Wheely ski bag

• NickHoogendoorn
    Beginner
    NickHoogendoorn op 28 december 2012 路 11:18
    Zoals het onderwerp al zegt zoek ik een ski bag voor 2 paar skies
    Heb een setje hell bents 179 en een setje amplid rockwell 182
    Graag zou een willen met wieltjes
  • joepchinees
    Advanced
    joepchinees op 28 december 2012 路 12:21
    Hoe lang wil je ermee doen? 馃槂

Sport conrad heeft een goedkoop en ruim model maar gaat niet zo lang mee, zegt men op dit forum..

Die van salomon (2 PR) in de wepowder shop is van goede kwaliteit biedt veel ruimte.

Zelf zojuist deze besteld:
    http://www.sport-bittl.de/Skisport/Skiausruestung-Zubehoer/VOeLKL-Free...

Biedt wel iets minder ruimte, maar moet net kunnen.
  • Capt'n
    Advanced
    Capt'n op 28 december 2012 路 13:24
    Ik werk al een jaar met de zak van The North Face. Wat prijzig dat wel, maar van zeer goede kwaliteit!
    Ik zelf heb een set Armada's en een set Salomons en hoewel het wat wringen is, kan alles erin(2 set's ski's, poles, botten, helm,...) . En dan ook mijn gewone kledij en spullen nog. Zeker een aanrader dus!

http://eu.thenorthface.com/tnf-eu-en/equipment/shop-by-activity/skiing...

Groetjes
  • PaulJ
    Advanced
    PaulJ op 28 december 2012 路 14:09
    Als je geld over hebt en voor praktisch wil gaan zeg ik koop een Douchebag
    Ruime ski tas waar ook alles in past. Skis's tot 2meter (geloof ik) en lengte van tas is verstelbaar, en makkelijk op te bergen.

http://mydouchebag.com/
    Discover the unknown
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 5 januari 2013 路 17:18
    Conrad Tas ideaal in gebruik, vanwege schouderband, compressiestraps, gewicht. Idd niet erg slijtvast (na 5 keer vliegen had ie gaten, de stiksels lieten de eerste trip al los).

Nu een Dakine Fall Line. Super robuust, maar geen schouderband (fucking irritent bij traplopen etc).
  • Dio
    Advanced
    Dio op 5 januari 2013 路 19:18
    Ik zou 7 tientjes meer uitgeven aan kwaliteit en voor de douchebag gaan.