GoPro HERO3: Black Edition aangekondigd

• TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 31 oktober 2012 路 07:30

Wat is er mis met 'pauper codec h.264'/AVC??

Blijven ten slotte consumenten producten..

True that en op zich mogen we voor de prijs niet klagen, maar een ander codec zou gewenst zijn. Hoe ze dat ooit in zo'n klein pakketje gaan krijgen: dat zou ik niet weten 馃槈

Onderschat alleen niet de impact die GoPro heeft op de professionele markt. Afgezien van Red Bull en extreme sports producenten die ze veel gebruiken worden ze ook ZEER breed gebruikt in live uitzendingen.

• Rene
    Beginner
    Rene op 2 november 2012 路 09:35
    Verhoudings gewijs zullen er nog steeds meer consumenten gebruik van de camera maken dan de professionele markt. Ik zou overigens ook geen moeite hebben als het direct in ProRes zou worden opgeslagen 馃槂
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • Allart
    Beginner
    Allart op 2 november 2012 路 09:49
    Dat ding heet toch niet voor niets GoPro? 馃槈
    In Mythbusters zijn ze in ieder geval niet aan te slepen 馃榾
    Het is pas gevaarlijk als het misgaat... ;-)
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 2 november 2012 路 09:55

Verhoudings gewijs zullen er nog steeds meer consumenten gebruik van de camera maken dan de professionele markt. Ik zou overigens ook geen moeite hebben als het direct in ProRes zou worden opgeslagen 馃槂

Ik betwijfel of dit qua kwaliteit iets toevoegt. Blijft natuurlijk een extreem kleine sensor die alles moet vast leggen. Voor bewerken zou ProRes (lijkt me) wel een stuk meer mogelijkheden bieden,  8)

Dat ding heet toch niet voor niets GoPro? 馃槈
    In Mythbusters zijn ze in ieder geval niet aan te slepen 馃榾

Tja, GoAmateur klinkt natuurlijk niet..  ;D
    Rex Monte - Amor Nix
  • Murky
    Advanced
    Murky op 2 november 2012 路 18:21
    @ Karel, Goed idee! Als iemand die daar ook actief is even contact legt met degene die het daar organiseert en dan vervolgens hier ook een topic opent, komen we volgens mij op een flink aantal. Daar moet toch wat uit te halen zijn? Genoeg animo op dat forum in ieder geval.

Skier turned Snowboarder turned Skier..

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro