Meest overlooked spullen voorin de tas.

• costijn
    Expert
    costijn op 20 januari 2013 路 04:25
    @Haas, had je met een dubbelstreng die clifjes ook zo lekker gedropt? 馃槂
    Het is goed om op alles voorbereid te zijn maar er is ook wel ergens een grens voor mij. Doe voor de grap je rugzak eens af en maak een rondje op de piste...hoe lekker! Een rugzak met touw, abs, ehbo, leatherman, slingetje, bakkie thee, blizard bag, hoofdlamp, repen, hotpacks, extra goggle, bril, zonnebrand, schep, sonde, reserve dit reserve dat manmanman ik kom dan echt de bocht niet meer door. Met zo'n tas denk ik dat het risco dat ik in het bos tegen een boom klap hoger is dan dat ik boven een waterval kom te staan waar ik niet omheen kan. Voorbereid zijn is goed, maar ik neem het liefst zo min mogelijk mee op een dagje freeriden rond het skigebied.
  • Haas
    Expert
    Haas op 20 januari 2013 路 17:23
    ik neem het liefst zo min mogelijk mee op een dagje freeriden rond het skigebied. costijn op 20 jan. 2013 04:25
    Was getekend costijntje zwart de man met de 100 kilo pack...
    Ik heb dus net een 50 liter opritser voor de abs waarin m'n expeditie tent past. het schepje en sondetje gaan er ternauwernood nog naast maar dat was het dan ook. paar mannetjes mee de load verdelen en boven dan ergens een basiskamp inrichten. vanuit daar dan weer travel light travel fast...
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 20 januari 2013 路 22:46
    ik neem het liefst zo min mogelijk mee op een dagje freeriden rond het skigebied. costijn op 20 jan. 2013 04:25
    Ik heb dus net een 50 liter opritser voor de abs waarin m'n expeditie tent past. het schepje en sondetje gaan er ternauwernood nog naast maar dat was het dan ook. paar mannetjes mee de load verdelen en boven dan ergens een basiskamp inrichten. vanuit daar dan weer travel light travel fast... Haas op 20 jan. 2013 17:23

Heel vet Haassie! Mooi werk wat ik graag nog eens wil doen (is er vorig jaar niet van gekomen)...
    White room,Pillow lines,I rule
  • costijn
    Expert
    costijn op 21 januari 2013 路 11:14
    Ik heb dus net een 50 liter opritser voor de abs waarin m'n expeditie tent past. het schepje en sondetje gaan er ternauwernood nog naast maar dat was het dan ook. paar mannetjes mee de load verdelen en boven dan ergens een basiskamp inrichten. vanuit daar dan weer travel light travel fast... Haas op 20 jan. 2013 17:23

50 liter!
    donders dan kan je lawine kabouter er ook bij!
    klinkt goed Haas, heb je plek in je tentje? dan kom ik buurten in seizoen 13/14
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 21 januari 2013 路 13:00
    En ik maar wachten tot er eindelijk eens iemand 50 liters voor RAS aanbiedt...

Tot die tijd de tent in een drybag buitenop gestrapt, voor wandelwerk prima, maar nog lekkerder als de vriendjes ook wat lappen en stokken dragen 馃槂.
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 21 januari 2013 路 14:54 One step at a time.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro