K2 McConkey tribute

• Dio
    Advanced
    Dio op 9 augustus 2009 · 15:03
    http:

Met Saucerboy op de base.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 9 augustus 2009 · 15:13
    Yep, en er worden er geloof ik maar 500 van deze versie van de Pontoon gemaakt. Opbrengsten gaan volledig naar de nabestaanden van McConkey.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • doov
    Advanced
    doov op 9 augustus 2009 · 18:26
    Zeg eens aaaaaaaaaa
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 9 augustus 2009 · 20:37
    Als in dat is de shape of in Als je A zegt moet je B zeggen en je hebt hem inmiddels besteld?
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • Spider
    Tourist
    Spider op 10 augustus 2009 · 08:26
    ik zou em wel willen
    Better to burn out, then to fade away.
  • doov
    Advanced
    doov op 10 augustus 2009 · 09:21
    Als in dat is de shape of in Als je A zegt moet je B zeggen en je hebt hem inmiddels besteld?

Als is " komt een kerel bij de dokter met keelpijn "
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • riquardh
    Advanced
    riquardh op 11 augustus 2009 · 13:47
    pre-order😉.
    http://www.porterstahoe.com/istar.asp?a=6&id=S09973!K2...

ik laat nog ff zitten heb net nieuw paar poedervreters maar voor degene die ze wel nog kan veroorloven... Respect 4 Shane!
    Snow Gives Pleasure, Freeriding Is Pleasure!!
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 11 augustus 2009 · 23:40
    iemand eigenlijk wel eens zo'n pontoon geskied? heb ze tijdens een tribute avond voor Shane in Whistler in mn handen gehad, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze skien met die waterski shape.
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 12 augustus 2009 · 10:25
    Maart heeft er een jaartje of twee op geskied voordat ie Armada ging importeren. Was er ZEEER over te spreken altijd. Heeft hij eigenlijk de overstap van SZ naar WP meegemaakt?
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • Spider
    Tourist
    Spider op 12 augustus 2009 · 11:36
    thijzel heeft ze ook wel eens geskiet
    Better to burn out, then to fade away.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 12 augustus 2009 · 13:01
    De Pontoon is een prima ski voor de pow. Beetje een 'cheater-ski'. Komt met name goed tot zijn recht in de echt diepe pow en met treeruns. Ik heb er altijd met plezier op gereden!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • chilo
    Tourist
    chilo op 13 augustus 2009 · 10:06
    Maart heeft er een jaartje of twee op geskied voordat ie Armada ging importeren. Was er ZEEER over te spreken altijd. Heeft hij eigenlijk de overstap van SZ naar WP meegemaakt?

Ik heb hem gisteren nog gesproken en toen hadden we het nog over WP, dus ik neem aan van wel. Maargoed, het is 'surf's up' nu, he...
    My Life Is Better Than Your Vacation!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro