DAV SnowCard (bestelling gesloten)

• skiester
    Advanced
    skiester op 8 oktober 2013 · 16:51
    In de Safety Academy heeft MeteoMorris het over de SnowCard. Handig ding met veel info, lineaal lijntjes zoals op mieters lineaaltje en een pendel om hellingshoek makkelijk te meten.

Die kun je in Duitsland bestellen voor 12,80 maar de verzendkosten zijn 6 euro. Nu dacht ik: misschien willen wel meer mensen die Snowcard bestellen! En dan toch zonde als iedereen die 6 euro moet betalen.

Als je nou dat ding wilt, EN je komt op het FFF dan bestel ik ze, neem ze mee naar het FFF en dan kun je ze daar tegen betaling van een eurootje of 13 a 14 (ligt eraan hoeveel er bestellen) van me overnemen.

Dus: brand maar los, ik ga de 15e bestellen dus jullie hebben een week de tijd om de bestelling te doen.

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • RP
    Advanced
    RP op 8 oktober 2013 · 17:59
    Yay voor mij graag
    Explore the Outdoor!
  • robbe
    Advanced
    robbe op 8 oktober 2013 · 18:10
    Ik zou het ook graag hebben maar ik kom niet naar het FFF.. En ik kom van antwerpen dus voor die 6€ kan ik niet over en weer rijden om het te komen halen
    if you don't ride it, you won't scratch it
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 8 oktober 2013 · 20:33
    Count me in! Ik ben ook op het FFF.
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 8 oktober 2013 · 20:44
    Ik heb hem al.
  • mhilberts
    Beginner
    mhilberts op 8 oktober 2013 · 21:02
    Count me in. Ben ook op het FFF.
    Even geld overmaken?
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 8 oktober 2013 · 21:16
    Ik heb hem ook al. Nog niet veel gebruikt echter.
  • Zimoski
    Beginner
    Zimoski op 8 oktober 2013 · 21:42
    @meteomorris had het op een gegeven moment over module 2 gebruikers iets fysieks toesturen. Is er een mogelijkheid dat we straks iets dubbel hebben of ging dat over iets anders?
    Stoked, stokeder, stokedest!
  • MarkieMark
    Beginner
    MarkieMark op 8 oktober 2013 · 22:42
    @skiester, goed plan! Ik heb ook interesse.

Ik ben bij het FFF en ook bij 'De Hoogste Wintertijd'
    Een dag niet geskied is een dag niet geleefd
  • skiester
    Advanced
    skiester op 8 oktober 2013 · 23:17
    [mention="/profile/56"][mention=56]@meteomorris[/mention][/mention] had het op een gegeven moment over module 2 gebruikers iets fysieks toesturen. Is er een mogelijkheid dat we straks iets dubbel hebben of ging dat over iets anders? Zimoski op 8 okt. 2013 21:42

Daar heb je een punt. Ik zal ff informeren of dat zo is... Voordat ik bestel! Anders idd zonde!
  • sebastiaanvk
    Beginner
    sebastiaanvk op 8 oktober 2013 · 23:27
    Ik heb ook interesse, ben op het FFF!
  • mitely
    Expert
    mitely op 8 oktober 2013 · 23:45
    Hoi,
    Als Tip, bij Bergzeit betaal je geen versand als je meer dan 100,- bestelt.
    Ik tel al 7 mensen die kaart hebben willen.
    vanaf 50,- slechts 4,50

http://www.bergzeit.de/versandkosten/
    Mitely
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 9 oktober 2013 · 07:31
    [mention="/profile/56"][mention=56]@meteomorris[/mention][/mention] had het op een gegeven moment over module 2 gebruikers iets fysieks toesturen. Is er een mogelijkheid dat we straks iets dubbel hebben of ging dat over iets anders? Zimoski op 8 okt. 2013 21:42 is iets anders.
    May the powder be with you.
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 9 oktober 2013 · 10:27
    [mention="/profile/56"][mention="/profile/56"][mention=56]@meteomorris[/mention][/mention][/mention] had het op een gegeven moment over module 2 gebruikers iets fysieks toesturen. Is er een mogelijkheid dat we straks iets dubbel hebben of ging dat over iets anders? Zimoski op 8 okt. 2013 21:42 is iets anders. meteomorris op 9 okt. 2013 07:31

Jammer..ik dacht ook dat het zo'n ding zou worden 😉
    Zou wel iets voor in de shop zijn of voor een WePowder sponsor om te laten maken toch?
  • skiester
    Advanced
    skiester op 9 oktober 2013 · 10:35
    Hoi,
    Als Tip, bij Bergzeit betaal je geen versand als je meer dan 100,- bestelt.
    Ik tel al 7 mensen die kaart hebben willen.
    vanaf 50,- slechts 4,50
    http://www.bergzeit.de/versandkosten/ mitely op 8 okt. 2013 23:45

Das een goeie! Die 100 gaan we toch wel halen?

@Meteomorris dank voor de tip!
  • jurriaan
    Beginner
    jurriaan op 9 oktober 2013 · 10:40
    Ik doe ook mee en ben ook op het FFF
    bedankt voor de moeite @skiester
    Wil je het geld overgemaakt hebben? (aangezien er steeds meer mee doen)
  • Sandwijk
    Beginner
    Sandwijk op 9 oktober 2013 · 21:19
    @skiester, goed idee. Ik doe graag mee en ben ook op het FFF.
    Alvast bedankt.
    Enjoy and ride safe!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 9 oktober 2013 · 22:09
    nee hoor, neem het geld maar gewoon mee. Boter bij de vis is wel zo handig - straks missen we elkaar. Mss wel handig om het gepast mee te hebben. Zo te zien aan de hoeveelheid bestellers zullen de verzendkosten meevallen cq geheel wegvallen dus zijn ze 12.80. Nu alleen hopen dat Bergzeit er genoeg heeft!

Even ter recap tot nu: Volgens mij willen de volgende mensen er 1: @RP, @Steef, @osirus, @mhilberts, , @MarkieMark, @sebastiaanvk, @jurriaan, @Sandwijk

Waar ik niet zeker van ben:
    @Zimoski, @mitely, @faberge
  • Allart
    Beginner
    Allart op 9 oktober 2013 · 22:13
    Wil er wel een, maar kom niet op het FFF waarschijnlijk 😞... en nu?
    Het is pas gevaarlijk als het misgaat... ;-)
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 9 oktober 2013 · 22:17
    Wil er ook wel een, maar ben helaas niet op het FFF..
  • Zimoski
    Beginner
    Zimoski op 10 oktober 2013 · 10:44
    @skiester doe mij er ook maar een
    Stoked, stokeder, stokedest!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 10 oktober 2013 · 10:53
    @Allart, @Fabergé, kennen jullie dan niemand die wel gaat? Ik heb gekozen voor FFF want dan blijft t overzichtelijk. Boter bij de vis en als iemand hem niet op komt halen zijn er daar 700 freeriders die hem dan alsnog ter plekke wel willen kopen voor die 13 euro. Het is ook meteen een mooi kadootje voor de sint of onder de boom...
  • jurriaan
    Beginner
    jurriaan op 10 oktober 2013 · 12:29
    [mention="/profile/333"]@Allart[/mention] [mention="/profile/8315"]@Fabergé[/mention] Ik woon in Delft en kan ze eventueel wel voor jullie meenemen als jullie in de buurt wonen?
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 10 oktober 2013 · 12:57
    Haal mij maar van het lijstje af.. thanks
  • Tim1
    Advanced
    Tim1 op 10 oktober 2013 · 13:01
    Ik wil er ook wel een. Uiteraard aanwezig op het FFF
  • skiester
    Advanced
    skiester op 10 oktober 2013 · 15:28
    Ik ga ff een weekendje weg dus zal misschien niet veel van me laten horen, maar kom vooral door met de bestellingen, op maandag zal ik alles weer onder elkaar zetten voor de laatste check, dan dinsdag ga ik bestellen!
  • Allart
    Beginner
    Allart op 10 oktober 2013 · 17:16
    @jurriaan super! Een maatje van me werkt in Delft, vlakbij de Ikea, heb je de mogelijkheid het daar te droppen?
    Het is pas gevaarlijk als het misgaat... ;-)
  • evan
    Advanced
    evan op 10 oktober 2013 · 18:24
    @skiester ik wil ook graag zo'n snowcard, maar ik ga waarschijnlijk niet naar het FFF. Nu werk ik in de buurt van dat maatje van @Allart, dus ik zou die van mij en die van Allart bij @jurriaan kunnen ophalen.
    Ik denk dat het dan het meest praktisch is dat ik het geld naar jou overmaak. Zou je mij een privéberichtje met jouw rekeningnummer kunnen sturen?
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 10 oktober 2013 · 22:49
    [mention="/profile/1097"]@skiester[/mention] ik wil er ook wel een. Kom ook naar het FFF.
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • jurriaan
    Beginner
    jurriaan op 11 oktober 2013 · 16:38
    @Allart @evan Ikea, bij mij thuis, maakt niet uit waar je ze wil ophalen of waar ik ze moet afgeven, Delft is niet zo groot dus er valt vast wel wat te regelen. Ik vind het eventueel ook niet erg om het voor te schieten als @skiester dat liever heeft (ivm elkaar mislopen op het FFF om wat voor reden dan ook). Dan kunnen jullie mij betalen bij het ophalen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro