Gezocht: skibinding voor freeride

• SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 21 januari 2013 · 14:27
    ps Look maakt de bindingen voor Rossingol, Dynastar en Movement, tyrolla voor 4frnt en head. Geen idee wie van de twee de Atomic/Salomon bindingen maakt en Marker maakt voor zichzelf.

Sorry voor off topic gaan.

Atomic/Salomon maken hun eigen bindingen. Daarnaast gebruikt Movement bindingen van Marker en niet van Look.
    Rex Monte - Amor Nix
  • Anon
    Tourist
    Anon op 21 januari 2013 · 14:42
    Lijkt me sterk dat ze allebei los bindingen maken die precies hetzelfde mount patroon hebben. Salomon maakt de bindingen voor Atomic, heb het ff opgezocht. Beide bedrijven zijn van Amer Sports.
    http://culture.evo.com/2012/01/atomic-tracker-16-salomon-guardian-16-a...
    Movement is dan gewisseld, ik heb toch echt Look PX 14 bindingen die met movement naam en logo op mijn ski's staan.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 21 januari 2013 · 16:00
    Volgens mij is de initiële vraag ondergesneeuwd.
  • SneeuwPuls
    Beginner
    SneeuwPuls op 31 januari 2013 · 21:08
    zou eerst proberen, past waarschijnlijk prima. Als je wil buigen, video hieronder en als je niet wil buigen zijn er grotere remmen te koop.. @REQU, ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met het loskomen van de heel piece, maar ik zal het morgen eens even onderzoeken op m'n skies. Surfertje op 20 jan. 2013 00:40
    je kan je hiel deel van je binding rond draaien als het goed is, als je dus valt en er is veel laterale kracht dan draait het met je voet mee buiten de ski. Dus je heel piece kan 180 graden draaien beide kanten op waardoor je voet makkelijk uit de binding komt R.E.Q.U op 20 jan. 2013 00:50

Whoppa, even overleg gehad met Maximilian bij Conrad en de Look Pivot 14's blijken in de praktijk makkelijk tot 120mm te kunnen. Meteen de LINE Mr. Pollard's Opus besteld met van de groene rakkers erop 😀

Thanks voor de adviezen!
    You don't stop playing because you get older, you get older because you stop playing

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro