Het Grote "ik-ga-rijden" topic

• Infernus
    Beginner
    Infernus op 28 november 2012 路 13:33
    Het gaat loos... http://www.blick.ch/news/schweiz/bis-heute-abend-liegen-160-cm-schnee-... meteo morris op 28 nov. 2012 13:02

Da's zacht uitgedrukt. Wow!

Ride safe iedereen!
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 28 november 2012 路 14:44
    Het gaat loos... http://www.blick.ch/news/schweiz/bis-heute-abend-liegen-160-cm-schnee-... meteo morris op 28 nov. 2012 13:02
    Ride safe iedereen! Infernus op 28 nov. 2012 13:33

En het is Blick DE boulevard krant van CH
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 28 november 2012 路 16:11
    Ride safe iedereen! Infernus op 28 nov. 2012 13:33

En het is Blick DE boulevard krant van CH ijsbeer op 28 nov. 2012 14:44

Ok..?
  • skiester
    Advanced
    skiester op 28 november 2012 路 16:14
    Ik ga niet autorijden: Ik stap zaterdag in het vliegtuig nr Tignes. Hoop op wat centimetertjes! (en een beetje zicht)
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Merel!
    Beginner
    Merel! op 28 november 2012 路 19:25
    Vinden het met zijn 2-en te duur en ver rijden... (al weten we nog niet waarheen) Wilden eigenlijk do nacht heen, ma nacht terug. Iemand nog plek voor 2 pow(d)er girls???
  • Free
    Beginner
    Free op 28 november 2012 路 20:54
    Ik ga niet autorijden: Ik stap zaterdag in het vliegtuig nr Tignes. Hoop op wat centimetertjes! (en een beetje zicht) skiester op 28 nov. 2012 16:14

En hoe je dat dan op een beetje kosteneffectieve manier? En daarbij het is nog zo een paar uur rijden vanaf geneve..
  • Marco
    Advanced
    Marco op 28 november 2012 路 21:30
    De grote vraag is: wat is er vrijdag open waar het lekker gedumpt heeft? Dan pas kunnen we rijden!
  • jeroenvh
    Beginner
    jeroenvh op 29 november 2012 路 09:15
    Wij hebben net het weekendje afgeblazen. Zouden vanmiddag gaan rijden tot zondagmiddag maar te veel no go's; te weinig open, te hoge stufe, te veel onzekerheden en zuid is te ver voor 3 dagen. De winter is nog lang.....
    If we humans are to be defined by anything, it is our curiosity
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 29 november 2012 路 09:40 May the powder be with you.
  • yannickdb
    Advanced
    yannickdb op 29 november 2012 路 09:46
    Wij vertrekken morgenavond met 3 richting Sestrière (geen FFF dus, maar skien gaat altijd voor...). Ik ken nog een man of 4 die vanavond reeds vertrekken. België represent, dat gaat weer vechten worden voor de first chair 馃槂
    Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
  • Teon
    Advanced
    Teon op 29 november 2012 路 10:07
    Richard en ik gaan vrijdagavond rijden. Sestriere ziet er goed uit. Is daar dan nog iets van over Yannick?
    Schade. Ernussmarmalade.
  • Teze
    Tourist
    Teze op 29 november 2012 路 10:42
    Wij vertrekken morgenavond met 3 richting Sestrière (geen FFF dus, maar skien gaat altijd voor...). Ik ken nog een man of 4 die vanavond reeds vertrekken. België represent, dat gaat weer vechten worden voor de first chair 馃槂 yannickdb op 29 nov. 2012 09:46

héhé, had deze morgen gehoord dat Frank je dan toch overtuigd heeft 馃槂

ik ga der wel vanuit dat we nog wel iets voor jullie zullen overlaten.
  • Haas
    Expert
    Haas op 29 november 2012 路 12:08
    Ik ga niet autorijden: Ik stap zaterdag in het vliegtuig nr Tignes. Hoop op wat centimetertjes! (en een beetje zicht) skiester op 28 nov. 2012 16:14
    Hey is er een nieuw vliegveld in Tignes??!! vanaf Amsterdam direkt met easyjet, ryan air en transavia?? voor 4 of 5 tientjes retour??
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • Haas
    Expert
    Haas op 29 november 2012 路 12:11

En hoe zit dat dan eigenlijk emissie technisch met het reizen?

http://wepowder.nl/weblog/3808/Powder-Garanty
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • yannickdb
    Advanced
    yannickdb op 29 november 2012 路 13:35

héhé, had deze morgen gehoord dat Frank je dan toch overtuigd heeft 馃槂
    ik ga der wel vanuit dat we nog wel iets voor jullie zullen overlaten. Teze op 29 nov. 2012 10:42

Ik maak me nog geen zorgen, jullie moeten vrijdag te voet naar boven, zoveel sporen zullen er dus wel nog niet staan 馃槈

@Teon, wij vertrekken ook pas vrijdagavond, geen info op dit moment....

Ps. Iemand al in Prali geweest? Wat als het opgaat? Bomen, stijltegraad, tips,...?
    Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
  • doov
    Advanced
    doov op 29 november 2012 路 19:10
    Zaterdag rijden naar 3V met Mountainking. Blijft de verwachte dump uit, dan rijden we verder. doov op 27 nov. 2012 23:29

Vooralsnog blijft de dump uit voor de Vanoise. Toch maar doorkarren naar de Milky Way dan?
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 29 november 2012 路 20:16
    Ben morgen ziek.......en moet in Davos aansterken tot maandag. 馃槂
    One step at a time.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 29 november 2012 路 20:24
    Lees ook even dit als je morgen of komend weekend gaat rijden:
    http://wepowder.nl/weblog/3831/WAARSCHUWING%21%21-Lawinegevaar...
    May the powder be with you.
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 29 november 2012 路 20:27
    Heb het zojuist gelezen. Erg goed om iedereen even een beetje wakker te schudden uit de poeder droom. Betrapte me zelf er al op wat dingen te vergeten, maar na het lezen van dit stuk weer helemaal scherp! Denk dat Davos wel redelijk stabiel zal zijn....?
    One step at a time.
  • lesalpes
    Elite
    lesalpes op 29 november 2012 路 20:41
    Nog nieuws uit Livigno/Sulden?
  • Echo
    Advanced
    Echo op 29 november 2012 路 21:35
    MarcD en Emmer hebben vandaag super treeruns in Livigno gereden heb ik begrepen....
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 29 november 2012 路 21:51
    Lekker....
    May the powder be with you.
  • Echo
    Advanced
    Echo op 29 november 2012 路 22:02
    Lekker.... meteo morris op 29 nov. 2012 21:51
    ja zeker lekker...als je thuis zit 馃槥
    maar aan de andere kant, wij kunnen lekker naar het FFF 馃榾
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 30 november 2012 路 10:02

Nog veel lekkerder wanneer je thuis zit...
    Bluebird in Livingo!
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 30 november 2012 路 10:32
    Net mailtje van Bosco-Gurin:
    "Guten Tag,
    morgen sind die Anlagen (4/6) in Bosco Gurin geöffnet.
    Mit freundlichen Grüssen
    "

Zijn er nog meer wepowderaars daar morgen?
  • skiester
    Advanced
    skiester op 30 november 2012 路 10:32
    Hey is er een nieuw vliegveld in Tignes??!! vanaf Amsterdam direkt met easyjet, ryan air en transavia?? voor 4 of 5 tientjes retour?? mediahaas op 29 nov. 2012 12:08

ssssht niet zeggen..... en emissie technisch. Ik verkoop mn 340pk V8 en ga (behoudens deze vlucht dan) bluemotion dieselen richting ALpen dit jaar. Emissie technisch gezien compenseert dat wel...馃榾

En hoe je dat dan op een beetje kosteneffectieve manier? En daarbij het is nog zo een paar uur rijden vanaf geneve.. Free op 28 nov. 2012 20:54

Ik ga naar seizoensopening van snowheads. Package reis met transfer v.n Geneve, hotel HP en liftpas samen voor 300 euro (3dg ski/3 nachten). Enige dat je moet doen is vliegtuig zoeken met goede aansluiting op transfer. Dat het nu net gesneeuwd heeft komt mooi uit. Vorig jaar was het voor de sneeuwval maar ook toen prima de beentjes opgewarmd voor de winter op gletscher en kunstsneeuw.
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Easy
    Advanced
    Easy op 1 december 2012 路 22:06
    .... en emissie technisch. Ik verkoop mn 340pk V8 en ga (behoudens deze vlucht dan) bluemotion dieselen richting ALpen dit jaar. Emissie technisch gezien compenseert dat wel...馃榾 skiester op 30 nov. 2012 10:32

Tuurlijk! vergeet (plug-in) hybrides! Een cayenne diesel is het nieuwe "milieuvriendelijk"! 馃榾
    Built for Speed
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 1 december 2012 路 23:00
    Net de eerste drie dagen gehad.

Eén dag Mt. Lassen in California wat lekker zachte korn geskied; nu is het daar KNETTER hard aan het sneeuwen. Mt. Shasta, wat een berg een klein eindje verderop is, gaat mogelijk het record verbreken van grootste sneeuwval in één storm. Ze verwachten 5.5m in 4 dagen... Ongelofelijk!

Twee dagen Big Sky in Montana, waar het allemaal lekker was. Niet super diep, maar wel een paar lekkere bochten gedraait. Bedekking was niet goed en heb m'n ski's aardig gesloopt, maar dat is ok! 馃槂
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 2 december 2012 路 10:38
    5 meter? Dan maakt het dus geen zak meer uit hoe je bases er aan toe zijn 馃槂. Enjoy!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 4 december 2012 路 11:24
    Wie gaat er morgenavond rijden en waarheen? En is er een plekje vrij? 馃槂

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro