GEZOCHT: TOURBINDING

• SneeuwPuls
    Beginner
    SneeuwPuls op 2 februari 2013 · 11:25
    Wie O Wie heeft er nog een (gebruikte) set tourbindingen liggen die stof liggen te vangen en graag weer uit spelen worden genomen? Zoollengte: 337mm
    You don't stop playing because you get older, you get older because you stop playing
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 2 februari 2013 · 13:11
    Voor Dynafit inserts, of gewone tourzolen? Er was laatst hier een setje Dynafits in de aanbieding.
  • SneeuwPuls
    Beginner
    SneeuwPuls op 2 februari 2013 · 13:43
    Goed punt. Voor gewone (tour)zolen.
    You don't stop playing because you get older, you get older because you stop playing
  • snaart
    Beginner
    snaart op 3 februari 2013 · 12:00
    Ik heb nog weinig gebruikte fritschi diamir titanal II in de kast liggen. Zoollengte klopt. Stoppers zijn volgens mij ook behoorlijk breed, alleen de harscheisen zijn echt voor max 75cm dus erg smal.
  • SneeuwPuls
    Beginner
    SneeuwPuls op 3 februari 2013 · 12:32
    @snaart: Wat is je vraagprijs voor de bindingen?
  • edvantijen
    Beginner
  • snaart
    Beginner
    snaart op 3 februari 2013 · 13:39
    35 euro en een goede fles wijn?? Je kan ze ophalen in arnhem.
    ik zie trouwens dat ze tot 335 gaan dus je zou ff moeten proberen of dat gaat met je schoenen.
  • Alexander3
    Advanced
    Alexander3 op 4 februari 2013 · 08:51
    Deze staat een stukje verder naar boven: http://wepowder.nl/forum/topic/71759
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 4 februari 2013 · 09:01
    @snaart hoe hoog is de DIN setting op de binding?
  • SneeuwPuls
    Beginner
    SneeuwPuls op 4 februari 2013 · 09:12
    @snaart: dat gaat echt niet passen ben ik bang... Als ik dichterbij zou wonen zou ik even langskomen om voor de zekerheid te passen, maar ik ga nu eerst nog even verder zoeken. Dank voor de snelle reactie en foto
  • SneeuwPuls
    Beginner
    SneeuwPuls op 4 februari 2013 · 09:14
    @edvantijen: dank voor de tip!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 4 februari 2013 · 11:39
    @snaart Ik heb de info over de binding al gevonden. DIN gaat tot 10. Ik wil alleen nog weten hoe breed de stoppers zijn. Mijn ski's zijn 101 onder de voet.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 4 februari 2013 · 11:43
    @snaart je hebt PM

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro