Skisluts tripreport(s)

• Grim3
    Advanced
    Grim3 op 23 januari 2013 路 09:34
    Afgelopen week-end trokken wij naar Planneralm (Schladming) richting PA #15. Dat we bakken poeder gereden hebben bewijst alweer volgend filmpje.

Wie is skisluts? Skisluts is een grote groep vrienden die allemaal de passie voor skiën delen. Misschien herinneren jullie zich nog de wepowder-blog over de het feit dat wij jaarlijks naar Zinal Freeride trekken? Steeds welkom iedereen 馃槈
    Wat begon als een extreem freestyle-gericht verhaal komt de laatste jaren meer en meer freeride naar voor. Wij met skisluts hebben al ettelijke video's gemaakt door de jaren heen, steeds in diezelfde stijl waar telkens weer de vriendschap, plezier, stoke & sneeuw vanaf spat! Ben je benieuwd naar meer? Hieronder post ik de reports die reeds dit seizoen gemaakt zijn. Vroeger? dan weten jullie ons wel te vinden!

Livigno

Lech

Ovronnaz

En nu dus... Planneralm!
    Het eerste week-end van februari trekken we naar La Grave waarover we ongetwijfeld opnieuw een report zullen maken.
    Ondertussen bidden we voor de juiste condities.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 23 januari 2013 路 09:40
    Lekker hoor dat 1e filmpje.
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 23 januari 2013 路 11:25
    Lol @ eerste filmpje馃構 Geen winterbanden of gewoon te veel gewicht op de achterwielen?
  • joepvandenbogaert
    Beginner
    joepvandenbogaert op 23 januari 2013 路 11:53
    haha geniaal dit
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 23 januari 2013 路 12:42
    @Surfertje, winterbanden, maar laat ons zeggen dat die niet meer in goede conditie waren. Dit in combinatie met 5 personen + bagage... 馃槈
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 23 januari 2013 路 12:59
    Lekkerrr filmpje! Tsja, waarom kettingen meenemen als je MacGyver bij je hebt 馃槂
  • fritzz
    Tourist
    fritzz op 23 januari 2013 路 16:18
    je mag wel je zakmes niet vergeten natuurlijk, anders sta je daar ook dom als macguyver 馃槂
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 23 januari 2013 路 19:24
    Stel je voor wat Macgyver met een ski kan doen...
  • ward
    Tourist
    ward op 24 januari 2013 路 09:34
    cool 馃槂
  • stijn2
    Expert
    stijn2 op 24 januari 2013 路 10:43
    Het eerste week-end van februari trekken we naar La Grave waarover we ongetwijfeld opnieuw een report zullen maken.

@Grim. Wij gaan eerste weekend van februari (do av 31/01 tot 03/02), bestemming is nog onbekend, maar La Grave was wel een van de mogelijkheden.
    Zin om eventueel af te spreken (ter info: wij vertrekken van rond E40 Gent / Aalst / Brussel).
    Stijn
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 24 januari 2013 路 12:39
    @Stijn, wij vertrekken op vrijdagavond en blijven tot dinsdagavond. Gaan elke dag met gids op stap dus aansluiten wordt vrees ik moeilijk! Uiteraard kan er steeds een lijn samen gereden worden 馃槈 Wij vertrekken ook vanuit Gent - Aalst!!
  • fritzz
    Tourist
    fritzz op 24 januari 2013 路 17:48
    Ale als jullie even snel rijden als op ons laatste tripje komen we jullie nog tegen onder weg Stijn 馃槂 miss wel handig om op het eind van de maand ons te laten weten of jullie wel degelijk naar la grave gaan dan kunnen we zeker daar eens afspreken natuurlijk.
  • David2
    Beginner
    David2 op 24 januari 2013 路 18:17
    Geweldig eerste filmpje.
    Belgen boven. Jihaaaaaaaaa
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 24 januari 2013 路 23:47
    En nu maar hopen dat wij hiermee de "domme belgen-hypothese" niet aanwakkeren! 馃槈
  • fritzz
    Tourist
    fritzz op 25 januari 2013 路 11:01

dit is ne foto van een van de crashes bij de extras 馃槂 of was dat ballet 馃槂
  • ward
    Tourist
    ward op 25 januari 2013 路 11:21
    zeer elegant 馃槂 maar wel ne coole foto!
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 26 januari 2013 路 11:07
    Hahahahaha... wat een techniek!!
  • fritzz
    Tourist
    fritzz op 30 januari 2013 路 13:11
    Benieuwd of we dit weekend ook zo een leuke foto kunnen maken 馃槂
  • Rene
    Beginner
    Rene op 30 januari 2013 路 14:07
    Ah, jullie gaan weer een reisje maken? Verheug me in ieder geval weer op de volgende video. Altijd zeer goed vermakelijk pauze materiaal moet ik zeggen 馃榾
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • Constant
    Beginner
    Constant op 30 januari 2013 路 14:26
    En ik maar denken dat alleen Hollanders zo dom zijn om met gladde banden en zonder sneeuwkettingen naar de Alpen te rijden..........
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 30 januari 2013 路 15:10
    @ Grim, ik zou zo een sticker van jullie op m'n mobilhome willen plakken. Waar te krijgen ? En idd fijne filmpkes. Sticker van we powder moet er ook op komen, vind alleen die €8 verzendkosten erover. Grtz
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 30 januari 2013 路 15:38
    @twintip mafia: Stuur mij jouw adres via PM en dan sturen wij een pakketje stickers op!!

Omtrent de WP-stickers leert de ervaring me dat wanneer je iets besteld in de shop, zij meestel een pakketje meesturen. Zo betaal je nog steeds de verzendingskost maar ligt de verhouding anders 馃槈
  • twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 30 januari 2013 路 16:51
    @ Grim, euh PM, ben ne leek hier op WP en weet nie hoe ik dat moet fixen.
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 30 januari 2013 路 18:05
    @r. sebastian: Inderdaad: wij trekken naar La Grave dit week-end!

@twintip mafia: stuur maar naar grim (at) kasteellaan punt be
  • twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 30 januari 2013 路 19:19
    @Grim, ge hebt PM, toch gevonden.
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 30 januari 2013 路 20:01
    La Grave !!! Graaf !
    sbs roelz
  • fritzz
    Tourist
    fritzz op 30 januari 2013 路 21:46
    La Grave !!! Graaf ! koen_djfistel op 30 jan. 2013 20:01 waar gade gij zitten eh mister K ?
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 30 januari 2013 路 22:04
    thuis 馃槂 grmblgrmbl
    sbs roelz
  • fritzz
    Tourist
    fritzz op 30 januari 2013 路 22:07
    thuis 馃槂 grmblgrmbl koen_djfistel op 30 jan. 2013 22:04 ge zijt gij al genoeg weggeweest gij 馃槂 en waar zitte binnen 2 weken 馃槂
  • hotnotsgot
    Beginner
    hotnotsgot op 7 februari 2013 路 20:21
    ben al benieuwd naar jullie tripreport van la grave, want met al die klim-plannen...ben eens benieuwd wat het echt gaat zijn...馃槈
    als 'k het niet besterf vd zenuwen, zal ik met rembert ook een reportje proberen te maken van Morgins FWQ 16-17 feb 馃槂
    Dream it. Wish it. Do it.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro