afdaling maken. Zoiets was het in ieder geval. Iemand enig idee over welke film ik het heb? degrr op 11 sep. 2013 18:06

Deze ? vader/zoon ipv broer/zus.

http://www.edgeofneverfilm.com/

Aanrader trouwens
    One Life, Live it
  • JasperDeBauw
    Advanced
    JasperDeBauw op 16 september 2013 · 11:58
    Ik denk dat we hier zeker toch ook nog Few Words missen! Bangelijke film over Candide Thovex en zijn evolutie doorheen de freestyle/freeski disciplines. de laatste jaren ben ik trouwens ook een ontzettend fan van de films van Level 1 productions.
  • Shimon
    Beginner
    Shimon op 19 september 2013 · 00:55
    Ik denk dat we hier zeker toch ook nog Few Words missen! Bangelijke film over Candide Thovex en zijn evolutie doorheen de freestyle/freeski disciplines. de laatste jaren ben ik trouwens ook een ontzettend fan van de films van Level 1 productions. JasperDeBauw op 16 sep. 2013 11:58

idd Few Words: dikke aanrader!
    Candide is zonder twijfel één van de meest getalenteerde skiers ooit

POEJER!
  • Boogerd
    Beginner
    Boogerd op 19 september 2013 · 01:25
    Never Not (van de Nike crew) kijkt goed weg en is 1 vd eerste van 2013.
    Never Not is/was gratis te bekijken/downloaden op youtube/Itunes:

Gister was deel 1 te bekijken, hier nog een linkje van een repost (kan zo weg zijn):

Vandaag deel 2 op Itunes:
    https://itunes.apple.com/us/podcast/nike-never-not-part-2/id705700409?...
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 19 september 2013 · 10:11
    Check dit topic:

http://wepowder.nl/forum/topic/21701

Je bent over een jaartje klaar met kijken
    Skiing is Freedom!
  • WillemHvdW
    Tourist
    WillemHvdW op 2 januari 2014 · 16:34
    Heb het FFF helaas moeten missen maar heb inmiddels wel DVD's van Into The Mind en McConkey gezien. Erg dik, en des te jammer dat ik er in November niet bij was.

Nu alleen nog Mission Antarctic op de kop zien te tikken en ik heb mijn eigen FFF in huis!
    Live your Life the Fullest
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 2 januari 2014 · 19:23
    @WillemHvdW Valhalla al gezien?
    Rex Monte - Amor Nix
  • WillemHvdW
    Tourist
    WillemHvdW op 5 januari 2014 · 11:11
    [mention="/profile/685"][mention=685]@WillemHvdW[/mention][/mention] Valhalla al gezien? WhitePowder op 2 jan. 2014 19:23

Helaas nog niet kunnen vinden op het www (behalve op itunes 😉 )
    Live your Life the Fullest
  • micheldommel
    Advanced
    micheldommel op 11 februari 2014 · 19:57
    WOW! net Few Words gezien nav dit topic. Ik heb nog nooit zoiets gezien!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro