Het Grote "ik-ga-rijden" topic

• Powdermidget
    Beginner
    Powdermidget op 1 februari 2013 路 07:03
    @hamski, kleinwalsertal (niet bij bregenz grens over, bij oberstdorf). Montafon, goedkope acco in Schruns, hochjoch heeft mooi terrein, voor treeruns, golm, brandernertal of silvretta Nova. Sonnenkopf is ook tof. Veel plezier
  • Powdermidget
    Beginner
    Powdermidget op 1 februari 2013 路 07:06
    #pa18 gaat voor mij dit weekend aan me voorbij helaas. Woensdagavond kan ik pas weg, weersverwachtingen blijven hele week gunstig. Vraag. Wie gaat woensdagavond of donderdag en vindt het leuk als een wepowderaar aansluit? Ook handig voor delen kosten auto en acco.
  • Hamski
    Advanced
    Hamski op 1 februari 2013 路 18:20
    We gaan de kaarten zodadelijk eens even schudden op de autobahn dank voor de tip, en tot eind komende week馃槈
  • Powdermidget
    Beginner
    Powdermidget op 1 februari 2013 路 20:30
    @hamski viel spass en wellicht tot over klein weekje.
  • BigLepowski
    Advanced
    BigLepowski op 2 februari 2013 路 02:49
    Wij gaan zo vertrekken richting NoordOostalpen voor PA18, heb er bijna niet van kunnen slapen 馃槈 Iedereen een vette en veilige trip toegewenst en misschien tot in Zauchensee e.o.
  • Skotty
    Beginner
    Skotty op 2 februari 2013 路 12:08
    @doronverstralen Woensdag avond weg klinkt goed voor mij. En dan bijvoorbeeld op zondag weer terug. Ik heb een S80 op gas dus daar passen we ruim in met de gear. Ik woon in Bussum, en jij?

skotty@xs4all.nl
    No guts, no glory
  • Powdermidget
    Beginner
    Powdermidget op 2 februari 2013 路 13:19
    @skotty Utrecht, dichtbij. Lijkt me goed plan, volgens de kaarten gaat het uit het noorden komen. Bregenzerwald, Kleinwalsertal (ken ik aardig, mooie routes, en op rijafstand zodat we evt zondagochtend ook nog kunnen skiën. Top, maandag even contacten?
  • thijzer
    Beginner
    thijzer op 2 februari 2013 路 13:42
    Waarschijnlijk met 2 Donderdagavond richting een gebied in de Haute Savoie tot Zondag, mensen met dezelfde plannen?
  • Skotty
    Beginner
    Skotty op 2 februari 2013 路 15:23
    @doronverstralen Utrecht is inderdaad mooi in de buurt. Ik ben in geen van beide gebieden eerder geweest. Kleinwalsertal lijkt me wat groter en hoger. Zoals de voorspellingen nu zijn gaat daar woensdag & donderdag weer een hoop vallen! Laten we inderdaad maandag verder afspreken.

06-15598208
    No guts, no glory
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 2 februari 2013 路 22:08
    Wij zitten momenteel in La Grave... Mooie 25cm op de top... Hardpack/ice onderaan!! Hopen op een verse laag deze nacht...

Terzijde, wij zijn op zoek naar de Franse benaming voor Felzdurchsetz!! Iemand een idee?
  • Berber
    Expert
    Berber op 4 februari 2013 路 08:35
    Salzburgerland gaat goed los 馃槂
  • rfrieling
    Advanced
    rfrieling op 4 februari 2013 路 22:56
    damüls was top gisteren en vanochtend. denk morgenavond in westelijke richting voor PA19. west-ch/fr, te tunen. wie zet er een lijntje mee wo/do? narCOtekz?
    skiR
  • thijzer
    Beginner
    thijzer op 4 februari 2013 路 23:04
    Eerste lijn zal maar vrijdag zijn, waarschijnlijk grand massif. Ik heb wel wat moeite om acco te vinden.
  • Rutger
    Advanced
    Rutger op 5 februari 2013 路 10:48
    Damn... wil woe/do tm zon/ma ff poeder gaan scoren.. (mn hand is weer zo goed als heel)
    Probeer nog vervoer te regelen maar weet niet of het lukt. Kan ik me eventueel nog bij iemand aansluiten ? Skotty ??
    The object in life is not to be on the side of the majority,
  • vain
    Advanced
    vain op 5 februari 2013 路 11:50
    vrijdag, zaterdag en zondag met m'n werk in 2alpes. Iemand daar of in la grave waar ik een dagje mee kan poederen?
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 5 februari 2013 路 12:39
    Ik zit vanaf zaterdag in Damüls, nog meer mensen daar om samen wat lijnen te zetten?
    Vriendin blijft op de piste nl
    powpowwowjippiajippieee
  • johnbreed
    Beginner
    johnbreed op 5 februari 2013 路 12:42
    Iemand met me mee? morgen weg tot zondag /maandag ,om even een paar bergen kaal te trappen!
    heb een ouwe dodge die op gas rijdt, en ook zin in poeder heeft!
  • freek
    Beginner
    freek op 5 februari 2013 路 12:56
    Eerste lijn zal maar vrijdag zijn, waarschijnlijk grand massif. Ik heb wel wat moeite om acco te vinden. narCOtekz op 4 feb. 2013 23:04

Arno blijkbaar niet: https://www.facebook.com/knallenalszevallen?ref=stream...
  • Skotty
    Beginner
    Skotty op 5 februari 2013 路 13:23
    @rutger Sorry, maar meer dan 3 personen past het allemaal niet meer goed in mijn auto...
    Dus vervoer heb ik helaas niet voor je. We denken erover om zaterdag in het Kleinwalsertal een gids te nemen. Dus mocht je daar zijn dan...
    No guts, no glory
  • Skotty
    Beginner
    Skotty op 5 februari 2013 路 18:02
    @rutger. We hebben ook nog de mogelijkheid om een grotere auto (4x4) te nemen. Dan kun je denk ik wel mee. De acco moeten we dan nog iets opschalen, maar die was toch nog niet rond. Het plan is om morgen om ca. 18:30u vanuit Breukelen via Utrecht te gaan rijden. Laat je het nog ff weten als je mee wil?

skotty@xs4all.nl
    No guts, no glory
  • gideonp
    Beginner
    gideonp op 5 februari 2013 路 19:37
    La Plagne/Les Arcs geen dump. Vandaag zon gehad, heel lokaal sneeuw... Nu pas net een beetje aan het sneeuwen. Vooral harde wind waardoor het lastig is in te schatten of het nu sneeuwt of niet. Voorspellingen van de ski patrol is tussen de 20cm - 30cm maximaal.
    Live to the extreme
  • Rutger
    Advanced
    Rutger op 6 februari 2013 路 09:33
    @Skotty ..crap was gister pas 23.00 uur thuis dus mail niet meer gechecked.. Thanx vvor het aanbod, maar begrijp dat je al weer vol zit.. Volgende x maar, Have Fun..

Groeten
    Rutger
    The object in life is not to be on the side of the majority,
  • aroelfzema
    Advanced
    aroelfzema op 7 februari 2013 路 23:45
    Ik wil morgen aviond ook richting Kleinwalsertal rijden alleen mijn poedermaat heeft op het laatste moment helaas afgezegd wegens prive omstandigheden. Heb geen zin om in mijn eentje te rijden maar wil wel erg graag. Ik heb 1 misschien 2 plekken over in mijn seat ibiza met tankpas voor alleen de heen weg (beetje proppen).Wie o wie wil er mee voor 2 dagen. Vrijdagavond/ nacht rijden en zaterdag en zondag poederen. 0624633965
  • Whistler
    Beginner
    Whistler op 8 februari 2013 路 18:08
    Prettige trip en geniet van de Bent Chetlers 馃槂
  • aroelfzema
    Advanced
    aroelfzema op 8 februari 2013 路 19:38
    thanx whistler ik ga zeker knallen op de bents. ze bevallen prima
  • Marco
    Advanced
    Marco op 8 februari 2013 路 20:32
    Wij vertrekken morgen naar het westen! Go West!
  • TomMiddelkamp
    Beginner
    TomMiddelkamp op 21 februari 2013 路 15:17
    Ik ben van dicht bij de evolutie van PA#21 aan het volgen en vroeg me af of er nog anderen richting Piëmonte trekken. 2 Dagen vakantie nemen is toch geen slecht vooruitzicht met een kleine meter aan potentiële neerslag...

Als er interesse is, ik wil rijden naar Piemonte (mini roadtrip). Vanaf vrijdag (avond) tot en met uiterlijk dinsdag. Omdat mijn vaste maat geen verlof kan nemen en ik niet alleen wil rijden (sneeuw of auto) zoek ik nog een compagnon. (0032486142824)
  • pilotjoe
    Beginner
    pilotjoe op 21 februari 2013 路 16:49
    Hmm lijkt me wel leuk Italiaanse poeder. Zit ook nog te twijfelen.
    The red line is not a limit, but should be the goal!
  • poling
    Beginner
    poling op 16 maart 2013 路 08:30
    #24 - #25

iemand in de regio west alpen zuid vanaf morgen?
  • Teon
    Advanced
    Teon op 16 maart 2013 路 10:08
    Vanaf maandag gaan wij pas rijden (Rich, Paddy, Teon)... Waar zit Poling dan?
    Schade. Ernussmarmalade.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro