Freeride Film Festival 2013: 8 november

• sanderanders
    Advanced
    sanderanders op 7 november 2013 · 22:17
    Ik heb nog 1 'kaartje' in de aanbieding! We hebben een print met 4 kaartjes, dus als je intresse hebt moeten we bijvoorbeeld rond 19:30 even bij de ingang afspreken.

Wie?!
    poefpafpow
  • viking2
    Beginner
    viking2 op 7 november 2013 · 22:31
    @sanderanders
    PM verstuurd!
  • Olivierski
    Advanced
    Olivierski op 7 november 2013 · 23:40
    Ik heb nog 1 'kaartje' in de aanbieding! We hebben een print met 4 kaartjes, dus als je intresse hebt moeten we bijvoorbeeld rond 19:30 even bij de ingang afspreken.
    Wie?! sanderanders op 7 nov. 2013 22:17

Ja! Je hebt pm
    no friends on powderday's, only buddy's
  • Zimoski
    Beginner
    Zimoski op 8 november 2013 · 11:27
    Kickje:
    Lift/carpool aangeboden, ik vertrek vanaf Enschede en kan je langs de gehele A1 oppikken.

Of iets eerder vertrekken en vanaf Amersfoort afbuigen naar Bilthoven om daar even rond te struinen bij MK.
    Stoked, stokeder, stokedest!
  • sanderanders
    Advanced
    sanderanders op 8 november 2013 · 12:48
    Oli Ik heb nog 1 'kaartje' in de aanbieding! We hebben een print met 4 kaartjes, dus als je intresse hebt moeten we bijvoorbeeld rond 19:30 even bij de ingang afspreken.

Ja! Je hebt pm olivier1991 op 7 nov. 2013 23:40

Ik heb geen pm van je.

Ik heb nog steeds 1 kaart, om half acht daar over te nemen! Wie maakt me los?!
    poefpafpow
  • Olivierski
    Advanced
    Olivierski op 8 november 2013 · 14:20
    Oli Ik heb nog 1 'kaartje' in de aanbieding! We hebben een print met 4 kaartjes, dus als je intresse hebt moeten we bijvoorbeeld rond 19:30 even bij de ingang afspreken.

Ik heb geen pm van je.
    Ik heb nog steeds 1 kaart, om half acht daar over te nemen! Wie maakt me los?! sanderanders op 8 nov. 2013 12:48

Jah!!
  • Olivierski
    Advanced
    Olivierski op 8 november 2013 · 14:23

Ik heb geen pm van je.
    Ik heb nog steeds 1 kaart, om half acht daar over te nemen! Wie maakt me los?! sanderanders op 8 nov. 2013 12:48

Je hebt nu wel een pm!
  • Boogerd
    Beginner
    Boogerd op 8 november 2013 · 15:25
    Ik zit even wat te kijken wat nou de beste parkeeroptie is die niet met een of andere OV-constructie op plaats van bestemming wil komen.

Graag onder de 25€ 😃

Beste optie parkeergarage van de Pathe, of zijn er andere opties?
  • RuudvW
    Advanced
    RuudvW op 8 november 2013 · 15:56
    Afhankelijk van hoe laat je aankomt, zou je net buiten 't centrum op/in de buurt van de Albert Cuypstraat kunnen parkeren (scheelt toch weer 2 euro per uur). 10-15 min lopen vanaf Tuschinski.
  • ThijsMeeusen
    Beginner
    ThijsMeeusen op 8 november 2013 · 18:55
    Ik kan er niet bij zijn maar ik wens alle wepowderaars vet veel stoke toe voor vanavond 😃
    Real skiing is something which you feel in your heart, not in your wet, frozen and cramped feet
  • Dio
    Advanced
    Dio op 9 november 2013 · 08:48
    Zo.
    Dat was zeer geslaagd.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Olivierski
    Advanced
    Olivierski op 9 november 2013 · 09:38
    1 woord

EPIC

holyshit. Ik ben blij dat ik 10 dec tot eind april al het witte goud weer onder me voeten mag hebben
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 9 november 2013 · 10:07
    Wow, het was keihard aan gister! Even een andere beleving dit soort films op zo'n locatie!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Zimoski
    Beginner
    Zimoski op 9 november 2013 · 12:51
    McConkey.....
    Stoked, stokeder, stokedest!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 9 november 2013 · 13:12
    Het was zeker top! Hoorde ik nou gisteren dat je korting krijgt bij bever met je FFF-kaartje?
  • MTV
    Beginner
    MTV op 9 november 2013 · 13:34
    Complimenten aan @Arjen en @meteomorris voor het in elkaar zetten van zo'n groot en mooi evenement. Tuschinski, goede muziek, weirde Saucerboys, McConkey en Into the Mind... Bedankt!
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 9 november 2013 · 13:48
    @Arjen en @meteomorris komt het zelf gemaakte filmpje ook nog op de site te staan toevallig? Ik ben niet verder dan het toilet/garderobe gekomen, dus heb niks van welke film dan ook meegekregen 😉
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 9 november 2013 · 14:10
    Top avond!
    Powder makes me happy!
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 9 november 2013 · 14:12
    Het was zeker top! Hoorde ik nou gisteren dat je korting krijgt bij bever met je FFF-kaartje? Surfertje op 9 nov. 2013 13:12
    Hoorde ik ook, ben ook erg benieuwd naar de voorwaarden en details? Want kon dat bij elke Bever in Nederland, weten die ervan, en tot wanneer?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 9 november 2013 · 14:48
    @ffKnallen, dat checken we na het weekend even bij Bever. Gooi je ticket kortom niet weg 😉
    May the powder be with you.
  • ThijsMeeusen
    Beginner
    ThijsMeeusen op 9 november 2013 · 15:30
    [mention="/profile/2628"][mention=2628]@ffKnallen[/mention][/mention], dat checken we na het weekend even bij Bever. Gooi je ticket kortom niet weg 😉 meteomorris op 9 nov. 2013 14:48

Ik hoor het al, afterparty bij Bever 😉
    Real skiing is something which you feel in your heart, not in your wet, frozen and cramped feet
  • Caspar
    Advanced
    Caspar op 9 november 2013 · 16:34
    Gevonden op http://www.bever.nl/actievoorwaarden

Actie entrée ticket Freeride Film Festival: 20% korting op een product naar keuze

• Looptijd: 09/11/2013 t/m 31/12/2013
    • Korting geldig bij inlevering van entrée ticket van Freeride Film Festival
    • Actie is alleen geldig in de Bever winkels, geldt niet op Bever.nl
    • Maximaal 1 kaartje per persoon
    • Niet geldig i.c.m. andere (set)acties/kortingspassen, cadeaukaarten, gps-en en -accessoires, boeken, kaarten, horloges en -accessoires, GoPro of verhuur.
    • Niet geldig in de Bever shop-in-shops in De Bijenkorf en op deBijenkorf.nl
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 12 november 2013 · 00:05
    Bedankt @Hildebrandt!!

Mijn ticket is ondertussen ingeleverd bij de Bever😀 nu alleen wachten tot de bestelling binnen is!
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 12 november 2013 · 00:51
    Was een geslaagde Avond!
    Pow!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro