pieper oefenen utrecht

• Aryen
    Advanced
    Aryen op 9 november 2013 路 09:24
    @Pulverdude Maar dan was ik zo te zien toch nog eerder naar bed dan jij. 馃槂
    Goeie avond gehad? Ik vond het wel geslaagd. Alleen de eerste drie films waren niet heel indrukwekkend, en de laatste was dan weer wat minder freeride (hoewel). Wat kunnen we hieruit concluderen?
  • barte
    Advanced
    barte op 11 november 2013 路 11:03
    Ben ik te laat om nog mee te willen?
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 11 november 2013 路 12:25
    Het gaat om 17 november, dus dat lijkt me niet 馃槂
  • EmielRense
    Beginner
    EmielRense op 11 november 2013 路 23:59
    Pieper vandaag besteld(pieps sport), hoop hem op tijd binnen te hebben voor zondag.
  • Allart
    Beginner
    Allart op 12 november 2013 路 07:36
    Is er al een lokatie geprikt?
    En moet er gecarpoold worden?
    Ik kan er 3 meenemen, woon in Lombok (Utrecht - West)
    Het is pas gevaarlijk als het misgaat... ;-)
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 12 november 2013 路 09:27
    @Emmer en @Schneebegeistert,
    Jullie denken dat die Panbos-loacatie geschikt is? Dan lijkt mij dat een goede plek voor zondag a.s.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 12 november 2013 路 09:49
    Ik probeer er vanmiddag even langs te fietsen.
  • Schneebegeistert
    Tourist
    Schneebegeistert op 12 november 2013 路 10:59
    Welke bedoel je precies? rode of gele cirkel? Met de fiets is de rode prima bereikbaar, er loopt een fietspad langs. Met de auto ook wel, maar dan moet je ergens in Bosch en Duin parkeren en een stukje lopen. In dat geval is de eenvoudigste route waarschijnlijk via Berenkuil-Amersfoortse Weg. Mocht de gele circel de voorkeur hebben, dan is het veruit handiger om naar Bilthoven te rijden, en ergens in de buurt van de Leeuweriklaan ofzo te parkeren.
    Hoe de bodemgesteldheid precies is op het moment op beide locaties durf ik niet te zeggen. Mijn hond is niet meer zo mobiel en graaft al jaren niet meer 馃槈.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 12 november 2013 路 12:13
    Voor de rode hoef ik niet te gaan kijken. Daar zouden we prima aan de slag kunnen.
    Ik denk vanmiddag even naar MK te rijden voor een paar harscheisen en dan de plek in de gele cirkel even te bezoeken.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 12 november 2013 路 19:03
    Die plek in de gele cirkel is een makkelijk bereikbare zandvlakte waar we zeker wat piepers kunnen begraven en, als ze op zenden staan, weer zouden kunnen terugvinden. 馃槂
    Als je met de auto komt kun je parkeren in de boslaan of leeuweriklaan en na vijf minuten lopen ben je er. Van het station Bilthoven is het een kwartiertje lopen naar die ingang in het bos en dan nog vijf minuten naar de zandvlakte.
    Het is wel een vlakte, geen heuveltjes. Als we een heuvel(tje) willen zouden we toch moeten uitwijken naar de pan in de rode cirkel.
    Voor de rode cirkel: Er is een parkeerplaats op vijf minuten lopen van die zandpan. Fietsen vanaf Utrecht is voor beide plekken een half uurtje.
  • Allart
    Beginner
    Allart op 12 november 2013 路 20:35
    Is dit m? (bij B)
    http://goo.gl/maps/NuhC6
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 12 november 2013 路 21:11
    Ja dat is 'm.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 15 november 2013 路 22:16
    Doen we de plek in de gele cirkel om 12.00 u a.s. zondag? Check?

Hier: http://goo.gl/maps/NuhC6?
  • Ors
    Advanced
    Ors op 15 november 2013 路 22:52
    Check, check, dubbelcheck!
    Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
  • Schneebegeistert
    Tourist
    Schneebegeistert op 16 november 2013 路 10:11
    Waar is het treffpunkt? In de Zandbak of op de grens Bilthoven-bos?
    12 uur genoteerd.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 november 2013 路 10:47
    Wat mij betreft in de zandbak. Het rode lijntje van de Leeuwerik laan via de oude spoordijk, voor het rijtje huizen rechts het dijkje af, naar links het pad achter de huizen langs, tot die open plek achter dat rijtje huizen is makkelijk te vinden. En op die open plek pal oostelijk het pad volgen, dan kom je vanzelf op de zandvlakte.
    Een beetje rechtstreeks van de Leeuweriklaan naar de zandvlakte kan natuurlijk ook. Echt verdwalen lijkt me lastig.

• Allart
    Beginner
    Allart op 16 november 2013 路 12:27
    Heb vanavond een whisky proeverij, dus ik laat het even van de afloop daarvan afhangen 馃槈
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 16 november 2013 路 14:10
    alleen proeven dus.... 馃槂

Maar 1200 lijkt me prima in de zandbak! bedankt voor t uitzoeken! @Emmer
  • Skotty
    Beginner
    Skotty op 16 november 2013 路 14:41
    Kan ik me morgen nog aansluiten? Ik heb mijn eigen 3-eenheid.
    No guts, no glory
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 16 november 2013 路 14:42
    tuurlijk!
  • EmielRense
    Beginner
    EmielRense op 16 november 2013 路 17:16
    Ben erbij en heb m'n pieper ook binnen! Tot morgen
  • nzwarts
    Advanced
    nzwarts op 16 november 2013 路 19:56
    Ik was er graag bij geweest, maar lukt me morgen helaas niet. Succes met oefenen. Laat even kort weten hoe het was. Ben wel benieuwd.
  • willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 17 november 2013 路 11:46
    Late afmelding, maar ik was later klaar met werken dan ik had gepland. Ik ga het dus niet meer halen. Hopelijk is het voor herhaling vatbaar en ben ik er de volgende keer wel bij.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 17 november 2013 路 15:26
    Het was geslaagd, zeker met de spontane sponsoring van MKskiservice in de vorm van verse koffie en een versnapering, en het aanbod om volgende keer het radiografisch schakelbare piepersimulatie-apparaat te kunnen gebruiken. (is daar een beter woord voor?)

Het blijft oefenen, oefenen, oefenen met die piepers, dus wat mij betreft spreken we inderdaad nog eens een keer af.

Dank aan ieder.
  • Carel
    Expert
    Carel op 17 november 2013 路 15:44
    De Sint Bernard made my day. Iedereen bedankt. Was weer leerzaam en ook wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
  • Ors
    Advanced
    Ors op 17 november 2013 路 16:30
    +1
    Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 17 november 2013 路 18:14
    Het was zeker geslaagd, en de St bernard koffie en thee waren een leuke verassing. Het lijkt me goed om dit nog eens te herhalen inderdaad, goede plek, leerzaam en leuke mensen ontmoet. Bedankt iedereen!
  • Schneebegeistert
    Tourist
    Schneebegeistert op 17 november 2013 路 18:26
    +1 馃槂
  • lucraak
    Advanced
    lucraak op 18 november 2013 路 15:06
    Bugger heb dit helemaal gemist 馃槥
    Met een volgend initiatief ben ik er zeker bij!
    Always be yourself. Unless you can be Batman, then be Batman.
  • EmielRense
    Beginner
    EmielRense op 19 november 2013 路 08:51
    Was super, dank voor alle informatie(en de koffie natuurlijk) erg nuttig om dit te oefenen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro