Volg de sneeuw in Nederland. Hoeveel sneeuw bij jou?

• Mikey
    Beginner
    Mikey op 15 januari 2013 路 16:50
    @ jasper,

VET!! Mooie plaat hoor. Het heeft goed gedumpt in Den Haag en omstreken pffff, en wat een chaos op de weg.
  • Mikey
    Beginner
    Mikey op 15 januari 2013 路 16:59
    Tijdens het schrijven begint het hier in Berkel en rodenrijs weer te sneeuwen!! 馃槂 馃槂
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 15 januari 2013 路 18:13
    Iemand die morgen ergens in omgeving Leiden-Den Haag wat railtjes ofzo wil rijden? Ik wil nog steeds graag die lantaarnpaal jibben op het museumplein, maar dat lijkt er niet in te zitten. Hopelijk snel meer sneeuw! Als het nou een beetje gaat opstapelen!?
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 15 januari 2013 路 18:16
    Jij zit momenteel toch in JH?
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 15 januari 2013 路 18:24
    @Arjen Geen idee. Ben in training voor de volgende trip en ben voor de verandering naar boven gehiked. doov op 15 jan. 2013 16:10

Proest, wat lees ik nu? Stiekem conditie boosten?
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • Jeffrey2
    Advanced
    Jeffrey2 op 15 januari 2013 路 18:45
    Hier 15 cm in moordrecht. Hele dag aan t sneeuwschuiven geweest leuke dingen gezien vooral de dijken zijn populair bij de snowboarders. Schep erbij en springen maar馃榾
  • doov
    Advanced
    doov op 15 januari 2013 路 18:47
    @Arjen Geen idee. Ben in training voor de volgende trip en ben voor de verandering naar boven gehiked. doov op 15 jan. 2013 16:10
    Proest, wat lees ik nu? Stiekem conditie boosten? SPAM op 15 jan. 2013 18:24

Er is enige onbalans in mijn paspoort 馃槈
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 15 januari 2013 路 19:31
    Jij zit momenteel toch in JH? luuk999 op 15 jan. 2013 18:16

Dat dacht ik ook. Tot Immigratie begon te bitchen en ik klaarblijkelijk gister het land uit moest. Fokking klotezooi. Wordt m'n Jackson trip toch even 3 weken korter dan ik gehoopt had (ach en wee 馃槥 ) Maar nu weet ik in ieder geval waar ik volgend jaar m'n seizoen ga doorbrengen.
    Ik ben echt zwaar depressief op het moment...
  • victorkaijserbots
    Beginner
    victorkaijserbots op 15 januari 2013 路 19:53
    Bedankt voor de mooie foto's!!! Snow kiten op Scheveningen
    Japser op 15 jan. 2013 15:28
  • mons
    Beginner
    mons op 15 januari 2013 路 20:47
    kom net een maatje op z'n splitboard bij me aan de deur.... (zwolle.. niet denderend veel sneeuw, maar genoeg voor kriebel..)
    Olympus Mons.. Hoogste berg in ons zonnestelsel (26 km hoog, Mars)
  • Maraten
    Beginner
    Maraten op 15 januari 2013 路 21:21
    Den Haag reeds 22 cm en dumpt nu als een malle 馃槈 wie gaat zo ermee schansje bouwen op de Scheveningse damwand aan het strand ter hoogte haven?
    Japser op 15 jan. 2013 09:03

Hier ook in Den Haag, al een klein schansje en railsje (houten slee) gebouwd bij de zijkant viaduct. Genoeg voor een paar grabs en 360's. Het is overigens erg lekkere poeder, ik hoop in de duinen ergens een fatsoenlijke hellinkje te vinden 馃槂
    Think outside the pistes
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 januari 2013 路 21:44
    Ik ga morgen ff op zoek naar wat lijntjes...
    May the powder be with you.
  • jpaalman
    Beginner
    jpaalman op 15 januari 2013 路 22:10
  • Maraten
    Beginner
    Maraten op 15 januari 2013 路 23:10
    Snow kiten op Scheveningen
    Japser op 15 jan. 2013 15:28

Ontzettend gaaf, wil ik ook wel eens proberen!
    Weten jullie of de Skihut ofzo wat organiseert met snowkiten?
    Think outside the pistes
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 januari 2013 路 23:12
    @maraten... gewoon ff wat kiteleraren bellen in Scheveningen.
    https://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=leren+kite...
  • Maraten
    Beginner
    Maraten op 15 januari 2013 路 23:20
    Oke bedankt voor de tip!
    Heb gehoord dat het wel enorm druk is dus zal wel moeilijk worden.
    Sommige mensen zeggen dat ze een schans aan het bouwen zijn, maar geen idee of dat waar is!
    Think outside the pistes
  • SaintUsuge
    Beginner
    SaintUsuge op 15 januari 2013 路 23:34
    @maraten... gewoon ff wat kiteleraren bellen in Scheveningen.
    https://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=le... meteo morris op 15 jan. 2013 23:12

Sorry het zal wel komen omdat het al laat is maar ik las kitel(er)aren toch echt anders. .... haha
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 16 januari 2013 路 12:01
    Er werd gisteren aan het begin van de avond nog druk gekite op het Scheveningse strand. Niemand even de duinen in gegaan om een mooi lijntje neer te zetten?
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 20 januari 2013 路 18:40
    Hoeveel is er vandaag bij iedereen gevallen? Bij ons in Leiden veel wind en 4 centimeter samengedrukte fluff.
    Ik hoop nog steeds een keer de Ap op het Museumplein te jibben.
  • Jeffrey2
    Advanced
    Jeffrey2 op 20 januari 2013 路 19:50
    Hier ongeveer ook 4cm in moordrecht. Met inderdaad veel wind en t sneeuwt hier nog steeds.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 20 januari 2013 路 20:20
    Hier droog en verwaaide sneeuw.
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 20 januari 2013 路 20:47
    Wel een mooi nieuw laagje erbij vandaag. 馃槂
  • mhilberts
    Beginner
    mhilberts op 20 januari 2013 路 21:02
    @tijmen Was je langer dan 3 maanden in de US dan dat ze je weg wilde hebben?
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 20 januari 2013 路 22:13
    @tijmen Was je langer dan 3 maanden in de US dan dat ze je weg wilde hebben? mhilberts op 20 jan. 2013 21:02

Heb er een half jaar gestudeerd, maar blijkbaar moet je dus 30 dagen na je laatste schooldag het land uit. Had ik echt niet op gerekend. Goed kloten; 2 weken minder Jackson, 1 week minder NYC. Eigenlijk mag ik ook niet klagen want heb een geweldige tijd gehad!
  • Haas
    Expert
    Haas op 20 januari 2013 路 22:18
    Hier staat/stond alles vast. 3 auto's weg moeten trekken waaronder een mercedes sprinter op zomerbanden. Waar 4x4 en een klimtouw al niet handig voor zijn. meteo morris op 15 jan. 2013 10:01

Klim touw??? jij staat auto's weg te towen met een paar meier aan rope waar je strax weer je lijf aan wil hangen?
    Oei ik zou daarvoor toch ff een nylon sleepkabeltje bij de aldi aanschaffen. gamma of willekeurig tankstation kan ook.
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro