Kask baselayers te koop!

• Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 5 maart 2013 路 01:53
    Ik heb diverse Kask merinowollen baselayers liggen die ik wil verkopen. Alle artikelen zijn nieuw (kaartjes zitten er nog aan). Ik heb zelf de afgelopen weken meerdere malen in enkele modellen geskied en het is topspul 馃槂

zie deze pagina voor maattabel en info over de stof: http://www.kaskofsweden.com/shop/eu/base-layers/baselayer-tech-info.ht...

Ik heb onderstaande artikelen liggen, alle prijzen zijn +/- 30% onder de winkelprijs en evt. verzendkosten (ophalen in Tilburg mag ook) zijn niet inbegrepen. Bij bestelling van meerdere artikelen korting van 5 euro per artikel (want ik ga natuurlijk niet dubbel verzendkosten rekenen). Let op het verschil tussen mannen en vrouwenkleding, de kleine vrouwenmaten zijn ook geschikt voor kinderen. Bij interesse stuur me een PM!

Longjohn 200 3/4 woman 35 euro

XS (blue, lime, red), XS (Lime), M (blue, lime, red)

Kask Onepiece woman 70 euro

XS (blue, lime, red)
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 5 maart 2013 路 12:23
    Jammer dat die 3/4 broek er niet meer in kleinere maten is 馃槥
  • tabruggink
    Tourist
    tabruggink op 5 maart 2013 路 14:11
    Hoi Geert-Jan, ik heb je vanochtend een PM gestuurd. Hoor graag van je!
    Tom B.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 5 maart 2013 路 14:27
    Jammer dat die 3/4 broek er niet meer in kleinere maten is 馃槥 crashtestdummy op 5 mrt. 2013 12:23
    Anders neem je toch een damesmaatje? 馃榾 Ziet niemand. En zo'n gulp is echt overrated 馃槂
  • ieism
    Tourist
    ieism op 5 maart 2013 路 14:35
    Jammer dat die 3/4 broek er niet meer in kleinere maten is 馃槥 crashtestdummy op 5 mrt. 2013 12:23
    Anders neem je toch een damesmaatje? 馃榾 Ziet niemand. En zo'n gulp is echt overrated 馃槂 Emmer op 5 mrt. 2013 14:27

Ehm.. niet verder vertellen maar ik heb een meisje one-piece en een gulp blijkt toch best wel een handig/onmisbaar item. Ik weet niet hoe het slimmere geslacht dit oplost, maar ik vond het niet echt ideaal in de backcountry..

Verder wel een echt fijne baselayer trouwens..
    splitfest.nl
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 5 maart 2013 路 14:38
    Tsja, een onepiece is natuurlijk en ander verhaal 馃槂

Wie riep daar Tena?馃槷
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 5 maart 2013 路 15:05
    haha toen ik hem aan jou verkocht had ik nog niet ontdekt dat er verschil tussen dames en heren in de onepieces zat ieism, excuses.. hoop dat ie je goed warm heeft gehouden ! in de heren longjohns zit overigens geen 'johnsongat' dus daar mis je niks als je een damesmodel neem.. denk dat ze dan wel iets kleiner vallen...
  • philipc
    Advanced
    philipc op 5 maart 2013 路 18:44
    Geert-Jan,

Heb je een pm gestuurd.

Gr, Philip
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 5 maart 2013 路 20:52
    geupdate!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 5 maart 2013 路 22:18
    haha toen ik hem aan jou verkocht had ik nog niet ontdekt dat er verschil tussen dames en heren in de onepieces zat ieism, excuses.. hoop dat ie je goed warm heeft gehouden !Geert-Jan op 5 mrt. 2013 15:05

Maakt niet zo veel uit, ik bouw er wel een gulp in... Maar ik heb het praktisch het hele weekend opgehouden, want ik zag mezelf niet zittend plassen naast een vrij drukke skintrack. 馃槂

Het is wel echt superkwaliteit, ik had ook nog behoorlijk koorts dat weekend dus een extra laagje was echt wel nodig.
    splitfest.nl
  • SneeuwPuls
    Beginner
    SneeuwPuls op 5 maart 2013 路 23:44
    Geert-Jan er komt een PM je kant op!
    You don't stop playing because you get older, you get older because you stop playing
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 7 maart 2013 路 14:06
    niemand interesse in een mooie onepiece? 馃榾
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 17 maart 2013 路 22:25
    ik heb nog een antal onepieces, base/second layers en een aantal broeken waarvan maat m mannen ook prima schijnt te zitten!

wie maakt me los?
  • freek
    Beginner
    freek op 18 maart 2013 路 09:58
    nog weer anderen dan hierboven worden getoond?
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 18 maart 2013 路 19:23
    ik heb de getoonde hierboven. voor heren dus nog 3 xl polo's beschikbaar en de xl onepiece. de polos zijn ook prima als second layer te gebruiken dus mogen iets ruimer vallen..
  • freek
    Beginner
    freek op 18 maart 2013 路 21:37
    Ok, voor mij veel te groot. Bedankt
  • Sterre
    Beginner
    Sterre op 19 maart 2013 路 16:48
    Ik wil voor 70 euro best een onepiece maat S van je afnemen
    wooptiedoo
  • Wallcrawler
    Beginner
    Wallcrawler op 19 maart 2013 路 22:15
    Ik heb ook net kask base layers binnen. Niet via @geertjan maar via de kask website zelf. Vergelijkbare prijs en nog wat andere maten. Heerlijk spul!
    He set my feet upon a rock!
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 19 maart 2013 路 22:19
    naar aanleiding hiervan mijn prijzen aangepast!
  • Echo
    Advanced
    Echo op 19 maart 2013 路 22:31
    je hebt een DM/PM...
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 12 september 2013 路 01:03
    Ik heb nog een paar baselayers over, de OP is aangepast. Dus heb je nog nieuw spul nodig voor het nieuwe seizoen? stuur me een PM 馃榾
  • Ogre/Robbert
    Beginner
    Ogre/Robbert op 12 september 2013 路 11:20
    Doe mij maar 2 xl polo's
    may the pow be with you
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 12 september 2013 路 20:23
    De herenonepiece en 2 polos zijn weg. Geen dames of kinderen die het koud krijgen op de berg? Ook nog 1 xl polo over!
  • Luuk
    Beginner
    Luuk op 13 september 2013 路 13:05
    Je hebt PM 馃槂
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 20 september 2013 路 00:19
    Bijna uitverkocht! Nog een damesonepiece en 3 dames longjohns over, wie maakt me los?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro