Het Grote "ik-ga-rijden" topic

• Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 27 november 2012 路 21:56
    Waarschijnlijk ben ik niet de enige die zicht elk Poederalert weer afvraag wie er waarheen gaan rijden 馃槂 Bij deze dus:

- Wie gaat er?
    - Met wie?
    - Eventuele lokatie.

(natuurlijk is dit ook een ideaal topic om lekker te "posen 馃槈 )
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 27 november 2012 路 21:59
    - aantal plekken over in de auto

馃槈
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 27 november 2012 路 22:01
    MarcD en ik denken er sterk over naar Livigno te gaan en anders Corvatsch. Morgenavond vertrekken.
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 27 november 2012 路 22:06
    Ik zie het nog even aan en maak vrijdag mijn keuze. maar tot nu to doen mee: Ticino als het lawinegevaar daalt of de tunnel door naar Wallis. Anders Andermatt op de piste denk ik. Andermatt is voor offpiste te hoog dus verwaaid en er valt nog veel sneeuw dus zal het lawinegevaar hoger zijn is nu mijn inschatting.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 27 november 2012 路 22:06
    @Emmer.. Wil je in de nacht de Jullierpas over?
    May the powder be with you.
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 27 november 2012 路 22:20
    Zelf zit ik te denken aan de piemonte/ecrins. Bekend terrein veel bomen en gewoon erg mooi skiën. Ik denk dat ik ook pas vrijdag kijk wat ik wil en kan gaan doen, en ook met wie ik (kan) ga(an)...
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 27 november 2012 路 22:23
    Morgen. Gewoon de heuvel op hier achter, Finnviksdalen... ff een paar krassen in de harsdeksel zetten...
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 27 november 2012 路 22:27
    Ik zou de Jullierpass ook echt mijden met deze sneeuwval..... Ik ken al 3 mensen die de vangrail gekust hebben op een sneeuwerige avond 馃槂
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 27 november 2012 路 22:35
    @Morris: Nee, ik ga er van uit dat we de eerste trein in Vereina te pakken op donderdagochtend.
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 27 november 2012 路 22:40
    @Roel mocht je plek hebben, keep me posted 馃槂
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 27 november 2012 路 22:44
    @Emmer, om 20.50 uur gaat de laatste trein vanuit Klosters.....
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 27 november 2012 路 22:54
    @Roelaano: Die zullen we morgenavond niet halen 馃槈 5:20 uur donderdagochtend is mogelijk. 馃槂
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 27 november 2012 路 22:59
    Ik zou de Jullierpass ook echt mijden met deze sneeuwval..... Ik kan al 3 mensen die de vangrail gekust hebben op een sneeuwerige avond 馃槂 Roelaano op 27 nov. 2012 22:27

ik....?
    May the powder be with you.
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 27 november 2012 路 23:19
    @morris, ik noem nooit namen, maar jij weet vast dat ik graag jou voorbeeld volg 馃槈
  • doov
    Advanced
    doov op 27 november 2012 路 23:29
    Zaterdag rijden naar 3V met Mountainking. Blijft de verwachte dump uit, dan rijden we verder.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • dirksy
    Advanced
    dirksy op 27 november 2012 路 23:39
    Wij, donderdagavond. Ik hoop donderdag nog een laatste update te mogen lezen zodat we dan kunnen kiezen waarheen. Zou leuk zijn om eens wat wepowderaars live te ontmoeten 馃槂
    THANK GOD SUMMER IS OVER!!!If it's too steep, you're too old!
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 28 november 2012 路 00:09
    Fritzz en Fratzz zijn reeds vertrokken richting Sulden/Livigno en ik rij ze zo snel mogelijk achterna...
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 28 november 2012 路 00:31
    Overmorgen Davos/Klosters met de TDPA gang 馃槂
    Rex Monte - Amor Nix
  • lesalpes
    Elite
    lesalpes op 28 november 2012 路 08:59
    Zijn er zaterdag en zondag nog mensen in Livigno of Sulden?
  • jeroenvh
    Beginner
    jeroenvh op 28 november 2012 路 09:10
    donderdagavond weg met 2 auto's...vrij-zon....bestemming(en) nog onduidelijk...hoor graag wat tips van de weerzegger
    If we humans are to be defined by anything, it is our curiosity
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 28 november 2012 路 09:15
    Zijn er zaterdag en zondag nog mensen in Livigno of Sulden? les alpes op 28 nov. 2012 08:59
    Mogelijk wel. We laten het weten.
    @Grim: Laten Fritzz en Fratzz weten hoe het is daar? En zijn ze te herkennen als ODB'ers oid?
    Ik geloof dat jij het gebied wel aardig kent. Heb je misschien een tip voor goedkope acco in Livigno en/of Sulden?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 28 november 2012 路 09:22 May the powder be with you.
  • jeroenvh
    Beginner
    jeroenvh op 28 november 2012 路 09:26
    Top Morris. We gaan eens even goed lezen.
    If we humans are to be defined by anything, it is our curiosity
  • brts2
    Beginner
    brts2 op 28 november 2012 路 10:02
    Kan dit topic dicht? Ik heb net gemeld niet te kunnen knallen deze dump. Grrr.

Succes heren.
    Mijn andere hobby: www.allroadmaniacs.nl - www.noppenforum.nl
  • Berber
    Expert
    Berber op 28 november 2012 路 10:54
    De sneeuw is niet ver weg maar ik kan niet weg ... Ik zoek gras-skies... of moet ik dan een topic in Gear openen?! 馃槂
    Iedereen veel plezier!
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 28 november 2012 路 10:55
    Zijn er zaterdag en zondag nog mensen in Livigno of Sulden? les alpes op 28 nov. 2012 08:59
    Mogelijk wel. We laten het weten.
    @Grim: Laten Fritzz en Fratzz weten hoe het is daar? En zijn ze te herkennen als ODB'ers oid?
    Ik geloof dat jij het gebied wel aardig kent. Heb je misschien een tip voor goedkope acco in Livigno en/of Sulden? Emmer op 28 nov. 2012 09:15

@Emmer, Fritzz en Fratzz zijn momenteel daar, waren bij aankomst wat teleurgesteld daar er in het dal nog geen sneeuw ligt maar zijn nu naar boven en wacht op nieuws! Voor de acco heb ik hen ook enkele dingen aangeraden, ik wacht ook nog eventjes hoe dit uitdraait en kom hier vanavond zeker op terug...
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 28 november 2012 路 11:12
    Laten de mensen die dit weekend op pad gaan wat liggen voor de stakkers die pas met het kick-off weekend los kunnen?

Bij voorbaat dank. 馃槈
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 28 november 2012 路 11:43
    Ik zou de Jullierpass ook echt mijden met deze sneeuwval..... Ik kan al 3 mensen die de vangrail gekust hebben op een sneeuwerige avond 馃槂 Roelaano op 27 nov. 2012 22:27 ik....? meteo morris op 27 nov. 2012 22:59

ik voel me ook niet aangesproken..
  • micheldommel
    Advanced
    micheldommel op 28 november 2012 路 11:48
    Ik en snowzone gaan vrijdagavond rijden en blijven in de alpen tot en met dinsdag / woensdag.
    Ook hier goede ervaringen in de Piemonte, relatief rustig en tussen de bomen door...
    Ecrins is voor ons een goede 2e optie samen met Aosta.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 28 november 2012 路 13:02 May the powder be with you.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro