lift ssc lawine 1 Nendaz blok 1 gezocht

• Bowen
    Advanced
    Bowen op 17 november 2012 · 18:14
    Hallo,

Ik ga van 25-01-2012 t/m 31-01-2012 mee met de praktijk dagen van lawine 1. Ik ben alleen nog op zoek naar een lift. Ben 27 jaar en in het bezit van een rijbewijs.

Groeten
  • MTV
    Beginner
    MTV op 17 november 2012 · 19:19
    Hi Bowen, dacht er net over een dergelijk topic te starten. Ik heb een auto, maar weet nog niet 100% zeker of ik 'm mee kan nemen. Ik houd je (en andere geïnteresseerden) op de hoogte. Wie zoekt/biedt nog meer?
  • boendertjuh
    Advanced
    boendertjuh op 17 november 2012 · 19:25
    - correctie, ik ga naar blok 2
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 18 november 2012 · 19:27
    Oke, Top! Ik wil graag meerijden, ik lees het wel als jullie eruit zijn.

Gr
  • dirksy
    Advanced
    dirksy op 18 november 2012 · 21:45
    Wij gaan met zijn vieren met 1 auto en zijn daarmee vol (zitten 4 stoelen in en geen bank). Daarbij gaan we ook een aantal dagen eerder zodat we de jeugd kunnen bijhouden  😉

Maar lijkt me wel leuk om vooraf misschien een korte introductie te doen van wie je bent, etc. Meeste mensen uit de praktijkweek zitten ook op WePowder, toch?
    Bowen; apart topic openen of in deze doorgaan?
    THANK GOD SUMMER IS OVER!!!If it's too steep, you're too old!
  • Jelle3
    Beginner
    Jelle3 op 19 november 2012 · 17:42
    Hello, blok I ben ik ook van de partij. Ga zeker met de auto en met z`n 3-en moet makkelijk kunnen. Heb een Audi A3 sportsback beschikbaar enkel (nog) geen skikoffer dus dat kan mogelijk nog even passen en meten worden dan met evt. gear. Ik wil ook wel wat eerder weg om een paar dagen "in te skieën" en zat er daarbij aan te denken om of woensdag 23/1 of di. 22/1 te gaan rijden. Als er mensen mee willen rijden of zelf een plekkie over hebben dan hoor ik het graag!
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 26 november 2012 · 07:38
    Hallo jelle, ik wil wel graag met je meerijden.
    @dirksy, van mij mag je in dit topic verder gaan.
  • Jelle3
    Beginner
    Jelle3 op 26 november 2012 · 16:21
    He Bowen, prima natuurlijk.
    Mijn voorkeur gaat ernaar uit om dinsdag einde dag te gaan rijden wss, als jou dat ook goed uitkomt is de eerste seat bezet!
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 27 november 2012 · 17:46
    Dan moet ik nog wel even vrij vragen van me werk. Maar dat zal denk ik niet zo'n probleem zijn.
  • DanielleDisseldorp2
    Tourist
    DanielleDisseldorp2 op 3 december 2012 · 16:31
    Hallo,

Ook ik ga de week van 25-1/30-1 naar Nendaz. Ik heb een (grote) auto beschikbaar maar wil ook meerijden. Wat het beste uitkomt.
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 3 december 2012 · 19:43
    Hoi,

Ik ga ook naar ssc lawine 1 25-1/30-1 naar Nendaz. Waarschijnlijk blijf ik daarna nog tot zaterdag of zondag. Ik heb plek voor 2 personen in de auto en zoek nog carpoolmaatjes. Meerijden is ook een optie. Hangt er vanaf of ik nog poedermaatjes vind voor de dagen na de cursus...

Mimosa
    Powder makes me happy!
  • Daniel
    Advanced
    Daniel op 3 december 2012 · 20:11
    Ik ga ook naar ssc lawine 2 in Nendaz, Op zich blok 2 alleen dacht er aan om eerder te gaan en/of langer te blijven.
    Laat de zwaartekracht je helpen
  • wimdes
    Beginner
    wimdes op 3 december 2012 · 22:21
    ga ook naar SSC lawine 1 Nendaz 25-1/30-1
    Van plan te rijden vrijdag namiddag/avond, terug dinsdag avond.

Vertrek uit Gent, heb auto ter beschikking waar zonder al te hard duwen 4 man/vrouw in kan, met dak koffer. Nog Belgen, of mensen die over Brussel rijden?
  • MTV
    Beginner
    MTV op 4 december 2012 · 09:24
    @ Danielle, ik zoek (ook) tripgenoten. Heb een auto, maar is wat problematisch die een week mee te nemen (niet onmogelijk). Als we kunnen poolen, graag!
  • DanielleDisseldorp2
    Tourist
    DanielleDisseldorp2 op 4 december 2012 · 14:05
    Ik heb een auto met voldoende ruimte, geen probleem. We zijn nu met 2, als er meer zijn die mee willen rijden, er is nog plaats voor 2 personen incl. alle bagage. Ik woon in Zoetermeer.
  • MTV
    Beginner
    MTV op 4 december 2012 · 14:11
    Ik in Den Haag. Kan bijna niet beter. Toevallig komend weekend Lawine I theorie in Haarlem?
  • DanielleDisseldorp2
    Tourist
    DanielleDisseldorp2 op 4 december 2012 · 14:15
    Nee helaas, die zal vol. Zullen we gewoon op vrijdagochtend wegrijden en op woensdagochtend weer terug? of had je iets anders in gedachten?
  • DanielleDisseldorp2
    Tourist
    DanielleDisseldorp2 op 4 december 2012 · 14:38
    Nee helaas, die zal vol. Zullen we gewoon op vrijdagochtend wegrijden en op woensdagochtend weer terug? of had je iets anders in gedachten?
  • lennartvandermarel
    Beginner
    lennartvandermarel op 4 december 2012 · 15:16
    Ik ga ook dit jaar lawine 1 doen in Nendaz alleen dan blok 2. Ik zoek op dit moment ook nog een lift. Dus als er iemand nog een plekje overheeft dan rij ik graag mee.
  • MTV
    Beginner
    MTV op 17 december 2012 · 09:55
    @ Danielle Disseldorp: ik heb je een PM gestuurd om even te contacten voor 25/01.
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 27 december 2012 · 15:27
    Heeft iemand nog een plekje over in de auto op 25 januari naar Nendaz?

Ik woon in Amsterdam.

mimosa_h apestaart yahoo punt com

Mimosa
    Powder makes me happy!
  • nebukadnezzar
    Advanced
    nebukadnezzar op 30 december 2012 · 16:41
    heyhey,

Dankzij de extra plaatsen heb ik me ook in kunnen schrijven voor Lawine I in blok I, en ben nu nog op zoek naar een rit. Ik ben 25, student, snowboarder, en woonachtig in Enschede, maar heb ook de moglijkheid vanuit Wageningen te vertrekken. Ik heb eventueel een auto tot mn beschikking (seat ibiza).

Ik ben geheel vrij in wanneer te vertrekken of terug te keren, op het feit na dat er in de portemonnee van een student niet veel rek zit. Dus het liefst vertrek ik donderdag avond (24-1), zodat er vrijdag (25-1)ingereden kan worden, en woensdag (30-1) wil ik graag ook nog meepakken om aan het eind van de middag weer terug te rijden.

Grtz, Joran
    I just happen to have a split personality.
  • Easy
    Advanced
    Easy op 31 december 2012 · 16:37
    Ik zie dat er diverse mensen de volle week in Nendaz willen zitten (dat was ook mijn planning 😉 ). Heeft iemand al een optie om accommodatie te verlengen? Ik wil SSC hier nog even over bellen (ook om er achter te komen in welk blok ik ben beland, ingeschreven op blok 1 met verzoek voor blok 2).

Ik heb een auto beschikbaar (v70, dus 3p+gear past makkelijk en 4p+gear met een beetje moeite ook wel), dus carpoolen is een optie. Ik ga L2 volgen, ken les 4 vallees vrij goed en ben dol op het technische terrein van het gebied.
    Built for Speed
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 31 december 2012 · 18:24
    Easy, wanneer wil je gaan naar Nendaz? En van waar vertrek je?
    Powder makes me happy!
  • Easy
    Advanced
    Easy op 31 december 2012 · 18:51
    Ik heb nu 25 jan t/m 3 feb als vakantiedagen gereserveerd bij mijn werk (exacte reisdata zullen afhankelijk zijn van accommodatie). Ik rijd waarschijnlijk vanuit Enschede richting Arnhem om daarna richting Nendaz te vertrekken.
    Built for Speed
  • nebukadnezzar
    Advanced
    nebukadnezzar op 1 januari 2013 · 14:06
    Ik heb nu 25 jan t/m 3 feb als vakantiedagen gereserveerd bij mijn werk (exacte reisdata zullen afhankelijk zijn van accommodatie). Ik rijd waarschijnlijk vanuit Enschede richting Arnhem om daarna richting Nendaz te vertrekken. Easy op 31 dec. 2012 18:51

mmm, dan zou ik erg graag mee willen rijden vanuit Enschede! is dat mogleijk?
    I just happen to have a split personality.
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 2 januari 2013 · 20:23
    Easy, ik zou graag 25 januari mee rijden vanuit Arnhem. Kan dat?

Mimosa
    Powder makes me happy!
  • ginga
    Tourist
    ginga op 3 januari 2013 · 17:10
    Volgens mij zijn er meerdere mensen die al eerder vertrekken naar SSC Nendaz blok 1.
    Is het een idee om met een aantal mensen bij elkaar aan te haken en gezamenlijk een gids in te huren? Houdt de prijs p.p. relatief laag en kunnen we in een X gebied(je) lekker rijden. Liefhebbers?
    nuff said
  • MTV
    Beginner
    MTV op 3 januari 2013 · 21:19
    Hi allemaal, ik ben nog op zoek naar een lift naar Haute Nendaz voor Lawine I. Ik ga op 25 januari heen en 30 jan terug. Als iemand een plek over heeft, graag!

Samen een auto huren vanaf Génève vind ik ook een optie. easyJet biedt vrij gunstige vluchten. Bedankt alvast voor reacties en tot in H-N.
  • wimdes
    Beginner
    wimdes op 3 januari 2013 · 22:56
    verder geen dappere Galliers - of Nederlanders die het aandurven (of toegeven) door de Belgische barbarij te rijden?

anyway heb n spreadsheet aangemaakt waarin iedereen zijn heen/terug/locatie/data... kan invullen, pm voor link

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro