Pa 24 obertaurn zaugesee

• nielski
    Advanced
    nielski op 26 maart 2013 路 13:22
  • Jesper
    Advanced
    Jesper op 26 maart 2013 路 13:36
    Dat gaat niet lukken als je een lokale file-locatie plaatst 馃槈.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 26 maart 2013 路 13:54
    LOL
  • nielski
    Advanced
    nielski op 26 maart 2013 路 14:58
  • TMOZ
    Advanced
    TMOZ op 26 maart 2013 路 17:13
    +1 voor het nummertje (Sonnentanz ofzeau?). Wat blijft ie lekker he
    The dream is not about actually getting there..but enjoying the ride
  • TMOZ
    Advanced
    TMOZ op 26 maart 2013 路 17:17
    Vanaf 3m00 route OT vanaf hoogste lift naar boven klimmen en skierslinks 2e kom in ?
    The dream is not about actually getting there..but enjoying the ride
  • nielski
    Advanced
    nielski op 26 maart 2013 路 17:24
    Vanaf hoogte lift omhoog kleine kesselspitse en andere kant gnadealm
  • lennart75
    Expert
    lennart75 op 26 maart 2013 路 18:33
    Vanaf de Kleine Kesselspitze kan je niet naar de Gnadenalm skiën....
    De Gnadenalm route die jullie geskied hebben is vanaf de Seekareck.
  • nielski
    Advanced
    nielski op 26 maart 2013 路 18:43
    Ja zover was ik ook al maar eerst onder de lift door daarna komt gnadealm en laatste nog kleine kessel gedaan voor de gnade nog 2 keer sudhang gedaan
  • Neorej
    Tourist
    Neorej op 26 maart 2013 路 23:23
    Upload even een filmpje van (HOOGSTENS) 3 minuten packed with action, van je avonturen in ObertauErn en ZauCHENsee. Een filmpje van 18 minuten interesseert geen hond.
    Atomic
  • robbe
    Advanced
    robbe op 26 maart 2013 路 23:45
    Een filmpje van 18 minuten interesseert geen hond. Neorej op 26 mrt. 2013 23:23[/quote] waarom niet? dan ben je toch weer 18minuten verder he
    if you don't ride it, you won't scratch it
  • nielski
    Advanced
    nielski op 27 maart 2013 路 06:45
    Bedankt voor opbouwende. Kritiek. Eerste keer zo bewerken enZ dus zal nog niet ideaal zijn. Maar je hoeft ook geen 18 min te kijken toch
  • TomMiddelkamp
    Beginner
    TomMiddelkamp op 27 maart 2013 路 10:16
    Upload even een filmpje van (HOOGSTENS) 3 minuten packed with action, van je avonturen in ObertauErn en ZauCHENsee. Een filmpje van 18 minuten interesseert geen hond. Neorej op 26 mrt. 2013 23:23

Easy boy, chill, let it be. Net of je de eerste keer op een forum een bericht post...
  • MvdBrink
    Advanced
    MvdBrink op 27 maart 2013 路 13:50
    Upload even een filmpje van (HOOGSTENS) 3 minuten packed with action, van je avonturen in ObertauErn en ZauCHENsee. Een filmpje van 18 minuten interesseert geen hond. Neorej op 26 mrt. 2013 23:23

+1
    Inside a swirling maelstrom of snowflakes, I feel most free
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 27 maart 2013 路 13:54

Jij kijkt zeker ook liever een MSP ski film dan een TGR. "louter money shots".
    Rex Monte - Amor Nix
  • poling
    Beginner
    poling op 27 maart 2013 路 14:04
    tja klinkt minder vriendelijk wellicht... 馃榾
    eerlijk gezegd haak ik ook af na 4 min. wat jammer is want er zitten wel lekkere beelden bij. Camera iets meer omhoog stellen misschien ook.

prachtige landschap op 6:30. nu haak ik echt af 馃榾
  • Neorej
    Tourist
    Neorej op 27 maart 2013 路 14:08
    Jij kijkt zeker ook liever een MSP ski film dan een TGR. "louter money shots". WhitePowder op 27 mrt. 2013 13:54

Zo af en toe. Zeg natuurlijk niet dat Gopro footage van ons amateurs , including moi, NIET boeiend is. Maar zeg nou eerlijk. Heb jij die volle 18 minuten afgekeken?

Af en toe weet ik niet meer of ik op het forum van wintersport.nl zit of op wepowder.nl

........verlangt terug naar skizone...
    Atomic
  • poling
    Beginner
    poling op 27 maart 2013 路 14:09
    馃榾 ik herinner me vaag iets uit die tijd 馃槈 waren wel weinig boarders 馃榾
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 27 maart 2013 路 14:43
    Jij kijkt zeker ook liever een MSP ski film dan een TGR. "louter money shots". WhitePowder op 27 mrt. 2013 13:54

Zo af en toe. Zeg natuurlijk niet dat Gopro footage van ons amateurs , including moi, NIET boeiend is. Maar zeg nou eerlijk. Heb jij die volle 18 minuten afgekeken?
    Af en toe weet ik niet meer of ik op het forum van wintersport.nl zit of op wepowder.nl
    ........verlangt terug naar skizone... Neorej op 27 mrt. 2013 14:08

Nou ja, het filmpje zelf is 14 minuten. Wel hier en daar een beetje door geskipt maar over het algemeen een lekker filmpje. Ik begrijp je opmerking over wintersport.nl niet.. het filmpje is vrijwel alleen maar freeride...?
    Rex Monte - Amor Nix
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 27 maart 2013 路 15:07
    @neorej: nicht ergeren, nur wonderen...
    knowledge is powder
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 27 maart 2013 路 15:12
    Af en toe weet ik niet meer of ik op het forum van wintersport.nl zit of op wepowder.nl ........verlangt terug naar skizone... Neorej op 27 mrt. 2013 14:08
    Tjah, door de (technische) samenwerking met het team van wintersporters.nl heeft dat oa. tot gevolg dat ook de 'gewone' wintersporter zijn weg naar wepowder weet te vinden.

Op zich niks mis mee, je merkt alleen dat er een wezenlijk verschil zit tussen freeriders en pistegangers.
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 27 maart 2013 路 15:55
    Op zich niks mis mee, je merkt alleen dat er een wezenlijk verschil zit tussen freeriders en pistegangers. Spookjuh op 27 mrt. 2013 15:12

Iedere freerider is volgens mij op de piste begonnen en heeft ergens een transitie meegemaakt. Niemand valt in hetzelfde hokje.
    http://verticaldissidents.net
  • ieism
    Tourist
    ieism op 27 maart 2013 路 16:02
    Ik neem aan dat dit de director's cut met speciale Wepowder extra scenes en extended content is. Dus de wintersport.nl versie zal wel rond de 3 minuten zijn.

Iedereen uitgeraasd ? 馃槂
    splitfest.nl
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 27 maart 2013 路 16:09
    Iedere freerider is volgens mij op de piste begonnen en heeft ergens een transitie meegemaakt. Niemand valt in hetzelfde hokje. Teleaddict op 27 mrt. 2013 15:55
    Indeed. En het is maar goed dat we niet allemaal in hetzelfde 'hokje' zitten anders wordt het zo eentonig 馃槂
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 27 maart 2013 路 16:50
    [mention="/profile/1966"]@Spookjuh[/mention] De groei van de community heeft niet zozeer te maken met de samenwerking met het technische team van wintersporters.

Sinds de start van wePowder vier jaar geleden heeft freeriden een grote groei doorgemaakt. Kijk maar om je heen in de uitingen van skigebieden, de ontwikkeling van nieuwe producten (bredere ski's, gopro's, etcetcetc), de aandacht voor freeriden in de pers, de groei van de Freeride World Tour, etcetcetc. Omdat wePowder kort door de bocht deel uitmaakt van dit hele ecosysteem groeien we daarin mee.

Dat betekent dat er nieuwe rijders op het forum komen. En daarbij kom je meteen op het punt van [mention="/profile/129"]@Teleaddict[/mention]. Iedereen is ergens begonnen en ontwikkelt zich als rijder.

[mention="/profile/337"]@neorej[/mention] , het mooie is dat er op SkiZone ook zo gereageerd op filmpjes van 18 minuten. Tenminste, als die er in die tijd waren (voor het gopro tijdperk) 馃槂. Dus die traditie houd je goed in stand 馃槂
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 27 maart 2013 路 17:59
    @arjen Het heeft iig meegeholpen. Er lopen hier flink wat nieuwe members rond die al longtime member bij wintersporters waren.
  • nielski
    Advanced
    nielski op 27 maart 2013 路 18:13
    Gaat nog steeds over filmpje of nie.. Maar trip was top weer goed film misschien wat lang vOlgende keer beter
  • Neorej
    Tourist
    Neorej op 27 maart 2013 路 18:23

[mention="/profile/337"][mention=337]@neorej[/mention][/mention] , het mooie is dat er op SkiZone ook zo gereageerd op filmpjes van 18 minuten. Tenminste, als die er in die tijd waren (voor het gopro tijdperk) 馃槂. Dus die traditie houd je goed in stand 馃槂 arjen op 27 mrt. 2013 16:50

馃槈
    Atomic
  • Neorej
    Tourist
    Neorej op 27 maart 2013 路 18:28
    Gaat nog steeds over filmpje of nie.. Maar trip was top weer goed film misschien wat lang vOlgende keer beter nielski op 27 mrt. 2013 18:13

Rijd volgende keer de Hohe Grat daar bij Seekareck (Correct me if i'm wrong @Lennart75
    ) in Obertauern. Is de moeite waard, iig leuker dan Gnadealm .
    Atomic
  • lennart75
    Expert
    lennart75 op 27 maart 2013 路 19:49
    Nadeel van PA24 was dat half Oostenrijk naar Obertauern gekomen was (of zo leek het) en dat het dus super druk was offpiste...
    Gnadenalm is een makkelijke afdaling en daardoor snel door veel skiërs verspoord. Laatst nog op zaterdagochtend gedaan als een van de eerste (en dan is het leuk terrein om wat te spelen) maar toen de bus terug eenmaal kwam gingen zo'n 30-40 skiërs de bus in...
    Wat ik mooier vind zijn de Kleine en Große Kesselspitzen. Hoher Grat ook maar is een lange wandeling en redelijk korte afdaling.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro