wePowder season Kick Off winter '13-'14

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 19 augustus 2013 路 01:21
    @3zel, hierbij geef ik je bijzonder verlof 馃槈
    May the powder be with you.
  • FlorisAanstoot
    Advanced
    FlorisAanstoot op 19 augustus 2013 路 08:46
    @3zel, zoals een collega van mij ooit zei "het is beter achteraf vergiffenis te vragen dan vooraf toestemming" 馃槂
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 19 augustus 2013 路 19:55
    [mention="/profile/3509"][mention="/profile/3509"]@3zel[/mention][/mention], hierbij geef ik je bijzonder verlof 馃槈 meteomorris op 19 aug. 2013 01:21
    Whoehoe, Thx Morris! Zo, nu dat ook weer van de baan is... let it snow, let it snow, let it snow!
    @Floris: zo had ik het nog nie bekeken 馃槈
    knowledge is powder
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 27 augustus 2013 路 11:31
    Inmiddels is ruim 85% van de beschikbare plaatsen bezet. Ofwel nog 10 plekken beschikbaar. #winteriscoming
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 1 september 2013 路 21:54
    Update, nog maar 4 plekken beschikbaar. Nog 5,7% en dan zit de kick-off vol.
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 2 september 2013 路 13:34
    Maak daar maar 3 plekken van 馃槂
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 2 september 2013 路 15:50
    Maak daar maar 3 plekken van 馃槂 Haagje op 2 sep. 2013 13:34
    Dan is nog maar 4,3% van de plekken beschikbaar.. 馃槈
  • @MichieldRuijter
    Elite
    @MichieldRuijter op 2 september 2013 路 16:05
    Hallo allemaal,

Sinds de post van morris gisteren om 21:54 zijn er, tot een paar minuten geleden, ongeveer 20 aanmeldingen binnen gekomen..... Ook een afmelding trouwensss!

Alle aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. Er waren nog maar een paar plekken dus er is ook gelijk een reservelijst. Iedereen krijgt bericht van zijn positie op de lijst. Vorig jaar waren er ongeveer 10 afmeldingen dus geen paniek. Het duurt immers nog 3,5 maand.... haha

en FYI: er komen nog meer soortgelijke wePowder events dit seizoen!
    @MichieldRuijter
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 2 september 2013 路 16:11
    Hallo allemaal,
    Sinds de post van morris gisteren om 21:54 zijn er, tot een paar minuten geleden, ongeveer 20 aanmeldingen binnen gekomen..... Ook een afmelding trouwensss!
    Alle aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. Er waren nog maar een paar plekken dus er is ook gelijk een reservelijst. Iedereen krijgt bericht van zijn positie op de lijst. Vorig jaar waren er ongeveer 10 afmeldingen dus geen paniek. Het duurt immers nog 3,5 maand.... haha
    en FYI: er komen nog meer soortgelijke wePowder events dit seizoen! @MichieldRuijter op 2 sep. 2013 16:05

we zitten dus VOL.. we gaan ons best doen om nog meer leuke dingen voor je neer te zetten. Stay tuned.. en sta je al op de reservelijst, dan laten we je de nieuwe events als eerste weten.
  • evan
    Advanced
    evan op 2 september 2013 路 16:21
    Tsja, de R van YOLO zit weer in de maand ... Ik vrees dat ik ook op die reservelijst sta.
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 2 september 2013 路 18:35
    Plek 8 op de reservelijst 馃槥

Dat er geen gereserveerde plekken zijn voor deelnemers van de summer sessions 馃槥
    馃槈
  • RuudvW
    Advanced
    RuudvW op 3 september 2013 路 09:36
    en FYI: er komen nog meer soortgelijke wePowder events dit seizoen! @MichieldRuijter op 2 sep. 2013 16:05

Nice!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 16 september 2013 路 15:05
    @evan @Eyeopener @Haagje en anderen. Voor diegene die te laat was voor de Season Kick Off is er een nieuw Kick ass event . http://wepowder.nl/weblog/4508/wePowder-roadtrip
  • Erwin2
    Tourist
    Erwin2 op 18 oktober 2013 路 11:49
    Het is al een tijdje stil in dit topic, maar ik heb dit jaar nog geen vervoer geregeld.

Zijn er nog meer mensen die uit omgeving Leiden gaan? Ik heb zelf ook een auto, dus gaat er meer om dat ik niet perse alles alleen hoef te rijden 馃槂
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 18 oktober 2013 路 12:40
    @Erwin2, lekker op tijd erbij.
    Ik zal na de herfstvakantie een carpooltopic openen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro