400euro!!! ZGAN 2013 Atomic Bent Chetlers!!!

• Metz
    Tourist
    Metz op 26 februari 2013 · 14:23
    Zo goed als nieuwe Atomic 192 bent chetler ski's te koop met atomic ffg 16 team bindingen. 3 dagen op geskied en het is niet mijn ski helaas, ik zoek toch iets meer directional voor de diepe poeder. Er zit een gopro surf pad op 1 van de tips.

Deze lengte 192 lijkt heel lang maar is zeer goed te sturen door de behoorlijke rocker lengte in tip en tail. Ski's draaien supersnel in de poeder ondanks deze lengte. Ski's hebben door afmetingen ook lekker surfie gevoel in de pow. Op de piste viel mij op dat ze goed railen en ook korte bochten goed te carven zijn, maar verwacht geen slalomprestaties.. Bumps vielen mij mee gezien de afmetingen van deze dikke latten. (ter info ik ben 1.83m en 83 kg).

Voor foto's zie marktplaats link hieronder:

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/skien-en-langlaufen/m6466......

Voor atomic info zie link hieronder:

http://www.atomic.com/en/Products/Alpine/Ski/Powder/BENT_CHETLER/AA002......=

Prijs: Bieden vanaf 400 euro.
  • SaintUsuge
    Beginner
    SaintUsuge op 26 februari 2013 · 17:40
    beide links werken niet.
  • Metz
    Tourist
    Metz op 26 februari 2013 · 18:10
    Saint Usuge, is deze beter?

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/skien-en-langlaufen/m6466...

Die ander is gewoon de ski op de Atomic site.

Gr Jan Willem
  • Gijs4
    Tourist
    Gijs4 op 28 februari 2013 · 10:33
    Zou ze graag willen aanschaffen als offpiste skie, is dit aan te raden?
    186, 86kg.

Gr,

Gijs
  • rollie
    Beginner
    rollie op 28 februari 2013 · 10:37
    Ja gijs, als off piste ski is dit een prima ski haha.
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • Gijs4
    Tourist
    Gijs4 op 28 februari 2013 · 10:51
    Ja, of dit een toevoeging is naast een Rossignol LTD s7? Snap zelf ook wel dat dit geen carve ski is.
  • Metz
    Tourist
    Metz op 28 februari 2013 · 10:52
    Gijs,

Idd het is een poeder ski die ook prima op de piste kan. Als je geinteresseerd bent kan je me bellen op 06-24932696.

Gr Jan Willem
  • Condratos
    Advanced
    Condratos op 28 februari 2013 · 14:14
    Mooie deal hoor voor 400 euri. Heb zelf de 1.83 en zou ze bijna zelf kopen...
    ‘En quittant le domaine skiable vous gagnez votre responsabilité’
  • Whistler
    Beginner
    Whistler op 28 februari 2013 · 19:38
    Heb ze (2013/192) en zou ze voor niets anders willen ruilen; ik probeer me in te leven in de besluitvorming van Jan Willem om ze te koop aan te bieden maar kan me er niets bij voorstellen......poeder, diepe poeder, okseldiepe poeder en je lekker snel kunnen verplaasten over de piste....deze alleskunner lust er pap van en laat je de hele dag met een big smile genieten 😃

Ik zou er nog maar eens een nachtje over slapen Jan Willem 😉
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 28 februari 2013 · 20:19
    @Whistler; dat zijn woorden waar ik een giga glimlach van krijg! Heb ze vanmiddag besteld namelijk! (2013/183)
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Franko_soe
    Tourist
    Franko_soe op 28 februari 2013 · 21:39
    Heb je ze nog? Ik heb er anders wel interesse in.
  • Whistler
    Beginner
    Whistler op 28 februari 2013 · 22:01
    @Tim3: Top, begin maar vast te genieten....lachen Condratos en ik met je mee.😃
    Have fun!
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 28 februari 2013 · 22:14
    Pff tis dat ik al een dikke bak aangeschaft heb afgelopen seizoen, anders had ik het wel geweten..
  • Metz
    Tourist
    Metz op 1 maart 2013 · 12:27
    verkocht..

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro