carpoolen season kick off

• Alco
    Tourist
    Alco op 31 oktober 2012 · 21:59
    wie gaat er de 13-16 december. Zijn er mensen die nog een plaatsje in de auto over hebben? En zijn er mensen die eventueel ervoor of erna een aantal dagen langer willen gaan?
  • Japser
    Beginner
    Japser op 31 oktober 2012 · 22:45
    In de Aanbieding:

Een Passat station met vierwielaandrijving. Met zijn drieën relax te doen zonder imperiaal.
    Afhankelijk van de omstandigheden paar dagen eerder weg of later terug.
    Benzine en tol delen we.
    Vertrek vanuit Den Haag.

Let me Know.
  • Alco
    Tourist
    Alco op 31 oktober 2012 · 23:18
    @Jasper Klinkt goed.Dank je wel voor het aanbod.  Moet wel even plannen voor  vroeger of later weg. Moet namelijk dagen vrijmaken in mijn agenda.  Natuurlijk afhankelijk van de situatie.  😃
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 1 november 2012 · 11:06
    Ook in de aanbieding: station incl diesel vanuit Den Haag. @japser: in het andere topic niet veel animo vanuit Den Haag, dus samen rijden?
  • Alco
    Tourist
    Alco op 1 november 2012 · 22:36
    Heren dank voor de aanbiedingen. Allemaal samen ook prima. @Jos wil jij ook langer gaan of alleen 13-16 dec.
    @Jasper heb jij al enig idee of het beter is voor jouw eerder heen of later terug.
  • Japser
    Beginner
    Japser op 1 november 2012 · 22:46
    Hoi Alco en Jos,

Ben waarschijnlijk al met 2 dus met jullie erbij dus 4 dat wordt al redelijk proppen in 1 station. Laten we even kijken of er nog meer reactie binnen komen. Het andere topic was vanuit Limburg/België als ik het goed heb en het is nog vroeg.
    Ik wil dus afhankelijk van de weersomstandigheden er tot 3 dagen bij plakken, voor of na. Hebben we vorig jaar ook gedaan en is erg goed bevallen. 5 gebieden in 6 dagen waaronder Kapow.
    Laten we komende weken in contact blijven over hoe en wat precies en last minute beslissen, want zoals een wijs man ons ooit leerde: Je moet knallen als ze vallen 😉

• josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 1 november 2012 · 23:41

Heren dank voor de aanbiedingen. Allemaal samen ook prima. @Jos wil jij ook langer gaan of alleen 13-16 dec.
    @Jasper heb jij al enig idee of het beter is voor jouw eerder heen of later terug.

Een verschil tussen willen en kunnen! Voor nu het idee woensdagnacht heen, zondagavond terug. Dit is idd ver vooruit plannen, als t maar sneeuwt!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 2 november 2012 · 09:32
    Ik heb nog 1 plek, liefst een snowboarder (ski's passen moeilijker) uit omgeving Amsterdam of Utrecht. Donderdagnacht rijden, terug zondag of maandag ofzo.

In een Passat station of een Golf Plus. Mijn rijstijl is behoorlijk doorrijden, maar net niet maniakaal. Benzine delen is een plus, rijbewijs niet echt noodzakelijk.

info at ivareisma punt nl
    splitfest.nl
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 2 november 2012 · 12:51
    Ik heb nog steeds plaats vanuit Belgisch Limburg
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 2 november 2012 · 15:03

Ik heb nog 1 plek, liefst een snowboarder (ski's passen moeilijker) uit omgeving Amsterdam of Utrecht. Donderdagnacht rijden, terug zondag of maandag ofzo.

In een Passat station of een Golf Plus. Mijn rijstijl is behoorlijk doorrijden, maar net niet maniakaal. Benzine delen is een plus, rijbewijs niet echt noodzakelijk.

info at ivareisma punt nl

http://bit.ly/QZ24n8 ; ;D
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 4 november 2012 · 15:12
    @ Alco: al vervoer? Ieism heeft inmiddels genoeg liefhebbers voor zijn rijstijl gevonden.  8)
  • MarkJensen
    Tourist
    MarkJensen op 4 november 2012 · 19:31
    @Johan P
    Hoi, klinkt goed als ik mee kan als passagier! Ik ga alleen niet rijden, erg? Uiteraard benzine en tol delen. Evt. graag Verder erover mailen op markjensen1979 at hotmail punt com ? Bv hoe lang wil je?

Groet, Mark Jensen
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 4 november 2012 · 21:01
    Ik dacht de nacht van 12 op 13 december te rijden, om op 13 december beetje relaxed in te snowboarden.

Meer info op mail

PS: verander je mail of de spambots vinden je 😉
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 4 november 2012 · 22:09

Ik dacht de nacht van 12 op 13 december te rijden, om op 13 december beetje relaxed in te snowboarden.

Meer info op mail

PS: verander je mail of de spambots vinden je 😉
    Wanneer krijgen we eigenlijk te horen waar we naar toe gaan?
    Is namelijk best een ideetje wat je daar noemt.
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 4 november 2012 · 22:15
    De maandag van de week zelf zei Morris dacht ik.

Groetjes,
    Johan
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 4 november 2012 · 22:16

De maandag van de week zelf zei Morris dacht ik.

Groetjes,
    Johan

klopt
    May the powder be with you.
  • Alco
    Tourist
    Alco op 4 november 2012 · 22:50
    @ Jos. nee nog geen vervoer. Ik hoopte op iemand die zeker eerder of langer kon gaan. Is het een idee, als er veel sneeuw gevallen is, om dinsdag nacht al te gaan, dan kunnen we twee dagen in skier/boarden. Natuurlijk delen wij de kosten.  😃
  • Japser
    Beginner
    Japser op 4 november 2012 · 23:24
    Hoi Aalco, Jos en anderen,

Ik ga eerder indien er eerder sneeuw is en blijf langer indien er later sneeuw is. Ik houd met werk rekening om tussen 12 en 19 dec een aantal dagen vrij te nemen.  Verwacht ongeveer een week van te voren te beslissen over eerder weg en of langer blijven en last minute aanpassen om zoveel mogelijk kans op zoveel mogelijk poeder te hebben. Vorig jaar via Sint Anton naar Kaprun gereden en daarna via Dienten en Oberstdorf weer terug naar huis. Totaal 6 dagen waarvan 4 erg diep waren. Terwijl we al onderweg waren naar Kaprun besloten om eerst even middagje Anton af te krassen. Zo wil ik het dus dit jaar weer.
    Mail me anders even via j (punt) groenewegen (apenstaartje) online (punt) nl dan kunnen we tel nummers uitwisselen en even bellen is toch makkelijker communiceren.

Groeten,

Jasper
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 5 november 2012 · 08:04
    Zoals het er nu naar uit ziet minimaal woensdag op donderdagnacht weg en zondagavond terug. Ik ga wat flexibiliteit in mijn agenda bouwen dat het eventueel ook dinsdag op woensdag nacht heen en maandagavond terug kan worden.

Dus volgens mij zit er wel een combi in met Alco. Aangezien de pb's nog niet werken: mail maar naar m a i l    À t    j o s v b o x t e l    Punt.    N l
  • Philip80
    Tourist
    Philip80 op 5 november 2012 · 21:57
    Hallo allemaal,

Wil super graag mee! Ben er met mijn werk nog niet helemaal uit of ik vrij kan krijgen, maar 1dag (de vrijdag) moet lukken. Zijn er mensen uit omgeving amsterdam die ook plannen donderdag einde  middag of begin avond te vertrekken?

Cheers,
    Philip
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 9 november 2012 · 10:13
    He Hallo,

Ik rijd ook die kant op. Poedermaatje kan helaas niet mee 😞. Aleen is ook maar zo alleen. Ik ga met mijn camper en heb 3 plekken vrij om mee te reizen.
    Kosten delen. Woensdag 12de 's avonds weg en zondag einde van de dag terug, eventueel bij epic conditions maandag terug. Ik vertrek uit Arnhem/Nijmegen.

info apenstaart mooietenten punt nl

Cheers Emiel
    Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 9 november 2012 · 10:25

He Hallo,

Ik rijd ook die kant op. Poedermaatje kan helaas niet mee 😞. Aleen is ook maar zo alleen. Ik ga met mijn camper en heb 3 plekken vrij om mee te reizen.
    Kosten delen. Woensdag 12de 's avonds weg en zondag einde van de dag terug, eventueel bij epic conditions maandag terug. Ik vertrek uit Arnhem/Nijmegen.

info apenstaart mooietenten punt nl

Cheers Emiel

Dat is ook een mooie aanbieding! Ik heb echter het eea al geregeld.
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 10 november 2012 · 22:11
    Voor iedereen die graag langer wil blijven:

Ik vlieg de 18e naar Nederland, maar zit erover te denken mijn ticket naar de Alpen te verplaatsen (sneeuwafhankelijk).
    In dat geval haak ik graag ergens in, en een lift terug naar Amsterdam zou helemaal geweldig zijn 😃.

Dinsdag 18 tot een paar dagen later, zo vlak voor kerst missen ze je toch niet op je werk...
  • Alco
    Tourist
    Alco op 12 november 2012 · 11:30
    @atlasemiel  Super vet met de camper. Ik wil alleen wat langer gaan. Andere keer?  😃

groeten,

Alco
  • Jesper
    Advanced
    Jesper op 12 november 2012 · 11:49
    Zijn er toevallig ook carpoolers die niet langer blijven? Ik heb helaas geen auto ter beschikking, rijden kan ik wel (legaal zelfs, want ik heb ook nog eens een rijbewijs).
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 12 november 2012 · 13:51
    @ Alco: Prima. Maar meestal rijd ik met 2 personen in een afgeladen Clio. Daar past niemand bij. Nu met camper om lekker flexible te zijn.

@ Jesper: Ik rijd zondag hoogst waarschijnlijk terug heel misschien maandag. Moet het echt een niet te missen dag zijn. Jah, zul je net zien natuurlijk.... :😃

Hoor het wel, voorlopig heb ik nog geen pasagiers.
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 13 november 2012 · 07:04
    @jesper: zelfde hier, ik kom zondagavond terug
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 13 november 2012 · 10:28
    @jesper, misschien moeten wij maar gaan carpoolen ;D

Why not eigelijk?

Dat carpoolen is leuk maar Ik denk dat de meeste serieuze poederlovers gewoon onafhankelijk willen zijn en meestal hun eigen vervoer goed geregeld hebben. En over hoeveel man/vrouw hebben we het?
  • Jesper
    Advanced
    Jesper op 13 november 2012 · 12:20
    Een camper is handig, maar wel erg duur wat betreft brandstof, niet?

@ Johan
    Heb jij dat busje nog ter beschikking zoals bij SSC 1? Rijdt lekker en even duur als met een Cayenne van Amsterdam naar BE ;D.
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 13 november 2012 · 12:49
    Ja, hij niet zuinig. 1 op 8 schat ik. Diesel.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro