Fontio op 21 november 2012 · 11:45
Beste forumgenoten,
't Is al weer een tijdje geleden dat ik hier was maar ik ben er van overtuigd dat jullie me kunnen helpen. De zoek functie op het forum ben ik even kwijt, dus wellicht dat ik er overheen kijk of dat hij voorlopig is geschrapt.
Mijn vraag, ik heb laatst een powder snake getest. Deze voelde best aardig en past op zich in het plaatje waar ik naar op zoek ben. Deze plank is momenteel op ebay te krijgen voor een € 250 (model 11-12).
Nu ben ik op zoek naar een relatief goedkoop plankje voor de losse en diepere poederdagen, voor het hardere verspoorde spul heb ik een Salomon Burner van een paar jaar geleden.
Het zou overigens ook leuk zijn als ik er wel switch mee kan rijden en er wat pop in zit. Nu zat ik ook te denken aan de grote broer van de powder snake, de Sick Stick. Deze is momenteel voor een € 400 te krijgen (vorig seizoen) en heeft wellicht wat betere eigenschappen, maar wat dan precies? Waarom zou ik €150 meer uit moeten geven voor de Sick Stick, waarin betaald dat zich terug?
Zoals ik al zei, ik ben niet op zoek naar een alleskunner, maar naar een plank voor de lekkere dagen met verse poeder.
De powder snake de ideale plank of toch ......? Kom maar op met de tips.
''The guy in the orange jacket!''