GoPro mounten op helm, waar?

• ghovens
    Beginner
    ghovens op 30 december 2012 · 15:50
    Hi,

Wat is de beste plaats om de mount voor een GoPro op mijn helm te plakken?

-Helemaal vooraan, net boven je goggles (van opzij is de helm hier verticaal)
    -Precies op je kruin, dus (achter)bovenop je helm (van opzij is de helm hier horizontaal)
    -Tussen die 2 punten in (van opzij is de helm hier 45graden)

Thanks!
    On a cold day, nothing's gonna stop us. On a cold day, you can see forever.
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 30 december 2012 · 19:44
    Aan de zijkant, boven een oor. Veel stabieler! Je hoofd (kin) beweegt vooral op en naar en gaat niet veel naar de zijkant, daarom is het 't best om je GoPro zo laag mogelijk te mounten.
  • robb
    Beginner
    robb op 30 december 2012 · 20:00
    Misschien niet helemaal antwoord op je vraag... maar ik zou hem ook "zekeren" met een touwtje of iets aan je oorklep (hier zit bij mij een mooi bevestigingspunt)

Ik ben hem al twee keer verloren bij het vallen op een harde ondergrond. Je ski is al moeilijk te vinden in de sneeuw laat staan je GoPro.
  • Simoni
    Tourist
    Simoni op 30 december 2012 · 20:12
    Ik heb hem bovenop mijn helm en vind dat niet super. Beeld is vooral voorwaarts en anders film ik maar mijn helm. Beweegt ook redelijk hard.

Als je de bevestiging boven slaap of aan het oor doet gaat ie al minder mee bewegen / pivoteren met je helm en ga je stabieler beeld krijgen. Bovendien kan je makkelijker naar de grond filmen.

Meestal is het beeld uit een lager standpunt ook indrukwekkender.
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 30 december 2012 · 20:39

Ik ben hem al twee keer verloren bij het vallen op een harde ondergrond. Je ski is al moeilijk te vinden in de sneeuw laat staan je GoPro. robb op 30 dec. 2012 20:00

Wat betekent dat? Dat het gedeeltje wat je op je helm plakt eraf gaat?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro