Veslag Freeride Season Kick Off: Remembers me of my first time

• Japser
    Beginner
    Japser op 17 december 2012 路 12:46
    Vrijdag 7 dec, Yes mijn eerste klus geklaard en hup factuur de deur uit! Goed gevoel man om op eigen benen te staan.

Zaterdag 8 dec, mode shoot op de fotovakschool drie sets bouwen laatste puntje op i met modellen, stylisten en klasgenootjes en schieten en genieten maar.

Zondag 9 dec, examenopdracht, maak een 3 generatie portret het worden mijn papa, mijn zoontje en een zelfportret needless to say maar wat houd ik toch veel van hen.

Maandag 10 dec, laatste loodjes help mijn collega/partner uit de brand door zijn oude keuken te strippen en bouwklaar te maken. Heerlijk dagje beuken vooral nadat we te horen krijgen dat we ook nog even onze werkplaats uit mogen ruimen. Tja er zit inderdaad een heel klein nadeeltje aan anti-kraak huren maar om 23 uur moe maar zeer voldaan naar bed want het is gelukt en het is bijna 12 dec….

Dinsdag 12 dec, eerst nog even elektriciteit en leidingen trekken en dan om 14.00 uur als een gek skikoffer halen broodjes smeren en tas inpakken na een laaste knuffel aan Niels die op de creche verteld dat later als hij groot is hij met papa gaat skiën race ik naar Delft.
    17.00 Hi Emmel ben kwartiertje later kom jij vast naar beneden en bel Alco en Daniel even dat we iets later zijn.
    18.30 Utrecht we missen de juiste afslag..
    19.00 Hi Alco, hi Daniel tof kennis te maken laten we snel inpakken dan gaan we samen rijden!

Woensdag 13 dec,
    1.00 zo even snel paar uurtje tukken in buurt van Stuttgart want vandaag is de dag
    6.00 snel weer de auto in en knallen maar, doel is inzicht het wordt Damuls
    7.00 Hi Robin en Michel waar zitten jullie .. wat, is de pas dicht , altijd zelf checken dus en niet blind op je gids vertrouwen en zeker niet als ie domdom heet ach ja verderop in dit verhaal vergeet ondergetekende dit ook even wat een ritje door een schilderachtig nachtlandschap oplevert dat dan weer wel.
    9.30 het is min 15 de hemel is strak blauw en verder is alles zuiver wit, wow onze trip is pas begonnen en lijkt nu al op een van mijn meest waanzinnige dromen

10.00 Start Pow en picture time! Zie ook foto topic

Maandag 17 dec,
    1.30 By Alco, by Daniel jullie zijn echte vrienden geworden afgelopen dagen echt niet te geloven dat ik jullie amper 120 uur ken tot gauw.
    2.30 By Emmel was weer tof dit jaar spreek je snel man!
    3.00 Den haag lege auto alleen op de snelweg, de laatste kilometers. Schuif de sjoelbak in en wil rechtaf slaan bij het malieveld als ik in de verte een auto zie opdoemen met Wepowder sticker luid tuterend passeer ik Morris, Haas en Arjen, bedankt jongens!

12.15 Phoe wil net dit stukje posten als ik bericht over Sebastiaan lees, bam! Even uit mijn droom en weer met voetjes op de grond… en toch… als ik me iets besef na de afgelopen dagen is het wel dat verdriet en geluk, pijn en genot, angst en liefde net zo onafscheidelijk met elkaar verbonden zijn als water met de zee.

Ride in Peace Sebastiaan en Steven
    We weten dat het juist de liefde is die jullie verlies zo voelbaar maakt
    Heel, heel veel Sterkte Chee , Else en dierbaren

• RobinN
    Advanced
    RobinN op 17 december 2012 路 12:58
    Was idd een mooie trip maat, moeten we vaker doen!

En thnx voor de waanzinnige foto's, echt top.
    Waar het wit is, is een weg.
  • Alco
    Tourist
    Alco op 17 december 2012 路 13:16
    He Jasper bedankt voor deze mooie dagen. Ik heb ook het gevoel dat wij in deze korte tijd echte vrienden geworden zijn. Nu weer even snel haasten voor de volgende trip ben benieuwd naar je volgende tijdsindeling馃槂 Veel plezier met boogieboarden en met je familie.
  • Emmel
    Advanced
    Emmel op 17 december 2012 路 13:43
    Thanks voor het verhaal, de mooie foto's, maar vooral de mooie tijd!

Fantastische opening van het seizoen!!
    Skiing combines outdoor fun with knocking down trees with your face.
  • lennartvandermarel
    Beginner
    lennartvandermarel op 17 december 2012 路 16:42
    Jasper bedankt voor de foto's en gezelligheid! Heb naast de poeder ook genoten je glimlach die maar niet ophield dit weekend馃槂 Geniet van de zon!
  • Boogerd
    Beginner
    Boogerd op 17 december 2012 路 17:09
    Was mooi boys (and girl)

grz Michel
  • Sjoerd2
    Advanced
    Sjoerd2 op 18 december 2012 路 11:48
    Mooie foto's gemaakt! Volgens mij ben je volgend jaar deelnemer voor de mooiste pow shots 馃槂
    Whitetracks | Distributie & Marketing: Icelantic & Freeride Map

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro