Epic Poles-De start!

• ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 26 november 2012 路 13:07
    Heel vet!!!
    Pow!
  • ErnstHendrikSprenger
    Expert
    ErnstHendrikSprenger op 23 december 2012 路 17:25
    Hoe staat het ervoor heren?
    FUCK YEAH I AM FREE
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 23 december 2012 路 17:27
    Final testing 馃槂

Foto's volgen snel!
    Rex Monte - Amor Nix
  • Murky
    Advanced
    Murky op 23 december 2012 路 20:56
    Misschien is dit interessant voor jullie; http://unofficialnetworks.com/gear-reveiw-soul-poles-113927/...
    Skier turned Snowboarder turned Skier..
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 23 december 2012 路 22:16
    Bedankt voor het posten! We zijn op de hoogte van veel bestaande merken als Panda of Soul. Ondanks allemaal ontzettend mooie stokken is MSRP: $125 een probleem die wij willen verhelpen 馃槂 Altijd vermakelijk de comments te lezen op unofficialnetworks.

Vandaag in Klosters zelfs een ski-shop die houten stokken verkocht voor maar liefst 190 CHF. Voor bij de bontjassen zullen we maar zeggen 馃榾
    Rex Monte - Amor Nix
  • Haas
    Expert
    Haas op 23 december 2012 路 23:12
    als jullie telescope poles voor snowboarders gaan maken, ik denk aan drie ca.1,25 mtr. 3 delig pakmaat beneden 45 cm, heb je de eerste bestelling binnen.
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 28 december 2012 路 22:28
    Kleine impressie van onze product testing 馃槈

More on the way!
    Rex Monte - Amor Nix
  • Condratos
    Advanced
    Condratos op 29 december 2012 路 08:17
    Hard werken al dat testen, je krijgt het niet voor niks...veel sterkte...
    鈥楨n quittant le domaine skiable vous gagnez votre responsabilit茅鈥
  • ieism
    Tourist
    ieism op 29 december 2012 路 08:44
    Cooler than Lemon ice die stokken, zeker met de gele handschoen erbij. Je zou er bijna skiër van worden. 馃槥
    splitfest.nl
  • jpaalman
    Beginner
    jpaalman op 16 januari 2013 路 11:26
    Hoe staat het ervoor? Alles op schema?
  • skiester
    Advanced
    skiester op 16 januari 2013 路 11:32
    Hoe staat het ervoor? Alles op schema? jpaalman op 16 jan. 2013 11:26

ja idd! ik heb nu van die lelijke oranje BD stokken, die passen niet bij mijn blauw/groen/witte combinaties... 馃槈 Maken jullie ze ook met witte tellers?
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 16 januari 2013 路 13:15
    ik was al helemaal klaar voor de Epic poles, maar nu blijk ik opeens al bamboe stokken te hebben en zelfs in de juiste maat.

alleen is 1 van de leertjes gebroken. Verkopen jullie ook die ook los (met stickers voor op de stokken, want die zijn er ook vrijwel af)
    Toerisski
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 16 januari 2013 路 13:23
    We zijn hard bezig om onze website deze week te lanceren. De stokken zijn zo goed als klaar. We hebben nu ongeveer 10 paar klaar staan. Het is alleen lastig omdat we de stokken op maat maken kunnen we ze pas helemaal af maken als iemand ze besteld. We proberen vandaag al de eerste bestellingen te kunnen nemen. (pre-orders)

Gr Mickey
    One step at a time.
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 16 januari 2013 路 13:38
    ik was al helemaal klaar voor de Epic poles, maar nu blijk ik opeens al bamboe stokken te hebben en zelfs in de juiste maat.

alleen is 1 van de leertjes gebroken. Verkopen jullie ook die ook los (met stickers voor op de stokken, want die zijn er ook vrijwel af)
    sanno op 16 jan. 2013 13:15

Leren baskets hebben we (nog) niet. Wel een setje moderne baskets, zie eerder in dit topic hoe ze eruit zien.
    Ik kan wel een setje opsturen?
  • jpaalman
    Beginner
    jpaalman op 16 januari 2013 路 13:46
    Als het mogelijk is wil ik wel een setje pre-orderen! 1.25? 馃槂
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 16 januari 2013 路 15:38
    prijs al bekend?
    knowledge is powder
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 17 januari 2013 路 19:48
    Met trots presenteren we onze site!

http://epic-poles.com/

Per direct zijn onze stokken te bestellen. We zijn hard bezig een voorraad op te bouwen, helaas zal dit nog even duren. Voor nu worden de stokken nog op bestelling gemaakt, waardoor de levertijd wat langer kan zien (max 1 week na bestelling).

Op dit moment is onze voorraad beperkt, dus wees er snel bij! In de loop van volgende week zal de voorraad weer aangevuld worden indien deze op is.

Het huidige model is verkrijgbaar voor €39,99.

(note: als je niet met paypal kan betalen is directe bankoverschrijving ook een optie)
    One step at a time.
  • Manoni
    Expert
    Manoni op 17 januari 2013 路 20:01
    Gefeliciteerd met de lancering! Echt een gaaf idee en super uitvoering. Veel succes, jullie zullen het nu wel druk gaan krijgen 馃槂
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 17 januari 2013 路 20:22
    Kleine toevoeging op ons vorige bericht.

Ons huidige model is "fully sanded for a clean look", geschuurd dus. Het volgende model zal onbewerkt zijn en zal verkrijgbaar zijn naast het bewerkte model. Voor dit model is nog geen ETA.
    Rex Monte - Amor Nix
  • ieism
    Tourist
    ieism op 17 januari 2013 路 20:22
    Epic!
    splitfest.nl
  • jpaalman
    Beginner
    jpaalman op 17 januari 2013 路 20:25
    Congrats! Heb er meteen 1 besteld net! Mooi testen in France over 2,5 week! @Davos ik heb je nog even een pm gestuurd!
  • coen
    Advanced
    coen op 17 januari 2013 路 21:42
    Tof dat jullie zo ondernemend zijn jongens, succes ermee馃槂 Wanneer is de IPO?
    Earn your turns...
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 17 januari 2013 路 21:45
    Zodra we met Epic Poles en binnenkort ook Epic Skis heel groot worden 馃槂
    One step at a time.
  • SneeuwPuls
    Beginner
    SneeuwPuls op 17 januari 2013 路 21:56
    Ziet er super uit!

PS. op de pagina 'Poles' staat een 'avaialble' ipv 'available'
    You don't stop playing because you get older, you get older because you stop playing
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 17 januari 2013 路 21:59
    Ziet er super uit!
    PS. op de pagina 'Poles' staat een 'avaialble' ipv 'available' robinpuls op 17 jan. 2013 21:56

Thanks! Gaan het editen 馃槂
    Rex Monte - Amor Nix
  • poling
    Beginner
    poling op 17 januari 2013 路 22:05
    erg gaaf. jonge ondernemers, respect!

nu nog boarden bouwen en het wordt helemaal geweldig, lees eens het Moss snowboard review eens, wellicht worden jullie geinspereerd 馃槈
    mocht iemand het moeten testen... 馃槈
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 17 januari 2013 路 22:16
    erg gaaf. jonge ondernemers, respect!
    nu nog boarden bouwen en het wordt helemaal geweldig, lees eens het Moss snowboard review eens, wellicht worden jullie geinspereerd 馃槈
    mocht iemand het moeten testen... 馃槈 poling op 17 jan. 2013 22:05

Tja.. ons krijg je niet op een enkele plank....dus denk dat we maar een boarder moeten zoeken die zich met Epic Boards gaat bezig houden 馃榾

By the way, we hopen dat de WP staff het niet erg vindt dat we een WP icon/link op de site hebben staan, no infringement intended!
    Rex Monte - Amor Nix
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 17 januari 2013 路 22:35
    niet op één enkele plank? dat worden dus epic split boards!
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • SvenS
    Beginner
    SvenS op 18 januari 2013 路 10:48
    Nice gasten! Even een vraagje. Die pole op de openingspagina, is dat het model dat jullie nu verkopen? Of heeft degene in de verkoop niet meer dat mooie relief van de bamboe stok doordat die bewerkt is?
  • joepvandenbogaert
    Beginner
    joepvandenbogaert op 18 januari 2013 路 10:57
    Heb helaas net nieuwe gekocht anders had ik zeker jullie epic poles besteld, volgend seizoen staan ze zeker op m'n wishlist!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro