Exit Contour

• Dio
    Advanced
    Dio op 7 augustus 2013 · 21:41 Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 7 augustus 2013 · 21:50
    ik wilde het net ook gaan posten, echt bizar.....

http://unofficialnetworks.com/contour-closed-shop-124220/...
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 7 augustus 2013 · 22:05
    Weer een concurrent voor GoPro minder. Gelukkig blijven er nog wel wat over. Maar wel een redelijk bizar verhaal.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Neorej
    Tourist
    Neorej op 7 augustus 2013 · 22:39
    Wilde er net 1 kopen..
    Atomic
  • ThijsMeeusen
    Beginner
    ThijsMeeusen op 7 augustus 2013 · 23:09
    Wilde er net 1 kopen.. Neorej op 7 aug. 2013 22:39

Marktplaats?
    Real skiing is something which you feel in your heart, not in your wet, frozen and cramped feet
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 8 augustus 2013 · 08:51
    BOEH!

Komende tijd dan nog maar wat reserve mounts etc. zien te scoren voor mijn roam. 😞
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 8 augustus 2013 · 10:51
    terwijl deze dingen er toch echt wel een stukje strakker uit zien dan een gopro
  • sanno
    Tourist
    sanno op 8 augustus 2013 · 13:02
    zal vast wel ergens in China een 'doorstart' komen oid.
    Toerisski
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 augustus 2013 · 10:41
    zal vast wel ergens in China een 'doorstart' komen oid. sanno op 8 aug. 2013 13:02 precies..

Interview klinkt een beetje alsof Video 2000 het verloor van VHS.
    http://www.geekwire.com/2013/contour-cofounder-we-showing-world-do/...
    May the powder be with you.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 11 augustus 2013 · 19:04
    **An agonizing feeling, that tele-tubby box of a camera haunted my dreams. The more I saw it the more I wanted to scream inside. Not out of anger, but out of disbelief that something so ugly could take over the market like a tidal wave.**

😀
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 12 augustus 2013 · 06:49
    hahaha precies dat ja
  • gideonp
    Beginner
    gideonp op 13 augustus 2013 · 09:42
    Heel slecht voor de marktwerking zou je zeggen... Op naar geïntegreerde Google Glass ski brillen 😃 (Alhoewel ik nog heel tevreden ben met mijn Go Pro)
    Live to the extreme
  • Echo
    Advanced
    Echo op 13 augustus 2013 · 12:01
    echt balen 😞 Ben net zo tevreden met mijn Contour Roam, maar even snel wat mounts bestellen dan...
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • HeinS
    Advanced
    HeinS op 30 november 2013 · 22:27
    Teken van leven:

CONTOUR
    Happy holidays to all and thank you for continuing to support Contour. It has been a difficult time, as you may have read, but we are getting closer to having the website and customer support up and running. Stay tuned for new announcements. In the meantime, we see lots of demand for storyteller, you can find it here. Thanks to Joe Agustino https://www.dropbox.com/sh/z2xc88w7a3hm3l1/V_fg3zDQdw...
  • Echo
    Advanced
    Echo op 30 november 2013 · 22:58
    Like
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 30 november 2013 · 23:27
    Positief! Ben benieuwd naar de statement.
    Rex Monte - Amor Nix
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 1 december 2013 · 12:10
  • Constant
    Beginner
    Constant op 1 december 2013 · 13:01
    Zo te lezen gaat de curator de lopende activiteiten doorverkopen en zijn de enige slachtoffers de crediteurs en werknemers.

Wel vreemd, de mede-oprichter en CEO had het bedrijf al enkele maanden geleden verlaten.
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • sanno
    Tourist
    sanno op 1 december 2013 · 18:30
    waarschijnlijk door de VC eruit gegooid en hebben zelf nog geprobeerd er een laatste zwengel aan te geven, maar helaas.
    Toerisski
  • Constant
    Beginner
    Constant op 2 december 2013 · 21:30
    Ik ben benieuwd naar het rapport van de curator, waar rook is hoeft geen vuur te zijn, maar een CEO die vlak voor faillissement opstapt, is altijd reden tot gezonde achterdocht.
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 2 december 2013 · 23:00
    Zo te lezen gaat de curator de lopende activiteiten doorverkopen en zijn de enige slachtoffers de crediteurs en werknemers.
    Wel vreemd, de mede-oprichter en CEO had het bedrijf al enkele maanden geleden verlaten. Constant op 1 dec. 2013 13:01

Waaruit haal je dat, als ik vragen mag?
    Rex Monte - Amor Nix
  • Constant
    Beginner
    Constant op 3 december 2013 · 17:19
    Waaruit ik dat haal? Gewoon, op de links klikken uit bovenstaande berichten. Ik verzin het niet, staat in de nieuwsmedia.

Het faillissement is aangevraagd omdat er 7 miljoen USD aan achterstallige betalingen zouden zijn. De werknemers zijn allen ontslagen. Vandaar mijn conclusie: de crediteurs en de werknemers zijn slachtoffer. Of mag ik dat niet concluderen op basis van deze feiten?

Het voortijdige vertrek van de CEO/oprichter staat ook in de nieuwsberichten, die je kunt vinden door op de links te klikken. Zo'n voortijdig vertrek is altijd opmerkelijk. Het is even wachten op het verslag van de curator waarom de CEO voortijdig is vertrokken.
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 3 december 2013 · 18:25
    Hmm, uit welke link haal je die 7 miljoen schuld? Kan hem niet zo even vinden. Een vertrekkende CEO hoeft toch niet altijd slecht te zijn? Volgens mij was het nog de oprichter en misschien wilde hij zelf gewoon iets nieuws gaan doen.. Of hij had was het niet eens met de visie van de raad van bestuur.
    One step at a time.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 20 december 2013 · 08:57
    Er lijkt toch een doorstart in de lucht te hangen. Zie onderstaand statement sta op http://contour.com/

**Happy holidays to all and thank you for continuing to support CONTOUR. It has been a difficult time, as you may have read, but we are getting closer to being able to provide you with the support you deserve for the world's best sports camera! The shop will be open soon, so stay tuned for new announcements.**
  • Constant
    Beginner
    Constant op 20 december 2013 · 09:24
    Hmm, uit welke link haal je die 7 miljoen schuld? Kan hem niet zo even vinden. Een vertrekkende CEO hoeft toch niet altijd slecht te zijn? Volgens mij was het nog de oprichter en misschien wilde hij zelf gewoon iets nieuws gaan doen.. Of hij had was het niet eens met de visie van de raad van bestuur. MickeydeHaas op 3 dec. 2013 18:25Het bedrag staat gewoon in de nieuwsberichten. Faillissement is uitgesproken omdat de schuldeisers niet betaald werden. De CEO was (mede)eigenaar, aftreden van eigenaars vlak voor faillissement wordt altijd onderzocht door een curator.
  • Echo
    Advanced
    Echo op 8 januari 2014 · 09:58
    Dat is goed nieuws!

Today has been a good day for Contour. The new site is live and here is a picture of the team at CES in Las Vegas. We are at booth #14035, do stop by. We will post an update on various key issues tomorrow, but for now, it is just great to be back!
    Foto: Today has been a good day for Contour. The new site is live and here is a picture of the team at CES in Las Vegas. We are at booth #14035, do stop by. We will post an update on various key issues tomorrow, but for now, it is just great to be back!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro